Autor |
Wiadomość |
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2014-11-03, 17:28
|
|
|
Ja ostatnio wymieniłem olej właśnie Renavol + uszczelka,filter i nowe korki spustowe.Zrobiłem może 1000 km ale nie zauważyłem jakiś skutków ubocznych.Nawet wydaje mi się że biegi wchodzą szybciej i płynniej, ale to może złudzenie <niewiem> . |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-11-03, 17:32
|
|
|
Kolego a gdzie kupowałeś korki spustowe w ASO ? |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2014-11-03, 17:59
|
|
|
Tak wszystko OE kolega tutaj z forum mi skompletował zestaw michalwruszak |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
Bartek87
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-11-03, 20:53
|
|
|
Ja również 2 miesiace temu zrobiłem wymianę statyczną Ravenolem i wszystko jest ok |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-11-04, 21:33
|
|
|
Podmiana statyczna około 3 litrów oleju na Ravenol + dodatek LM ATF. Zrobione około 1000 km - skrzynia (GQF) działa dobrze, ani lepiej ani gorzej. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-11-20, 08:54
|
|
|
Zastanawiam sie czy jeśli skrzynia ma zalane kilkaset gram oleju za dużo czy to tak naprawdę ma dla niej jakieś znaczenie , bo jeśli bedzie go za mało to na pewno ale trochę za dużo ?. Czy każda skrzynia w audi a8 d3 ma możliwość sprawdzenia stanu oleju kompem, jeśli tak to w jakie bloki trzeba wejść ? |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-11-20, 22:40
|
|
|
Sprawdzasz na rozgrzanej 30-40 st odkrecasz korek duzy na imbus 17? Kompem sprawdzasz temp , silnik odpalony przy 35 st olej powinien wyciekac jesli nie to dolewasz jesli leje sie ponizej 30 to ma wyciec sam nadmiar , jak jest za duzo to niby cos tam moze byc nie tak , ale to by musialo byc duzo za duzo co przy wlewa iu oleju od dolu jest ciezkie do uzyskania .
Z tego co mi wiadomo nie da sie kompem sprawdzic poziomu oleju . |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-11-21, 10:15
|
|
|
I właśnie dla tego pytam bo też mi się zdaje że kompem poziomu nie da się sprawdzić bo jak z kolesiem wymienialismy olej to w dole skrzyni tam gdzie gromadzi się olej nie ma żadnego czujnika który mógłby sprawdzić poziom oleju. |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-11-21, 10:50
|
|
|
Ogród-Lca napisał/a: | bo też mi się zdaje że kompem poziomu nie da się sprawdzić |
nie da się! tylko w ten sposób jak raftor, wyżej to opisał. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-21, 17:47
|
|
|
raftor napisał/a: | jak jest za duzo to niby cos tam moze byc nie tak , ale to by musialo byc duzo za duzo co przy wlewa iu oleju od dolu jest ciezkie do uzyskania . |
Będąc kiedyś w Midparts na wymianie oleju zapytałem Mirka jak to jest z tym nadmiarem. Powiedział mi, że u nich każdemu zawsze leją trochę więcej a więc musiałoby być ostro przelane, żeby zaszkodzić.
Ogólnie z tym sprawdzaniem stanu to przerąbane jest. Vag, odpowiednia temp. i inne pierdoły <tjaa> powinno być jak w amerykańcach- masz bagnet i bez problemu kontrolujesz, jak w silniku |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-11-22, 09:21
|
|
|
No taki bagnecik by się przydał, a nie jakieś kombinowanie z temperaturami i dolewanie lub upuszczanie. |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-11-22, 14:19
|
|
|
Ale audi nie produkuje skrzyn , skrzynie sa niemieckie ZF , znajomy ma chargera i tez ma skrzynie ZF , mietki tez smigaja na tych skrzyniach szczerze o bagnetach nie slyszalem a to fajny patent by byl ew jakis czujnik w misce |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|