Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator  
Autor Wiadomość
pfx 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 50
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-11-05, 09:14   

Sprawdź, czy masz odfajkowany przekaźnik telefonu. Jeśli nie - to telefon cały czas jest na czuwaniu i nie usypia całego MMI. Sprawdź baterię w telefonie - u mnie właśnie problem był w baterii, słuchawka cały czas chciała się ładować i MMI nie usypiało
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-11-05, 13:12   

pfx napisał/a:
Sprawdź, czy masz odfajkowany przekaźnik telefonu. Jeśli nie - to telefon cały czas jest na czuwaniu i nie usypia całego MMI. Sprawdź baterię w telefonie - u mnie właśnie problem był w baterii, słuchawka cały czas chciała się ładować i MMI nie usypiało


Moduł telefonu zmieniony na BT A słuchawka w podłokietniku z bazą usunięta.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-05, 22:13   

Pczester napisał/a:
maciu napisał/a:
masz tuner tv?


Tak mam, dokladalem.


to zapnij pętlę zamiast niego (i tak nie działa w kraju) i zobacz co będzie
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-11-05, 22:18   

Skoro problem jest od czasu zakupu samochodu, a tuner dopiero Pczester dokładał to.. raczej nie w nim problem. Nie ma co zgadywać tylko lecieć z kompleksową diagnostyką.
_________________
Black Cars Matters
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-05, 22:58   

dice111 napisał/a:
Skoro problem jest od czasu zakupu samochodu, a tuner dopiero Pczester dokładał to.. raczej nie w nim problem. Nie ma co zgadywać tylko lecieć z kompleksową diagnostyką.


a no racja ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
pfx 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 50
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-11-05, 23:26   

Pczester napisał/a:
Mam kilka dołożonych....
Moduł tv
Moduł tel
Moduł MMI (Ale przerzucilem w nim pamiec ze starego, w której siedzi CP)

Reszta jest oem.

Czy prywatnie poza aso też można taką procedurę przeprowadzić?


Stawiam na moduł telefonu. U mnie on był przyczyną braku usypiania MMI, a stało się to po dołożeniu modułu TV. W GW błędów było brak, wszystko działało, a MMI nie szło spać i doiło aku. Usiądź w aucie , zamknij wszystko i sprawdź po 15 min czy MMI się wygasza, zostaw np włączone radio ...
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-11-05, 23:32   

Oczywiście dziękuję za wszystkie sugestie, robię notatki i jak tylko wyzdrowieję, zabiorę się za poszukiwania. MMI niby się wygasza, radio gaśnie szybko, bo tak mam ustawione, ale nigdy nie siedziałem w aucie 15 minut po zamknięciu więc nie wiem co się dzieje....
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-11-06, 13:25   

Pamiętaj, że nawet jak samochód zasypia po jakimś czasie może się sam...wzbudzić. Dlatego nawet jak dojdziesz i ew wyeliminujesz problem, rób pomiary nawet na kilkanaście minut, lub i godzin po zamknięciu/uśpieniu samochodu.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-11-06, 15:07   

dice111 napisał/a:
Pamiętaj, że nawet jak samochód zasypia po jakimś czasie może się sam...wzbudzić. Dlatego nawet jak dojdziesz i ew wyeliminujesz problem, rób pomiary nawet na kilkanaście minut, lub i godzin po zamknięciu/uśpieniu samochodu.


Będę miał na uwadze 👍
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-11-06, 16:45   

dice111 napisał/a:
Pamiętaj, że nawet jak samochód zasypia po jakimś czasie może się sam...wzbudzić.

Z tego co kojarzę to on nawet ma obowiązek się wybudzić.
Zamknięty budzi się sam z siebie w określonym cyklu aby sprawdzić stan zawieszenia i ewentualnie dokonać korekty.
Więc powinien się wybudzić, sprawdzić, dokonać korekty i powinien ponownie zasnąć.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pfx 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 50
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-11-09, 13:04   

zostaw przekierowanie na SIM auta i zadzwoń ... po 15 - 20 min jak zamkniesz auto. Przekonałem się gdy włączałem przekierowania komórki na nr auta, gdy klienci dzwonili, a ja rzekomo nie odbierałem, gdy tymczasem w aucie telefon w aucie dzwonił i dzwonił.
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-11-09, 15:47   

pfx napisał/a:
zostaw przekierowanie na SIM auta i zadzwoń ... po 15 - 20 min jak zamkniesz auto. Przekonałem się gdy włączałem przekierowania komórki na nr auta, gdy klienci dzwonili, a ja rzekomo nie odbierałem, gdy tymczasem w aucie telefon w aucie dzwonił i dzwonił.


Pisałem kilka postów wyżej, że telefon fizycznie usunięty z samochodu.

[ Dodano: 2018-11-13, 12:24 ]
Kradzież prądu ciąg dalszy....

A więc mam odcięcie całego GW a co za tym idzie wszystkiego w pętli MMI, a mimo wszystko prąd znika i po 4 dniach auto nie odpala. Akumulator sprawny 100%, poniżej pobór po 2h, podłącze spowrotem GW i wtedy sprawdzę pobór. Proszę o sugestie co może kraść prąd (poza urządzeniami spietymi z mmi i GW)

 
 
pfx 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 50
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-11-13, 14:14   

Pczester napisał/a:
pfx napisał/a:
Sprawdź, czy masz odfajkowany przekaźnik telefonu. Jeśli nie - to telefon cały czas jest na czuwaniu i nie usypia całego MMI. Sprawdź baterię w telefonie - u mnie właśnie problem był w baterii, słuchawka cały czas chciała się ładować i MMI nie usypiało


Moduł telefonu zmieniony na BT A słuchawka w podłokietniku z bazą usunięta.

jeśli softwerowo nie usunięty jest moduł telefonu z systemu MMI budzi się ci jakiś czas i sprawdza, czy naładowana jest słuchawka w telefonie itp. NIe upieram się , tylko u mnie był problem z kradzieżą prądu do momentu aż nie zmieniłem akumulatora w słuchawce. Słuchawka z bazą usunięta - a zamiast tego używasz BT-a? Jesteś pewien, że moduły spięte w MMI z GW, po jego odpięciu będą się usypiać?.
czy wszystkie drzwi maja sprawne styczniki zamknięcia?
teraz doczytałem - moduł tel oryginalny wywaliłeś i zastąpiłeś go modułem BT?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-11-13, 15:06   

A jaki miałeś przed odpięciem ? Przez GW praktycznie idzie wszystko (z reszta masz listę). A z czym może być problem ? Ze wszystkim. Co więcej nawet nie z jednym modułem.
U mnie np problemem był moduł fotela kierowcy, który wzbudzał przy okazji moduł komfortu.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-11-13, 15:31   

pfx napisał/a:
Pczester napisał/a:
pfx napisał/a:
Sprawdź, czy masz odfajkowany przekaźnik telefonu. Jeśli nie - to telefon cały czas jest na czuwaniu i nie usypia całego MMI. Sprawdź baterię w telefonie - u mnie właśnie problem był w baterii, słuchawka cały czas chciała się ładować i MMI nie usypiało


Moduł telefonu zmieniony na BT A słuchawka w podłokietniku z bazą usunięta.

jeśli softwerowo nie usunięty jest moduł telefonu z systemu MMI budzi się ci jakiś czas i sprawdza, czy naładowana jest słuchawka w telefonie itp. NIe upieram się , tylko u mnie był problem z kradzieżą prądu do momentu aż nie zmieniłem akumulatora w słuchawce. Słuchawka z bazą usunięta - a zamiast tego używasz BT-a? Jesteś pewien, że moduły spięte w MMI z GW, po jego odpięciu będą się usypiać?.
czy wszystkie drzwi maja sprawne styczniki zamknięcia?
teraz doczytałem - moduł tel oryginalny wywaliłeś i zastąpiłeś go modułem BT?


Tak, zastapilem oryginalny moduł telefonu, oryginalnym modułem telefonu z BT.

[ Dodano: 2018-11-13, 15:33 ]
dice111 napisał/a:
A jaki miałeś przed odpięciem ? Przez GW praktycznie idzie wszystko (z reszta masz listę). A z czym może być problem ? Ze wszystkim. Co więcej nawet nie z jednym modułem.
U mnie np problemem był moduł fotela kierowcy, który wzbudzał przy okazji moduł komfortu.


W piątek pomierze, jak podłącze ponownie GW. MASAKRA jakaś z tym prądem.....

[ Dodano: 2018-11-13, 18:37 ]
Cytat:
U mnie np problemem był moduł fotela kierowcy, który wzbudzał przy okazji moduł komfortu.


Odłączałeś po kolei wszystko od wtyczek i patrzyłeś czy spada pobór?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.