Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.  
Autor Wiadomość
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-20, 22:50   

pepi napisał/a:
patrz BRC też tak zakładają i jakoś nadal ma powodzenie
:)
nie to że się nabijam z brc
bo jak widać lepsze jet od .... <niewiem>

Lepsze głównie pod względem jakości wtrysków i reduktorów bardzo wydajnych reszta to badziew.
No ale każdy ma swoje upodobania.
Nie róbmy śmietnika z tematu Majki
Poczekajmy jak sprawy się potoczą.
_________________

 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-21, 00:33   

Witam!
Pepi wszyscy wkolo mowia: BRC=Bedziesz Robil Ciagle :)
A tak naprawde to chyba najwiecej zalezy od sterownika i oprogramowania.Reszta to elementy wykonawcze.Jesli sa poprawnie wbudowane i dobrej jakosci to nie powinny stwarzac problemow.


Majka.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-21, 06:48   

akurat mylne podejście do tematu bo sterownik nie jest aż taki ważny bo
co z tego że on będzie dokładny jak wtryski będą lały na prawo i lewo reduktor nie będzie trzymał ciśnienia ?
nawet hiper dobry nie naprostuje tego :)
A w drugą stronę dobre wtryski które wtryskują dokładnie i stałe ciśnienie w układzie
i dobra termika
to co ma do roboty sterownik ?
nic wtedy to byle jaki sterownik da radę i tak jest w BRC
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-21, 22:34   

Witam!

No i sie troszke ruszylo.Pan przygotuje kosztorys i bedzie przebudowywal instalacje. Najpierw pod katem TÜV a nastepnie ma przywrocic pelna sprawnosc.Zaskoczyl mnie bardzo stwierdzeniem ze zaworki wtryskiwaczy nie moga pracowac w poziomie bo znacznie skraca to ich zywotnosc.Po rozmowach sadze jednak ze "wysokiego lotu" on nie jest i wiele trtzeba bedzie zrobic samemu. :(

Majka.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-22, 07:39   

majkaistefan napisał/a:
ze zaworki wtryskiwaczy nie moga pracowac w poziomie bo znacznie skraca to ich zywotnosc
- prawda ale tu nie którzy mają je do góry nogami zwłaszcza wiadomo jaka firma :D
i jest ok
majkaistefan napisał/a:
Najpierw pod katem TÜV
-coś mi świta że np Valtei są a to syf podobny do tego co teraz jest a Hany już nie można zamontować
bo brak dopuszczenia na rynek <niewiem>
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-02-22, 07:54   

Już tak nie narzekajcie tak na te Valteki.

Jeżeli czasy wtrysków gazu zaczną sie od 4 ms na wolnych to te wtryskiwacze
nie pracują tak źle. Znam kilkanaście aut, które pracują na valtekach i ich praca
jest akceptowalna z oceną: dost +.

Proste, łatwe w czyszczeniu, regeneracji. Wcale nie powodują niewłaściwej pracy
silnika.

Powiem tak, złej baletnicy to i rąbek spódnicy...
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-02-22, 08:05   

marekp750 napisał/a:
Już tak nie narzekajcie tak na te Valteki.

Jeżeli czasy wtrysków gazu zaczną sie od 4 ms na wolnych to te wtryskiwacze
nie pracują tak źle. Znam kilkanaście aut, które pracują na valtekach i ich praca
jest akceptowalna z oceną: dost +.

Proste, łatwe w czyszczeniu, regeneracji. Wcale nie powodują niewłaściwej pracy
silnika.

Powiem tak, złej baletnicy to i rąbek spódnicy...


Wtryski LPG maja pracować idealnie i precyzyjnie a nie na granicach możliwości, bo później sie słyszy że LPG do kuchenek....

Ja do swojej zakładam LPGTECHa i kazdemu mogę ten sterownik polecić.
Miałem w S8 D2 FL teraz bedzie w A8 D3 i nigdy w życiu więcej nie popatrzę w stronę STAGa
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-22, 19:03   

lpg tech -to stag :D
aleś przywalił :D
tylko taki za który mniej trzeba dać i są pewne zmiany
a co do valteków to syf jakich mało
chodzi głównie o ich wydatek który trzeba by korygować co 10 tys
bo tak się rozbiegają że szok
Co nie zmienia faktu że widuję je gęsto pod maską
bo tanie są
sto razy lepsze rozwiązanie w tej cenie jest listwa reg omvl
lub teraz testuję fajne wtryski Apis solo
jak na razie w cenie 90 zł za cztery nie spotkałem lepszych :D
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-22, 19:06   

tomi5 napisał/a:
Ja do swojej zakładam LPGTECHa i kazdemu mogę ten sterownik polecić.
Miałem w S8 D2 FL teraz bedzie w A8 D3 i nigdy w życiu więcej nie popatrzę w stronę STAGa
- u mnie wyleciał z hukiem wcale on nie jest aż taki dobry
obecny jest o niebo lepszy i nie żyje swoim życiem
mowa o techu
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-02-23, 09:29   

Swoje zdanie opieram na odczuciach z uzytkowania BMW E32 730 V8 na stag 300, oraz Audi A8 4,2 300KM stag 300, no i S8 FL 360KM LPGTECH.
Nie jestem instalatorem sprzedawcą etc żeby tutaj namawiać do marki LPG, ale wiem że STAG to gówno, które wiecznie trzeba korygowac i jeździc z podpietym kompem, bo sie rozjezdza, duża róznica w mocy LPG/PB, auto przymulone na dodanie gazu.

Przy LPGtechu gazownika odwiedzałem tylko w celu wymiany filtrów.

A dodam że STAG 300 w jednym jak i drugim przypadku był robiony u instalatorów polecanych na lpgforum, tak że nikt mi nie powie że zdzisu w stodole mi zakladał i dlatego takie problemy były.
Oczywiście:
Wtryski hanna
2X reduktor w BMW

Do D3 tez jakiegoś nowego techa mi wkładają: LPG-TECH 328 OBD
wtryski keihin
2 reduktory
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-23, 11:53   

tomi5 napisał/a:
Swoje zdanie opieram na odczuciach z uzytkowania BMW E32 730 V8 na stag 300, oraz Audi A8 4,2 300KM stag 300, no i S8 FL 360KM LPGTECH.
Nie jestem instalatorem sprzedawcą etc żeby tutaj namawiać do marki LPG, ale wiem że STAG to gówno, które wiecznie trzeba korygowac i jeździc z podpietym kompem, bo sie rozjezdza, duża róznica w mocy LPG/PB, auto przymulone na dodanie gazu.


Takie opinie w zdecydowanej wiekszości słyszałem o tej marce od włascicieli ktorzy czesto przyjeżdzali na korekcje i wymiany tych że instalacji na lepsze.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-02-23, 13:18   

Apophis, Wydziel te posty do tematu o lpg bo zrobił się bałagan w temacie Majki.
Co do techa i staga to sąartyści co ze staga zrobiąt echa lub odwrotnie.
Sam planuje zmienić na techa. Dziwne tylko że 318 została wycofana <niewiem>
Zmienić chcę ze względu na sito w kablach od podróbki staga (mam sterownik VECTOR) łącze się programem ac gas synchro 1.14.1 tylko mapa 2D i odchyłka. Nie mam wtrysków hana na liście wtrysków jeżdżę na ustawieniach keihina. Miałem problem (zimny VAG) ale ominąłem to emulatorem samoróbką coś na wzór jak w instalacjach prinsa.
_________________

Ostatnio zmieniony przez karol208 2014-02-23, 14:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-23, 14:45   

przepraszam ja dzisiaj wywaliłem techa i już nie chce więcej o nim słyszeć ;)
jakby ktoś chciał to on prawie nowy
jak ktoś lubi takie coś to jego wybór :)
mam tego 318 nalotu ze 2-4 tys może
Jak może być tech inny jak ci co teraz go robią pracowali w stagu i wynieśli potrzebne materiały
obudowa płyta okablowanie jest takie samo
tylko soft jest inny
to znaczy bardzo podobny :)
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-23, 14:46   

pepi napisał/a:
teraz testuję fajne wtryski Apis solo


mialem to u siebie i to jest dopiero WIELKIE gowno!!! Poszlo do kosza
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-23, 14:46   

tomi5 napisał/a:
wtryski keihin
- aleś zaszalał <jezu>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.