Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-06-03, 10:29
|
|
|
jezeli nie trzymaja silowniki to nie zatrzymasz klapy w kazdej pozycji bo sam silnik raczej za slaby ja czy reka czy z silnikiem mam te same efekty i wiaza sie z wymiana silnika niestety bo nikt tego nie naprawil jeszcze |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-06-03, 10:33
|
|
|
widziałem to smarowanie pasta lutowniczą i nie dało rady jednak dobra bo pojechalismy w druga strone |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-06-03, 15:28
|
|
|
tak wiec wracając do tematu dziś za kodowałem akumulator stary wkodowany nr aku był 4E0915105A ,ale patrze na ten co mam to 000915105DL wiec wnioskując ktoś nie zaadaptował aktualnego
po adaptacji z 10% pojemności aku na mmi pokazało 100% oby to było to |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-06-03, 15:35
|
|
|
jedno to jest bosch a drugie varta ja mam varte a było ustawione na boscha ktoś nie zaadaptował |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-06-03, 15:54
|
|
|
Na aku mam ten drugi nr plus cod bem i jest 100% |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-06-03, 18:36
|
|
|
czyli tak jak mowilismy od początku kodowanie najpierw i okazuje sie ze jest inne a inny aku a teraz pytanie jaka moc jest twojego aku ktory masz w aucie?
PS
ten z nr 000915105DL
to jest VOLKSWAGEN 000915105DL Starter Battery; Starter Battery
Manufacturer VOLKSWAGEN
Number 000915105DL
Description Starter Battery; Starter Battery
Cross numbers ALFAROME/FIAT/LANCI 71751144
ALFAROME/FIAT/LANCI 71770280
BMW 61216901815
BMW 61216901817
BMW 61217549332
BMW 61218376384
BOSCH 0092S50150
BOSCH 610402092
BOSCH S5015
PORSCHE 1J0915105AK
VARTA 610402092
VARTA 6104020923162
VARTA HKBI1
VOLKSWAGEN 000915105DL
VOLKSWAGEN 000915105DL can be used in car models
ALPINA
B10 1996-2004
B10 Estate 1997-2004
B5 2005-...
B5 Estate 2005-...
ROADSTER 2002-2003
AUDI
A4 2004-2008
A4 Avant 2004-2008
A4 Convertible 2002-2009
A5 2007-...
A5 Convertible 2009-...
A5 Sportback 2009-...
A6 1997-2005
A6 2004-2011
A6 Avant 1997-2005
A6 Avant 2005-2011
A8 1994-2002
A8 2002-2010
Q7 2006-...
R8 2007-...
R8 Spyder 2010-...
Original VW Batterie Varta 12V 110AH 520A 000915105DL
Co do pierwszego kodowania to oryginalne kodowanie oryginalnego akumulatora |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-08-13, 06:21
|
|
|
Nie wiem czy pisałem ale u mnie za rozładowania aku, odpowiedzialna była przednia prawa klamka, od kiedy się zje.....a mogę robić przy aucie godzinami a akumulator trzyma.
Skanujac aku nie ma żadnych informacji o rozładowania ani nic.
Tak dla ogólnej informacji jak jedna głupia klamka może robić jaja. |
|
|
|
|
|
|
|
pogi1986
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pogi
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 207 Skąd: Rybnik/Caernarfon (UK)
|
Wysłany: 2016-10-14, 20:09
|
|
|
witam koledzy czy rozwiazal ktos problem z bezpiecznikiem nr.5 i swiecacym trojkatem i podswietleniem biegow ?? dopadl mnie problem rozladowujacego akumlatora i widze ze to podswietlenie nie wylacza sie !! natomiast po okolo minucie wylancza sie kiedy wyciagne wyzej wymieniony bezpiecznik nr 5 . Z czym to jest powiazane co moze byc nie tak co nalezy wymienic lub moze cos w ustawieniach nalezy zmienic ?? jak ktos cos wie to prosze o jakies sugestie podpowiedzi itd...
pozdrawiam |
|
|
|
|
maniekmac
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: D3 i D2
Wiek: 47 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 31 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2016-10-15, 22:56
|
|
|
Przeczytaj ten cały temat i Ci się rozjaśni, a niestety jednoznacznego rozwiązania w A8 D3 nie znajdziesz. Poczytasz to będziesz wiedział co po kolei sprawdzić. Pozdro. |
|
|
|
|
|
|
|
pogi1986
Moje A8
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3000
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pogi
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 207 Skąd: Rybnik/Caernarfon (UK)
|
Wysłany: 2016-10-16, 10:01
|
|
|
Czytałem juz wszystkie tematy z tym związane i tak jak piszesz nic nie znalazłem bo albo temat sie urywa albo schodzi na inny tor jedyne co wywnioskowałem to wymienic moduł komfortu na ten z litera C. Albo poszukać jakiegoś czarodzieja co ma o tym pojęcie |
|
|
|
|
maniekmac
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: D3 i D2
Wiek: 47 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 31 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2016-10-16, 13:44
|
|
|
Dokładnie bez fachowca ani rusz, ale pojęcie musi mieć i najlepiej taki który ma do czynienia z A8 D3. Powodzenia |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-10-16, 19:44
|
|
|
pogi1986 napisał/a: | Czytałem juz wszystkie tematy z tym związane i tak jak piszesz nic nie znalazłem bo albo temat sie urywa albo schodzi na inny tor jedyne co wywnioskowałem to wymienic moduł komfortu na ten z litera C. |
To chyba nie czytasz ze zrozumieniem.... bo nie żaden moduł komfortu ale sterownik zarządzania energią. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|