Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-02, 21:28   

no tak 8 s masz ale jak masz temperaturę przechodzenia dość wysoko ja miałem ustawione 10
i za pierwszym razem tak szybko nie było 1 cylinder czekanie i potem następne trzy
zapodaj sobie sygnał przepinania to widać .
co jeszcze już opisuję tech przylewa i np ,jeśli miałem to ustawione w granicach techa
to przy spokojnej pokazywało głupoty z kompa coś koło 10 l
auto paliło dość sporo więcej niż przy prędkościach 120-180 gdzie tu logika :)
Co jeszcze wyszło w praniu to wtryski na techu klepały
na tym obecnym cicho jak by chodził nie na lpg .
Tech jeszcze na CB szumi w niektórych przypadkach .
macisz12 napisał/a:
A może to nie jest niedokonstruowane przełączanie tylko celowe działanie. Trzeba by w techu dopytac czemu tak jest
-pytałem uwierz mi to mi odpisali że mam auto zepsute i niech naładuje i nie szukam winny w sterowniku .
Coś podobno mają zmienić ale ja zdecydowanie wole ten obecny sterownik zapłony przestały wypadać ;)
i taki jakiś bardziej elastyczny :D
a mam ustawione tak jak na techu 10 temperatura przejście 1 s czyli praktycznie ciepły start zmiana paliw 0,4 s i przepina się znacznie lepiej i równiej nie wiadomo kiedy bo ani nie widać ani nie czuć
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-02, 21:33   

A praktycznie mam to nie ustawione jeszcze bo muszę się uporać spadkami w aucie
bo jeszcze mam butle i przewód BRC
I gdzieś coś nie ma przepływu
i butla na wstecznym i przyklejona trzeba odkleić i zmienić położenie i posprawdzać przewód faro dam 8m
bo mam miedz
W moim przypadku panowie z brc nic nie umieli zamontować nawet wlewu <niewiem>
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-03-02, 22:22   

Mam ustawione 35st ale nie będę niżej ustawial żeby to sprawdzac. 10st nie za nisko poleciales z tą temperaturą?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-03, 07:45   

czemu nisko :)
tech nie ogarniał tego
agis znakomicie sobie daje radę
mam jeszcze coś nie tak z układem chłodzenia to musi być tak jak jest
ale normalna temperatura to około 20-25
Jak to mówią jak człowiek szuka aż znajdzie ja już nie szukam :D
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-03-03, 08:07   

pepi napisał/a:
to mało latasz koło komina :)
i bardziej w trasie

Bo ten twój ulubiony sterownik zmienia z benzyny na lpg tak -
opiszę bo pewnie nie wiedziałeś :D
Auto osiąga temperaturę przejścia wskakuje pierwszy cylinder na lpg
jeśli nastąpi wzrost temperatury reduktora to masz kolejne trzy :D
potem znowu to samo z drugiej strony
i to nie jest jak w moim agisie że przejście trwa 1 s
tylko masz zwłokę między cylindrami na którą nie masz wpływu
bo masz algorytm który tym steruje .
Moje a8 śmiga sporo kolo domu jedzie 3-4 km i czeka parę godzin i powrót .
Nie muszę pisać że na lpg było te 400m bo reszta drogi albo na paliwie albo w trakcie zmiany paliw .
Po nagrzaniu zmieniało się już dość szybko
i jakby to napisać tech bierze sygnał z pierwszego cylindra i powiela na następne trzy i na dodatek sygnał ma z poprzedniego cyklu tak jak stag
Agis na żywo i każdy cylinder jest powielany
Posłuchałem się kolegów i zapodałem techa po BRC byłem zadowolony do zimy <lipa>
teraz mam agisa i mam porównanie .
Tech nie jest zły jest w gronie dobrych sterowników w trybie tech na pewno lepszy od stag .
Nie wiem jak tam z obd bo oni mają ten bajer od nie dawna a Agis miał już w 2006 roku
do tego sterownika przekonał mnie kolega który był pośrednikiem na lublin i okolice
w tamtych latach to ja miałem OMVL z którym ładu dojść nikt nie mógł na agisie było ok
Każde auto które miałem miało ten sam sterownik .
Kiedyś nabyłem ze stagiem 300 jakiś tam pośmigałem troszkę ale 3 litrowy motor łoił mi 15-22 l wywaliłem to dałem co zawsze i spalanie było 12-17 na tych samych podzespołach, stag poszedł na allegro kupili po 2-3 godzinach bo taki dobry .
Zaraz padnie sformułowanie że sknera jestem albo audi a8 nie nadaje się koło komina nadaje się bo auto ma być dla mnie tak jak i sterownik gazu w którym mogę ustawić co chce i jak chce :)


Wiesz co Ty chyba od samego początku miałeś tego techa wadliwego, bzdury jakie wypisujesz w ogole mnie nie dotykały przy techu.
Co do przełączania nastepuje bardzo szybko, może mógłbys mi te bajki wciskać jak bym nie mial kabla i kompa, ale mam i widze co sie dzieje i kiedy.

Do tego, kiedys miałes staga chwaliłeś go w niebiosy,
Potem pojawil się u Ciebie tech było to samo, teraz jest AGIS i znowu wszystko jest beee a AGIS jest miodzio, jaki kolejny sterownik bedzie Miodzio??? bo juz wiadomo że jak sie pokaże to AGIS bedzie bleee.

Obliczyłem pierwsze spalanie w cyklu mieszanym w A8 D3 wyszło 16l LPG

Nie mam interesu żeby tutaj kogos przekonywac do TECHa, i wystarczajaco juz napisalem dlaczego kolejny raz w A8 ląduje TECH a nie inne ustrojstwo.
I na tym zakończe swoje wypowioedzi w tym temacie.
Najważniejsze że Ja jestem zadowolony i spełnia on moje oczekiwania.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-03-03, 08:17   

Musiałem:

pepi napisał/a:

Co jeszcze wyszło w praniu to wtryski na techu klepały
na tym obecnym cicho jak by chodził nie na lpg .
Tech jeszcze na CB szumi w niektórych przypadkach .

i taki jakiś bardziej elastyczny :D
a mam ustawione tak jak na techu 10 temperatura przejście 1 s czyli praktycznie ciepły start zmiana paliw 0,4 s i przepina się znacznie lepiej i równiej nie wiadomo kiedy bo ani nie widać ani nie czuć


No tutaj to żeś doyebał, co ma sterownik do głośnej pracy wtrysku, to tak jak bys powiedział, zmień radio w aucie to nastawniki nie beda sie odzywały.

Tech na CB szumi?? Od kiedy tech wydaje jakiekolwiek dzwięki?? (wiem wiem o co chodzi, CB szumi gdy tech pracuje) pierwsze słyszę, i ja nie mialem takiej przypadłośći.

Co do przełaczania też mam ustawiony ciepły start, i czy to jest pierwsze odpalanie w ciągu dnia czy juz kolejne jak auto jest cieole w zadnym z przypadków nie jestem w stanie stwierdzic kiedy auto przeszlo na LPG, poprostu jest niewyczówalne, dopiero po obserwacji przełącznika widzę kiedy pracuje na LPG.

Wiesz co nie dziwie się że na forum LPG cie zrownali z ziemia jak ty z takimi argumentami wytskoczyleś na TECHA. <papapa>
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-03-03, 09:12   

Spokojnie Panowie z tematem, dla rozluźnienia sytuacji zarządzam 3 miesięczny okres jazdy tylko na PB :)

Majkaistefan, ruszyło coś w temacie?
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-03, 10:58   

kolego tomi5,
http://lpg-forum.pl/lpgte...fb8c1ab20ad3f64
poczytaj i potem się wypowiadaj .
bo mi się nie chce ciebie edukować zwłaszcza jak ty tego nie pragniesz
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-03, 11:03   

tomi5 napisał/a:
No tutaj to żeś doyebał, co ma sterownik do głośnej pracy wtrysku,
-ta twoja wypowiedz jest przykładem twojej wiedzy którą masz wielką jak widać :)
poczytaj w https://www.google.pl/
i potem się wypowiadaj
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-04, 20:30   

ehh jak tak czytam to dobrze w sumie za mam to swoje BRC i zadnego problemu nie mam :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-04, 20:42   

czy ja wiem :D
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2014-03-04, 20:45   

pepi

Tak z czystej ciekawości pytam, jak z ekonomią skoro tak często zmieniasz instalacje (jak rękawiczki)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-04, 21:02   

Cytat:
czy ja wiem :D


oj pepi, nie zaczynaj <niegadam>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-03-04, 21:25   

Już 3 strony temu się zaczęło. Znowu walka lpgtech kontra brc kontra stag :)
Jak mam dorzucić swoje 3 groszę, to stawiam na staga.
_________________
Elektronika samochodowa.
Ostatnio zmieniony przez k44761 2014-03-04, 21:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-04, 21:26   

no nie dokładam no może tylko robotę
bo brc poszło na forum lpg to za to był tech
tech poszedł do szwagra do S8 bo on uważa że on taki fajny a on mi podpadł to niech ma
:D
za więcej niż dałem za obecny
nic w przyrodzie nie ginie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.