Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-02-20, 22:50
|
|
|
pepi napisał/a: | patrz BRC też tak zakładają i jakoś nadal ma powodzenie
nie to że się nabijam z brc
bo jak widać lepsze jet od .... <niewiem> |
Lepsze głównie pod względem jakości wtrysków i reduktorów bardzo wydajnych reszta to badziew.
No ale każdy ma swoje upodobania.
Nie róbmy śmietnika z tematu Majki
Poczekajmy jak sprawy się potoczą. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-21, 00:33
|
|
|
Witam!
Pepi wszyscy wkolo mowia: BRC=Bedziesz Robil Ciagle
A tak naprawde to chyba najwiecej zalezy od sterownika i oprogramowania.Reszta to elementy wykonawcze.Jesli sa poprawnie wbudowane i dobrej jakosci to nie powinny stwarzac problemow.
Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-21, 06:48
|
|
|
akurat mylne podejście do tematu bo sterownik nie jest aż taki ważny bo
co z tego że on będzie dokładny jak wtryski będą lały na prawo i lewo reduktor nie będzie trzymał ciśnienia ?
nawet hiper dobry nie naprostuje tego
A w drugą stronę dobre wtryski które wtryskują dokładnie i stałe ciśnienie w układzie
i dobra termika
to co ma do roboty sterownik ?
nic wtedy to byle jaki sterownik da radę i tak jest w BRC |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-21, 22:34
|
|
|
Witam!
No i sie troszke ruszylo.Pan przygotuje kosztorys i bedzie przebudowywal instalacje. Najpierw pod katem TÜV a nastepnie ma przywrocic pelna sprawnosc.Zaskoczyl mnie bardzo stwierdzeniem ze zaworki wtryskiwaczy nie moga pracowac w poziomie bo znacznie skraca to ich zywotnosc.Po rozmowach sadze jednak ze "wysokiego lotu" on nie jest i wiele trtzeba bedzie zrobic samemu.
Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-22, 07:39
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | ze zaworki wtryskiwaczy nie moga pracowac w poziomie bo znacznie skraca to ich zywotnosc | - prawda ale tu nie którzy mają je do góry nogami zwłaszcza wiadomo jaka firma
i jest ok
majkaistefan napisał/a: | Najpierw pod katem TÜV | -coś mi świta że np Valtei są a to syf podobny do tego co teraz jest a Hany już nie można zamontować
bo brak dopuszczenia na rynek <niewiem> |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-02-22, 08:05
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Już tak nie narzekajcie tak na te Valteki.
Jeżeli czasy wtrysków gazu zaczną sie od 4 ms na wolnych to te wtryskiwacze
nie pracują tak źle. Znam kilkanaście aut, które pracują na valtekach i ich praca
jest akceptowalna z oceną: dost +.
Proste, łatwe w czyszczeniu, regeneracji. Wcale nie powodują niewłaściwej pracy
silnika.
Powiem tak, złej baletnicy to i rąbek spódnicy... |
Wtryski LPG maja pracować idealnie i precyzyjnie a nie na granicach możliwości, bo później sie słyszy że LPG do kuchenek....
Ja do swojej zakładam LPGTECHa i kazdemu mogę ten sterownik polecić.
Miałem w S8 D2 FL teraz bedzie w A8 D3 i nigdy w życiu więcej nie popatrzę w stronę STAGa |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-22, 19:03
|
|
|
lpg tech -to stag
aleś przywalił
tylko taki za który mniej trzeba dać i są pewne zmiany
a co do valteków to syf jakich mało
chodzi głównie o ich wydatek który trzeba by korygować co 10 tys
bo tak się rozbiegają że szok
Co nie zmienia faktu że widuję je gęsto pod maską
bo tanie są
sto razy lepsze rozwiązanie w tej cenie jest listwa reg omvl
lub teraz testuję fajne wtryski Apis solo
jak na razie w cenie 90 zł za cztery nie spotkałem lepszych |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-22, 19:06
|
|
|
tomi5 napisał/a: | Ja do swojej zakładam LPGTECHa i kazdemu mogę ten sterownik polecić.
Miałem w S8 D2 FL teraz bedzie w A8 D3 i nigdy w życiu więcej nie popatrzę w stronę STAGa | - u mnie wyleciał z hukiem wcale on nie jest aż taki dobry
obecny jest o niebo lepszy i nie żyje swoim życiem
mowa o techu |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-02-23, 09:29
|
|
|
Swoje zdanie opieram na odczuciach z uzytkowania BMW E32 730 V8 na stag 300, oraz Audi A8 4,2 300KM stag 300, no i S8 FL 360KM LPGTECH.
Nie jestem instalatorem sprzedawcą etc żeby tutaj namawiać do marki LPG, ale wiem że STAG to gówno, które wiecznie trzeba korygowac i jeździc z podpietym kompem, bo sie rozjezdza, duża róznica w mocy LPG/PB, auto przymulone na dodanie gazu.
Przy LPGtechu gazownika odwiedzałem tylko w celu wymiany filtrów.
A dodam że STAG 300 w jednym jak i drugim przypadku był robiony u instalatorów polecanych na lpgforum, tak że nikt mi nie powie że zdzisu w stodole mi zakladał i dlatego takie problemy były.
Oczywiście:
Wtryski hanna
2X reduktor w BMW
Do D3 tez jakiegoś nowego techa mi wkładają: LPG-TECH 328 OBD
wtryski keihin
2 reduktory |
_________________ Forum Audi A6.
Forum Audi A8. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-23, 11:53
|
|
|
tomi5 napisał/a: | Swoje zdanie opieram na odczuciach z uzytkowania BMW E32 730 V8 na stag 300, oraz Audi A8 4,2 300KM stag 300, no i S8 FL 360KM LPGTECH.
Nie jestem instalatorem sprzedawcą etc żeby tutaj namawiać do marki LPG, ale wiem że STAG to gówno, które wiecznie trzeba korygowac i jeździc z podpietym kompem, bo sie rozjezdza, duża róznica w mocy LPG/PB, auto przymulone na dodanie gazu. |
Takie opinie w zdecydowanej wiekszości słyszałem o tej marce od włascicieli ktorzy czesto przyjeżdzali na korekcje i wymiany tych że instalacji na lepsze. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-02-23, 13:18
|
|
|
Apophis, Wydziel te posty do tematu o lpg bo zrobił się bałagan w temacie Majki.
Co do techa i staga to sąartyści co ze staga zrobiąt echa lub odwrotnie.
Sam planuje zmienić na techa. Dziwne tylko że 318 została wycofana <niewiem>
Zmienić chcę ze względu na sito w kablach od podróbki staga (mam sterownik VECTOR) łącze się programem ac gas synchro 1.14.1 tylko mapa 2D i odchyłka. Nie mam wtrysków hana na liście wtrysków jeżdżę na ustawieniach keihina. Miałem problem (zimny VAG) ale ominąłem to emulatorem samoróbką coś na wzór jak w instalacjach prinsa. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez karol208 2014-02-23, 14:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-23, 14:45
|
|
|
przepraszam ja dzisiaj wywaliłem techa i już nie chce więcej o nim słyszeć
jakby ktoś chciał to on prawie nowy
jak ktoś lubi takie coś to jego wybór
mam tego 318 nalotu ze 2-4 tys może
Jak może być tech inny jak ci co teraz go robią pracowali w stagu i wynieśli potrzebne materiały
obudowa płyta okablowanie jest takie samo
tylko soft jest inny
to znaczy bardzo podobny |
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-23, 14:46
|
|
|
pepi napisał/a: | teraz testuję fajne wtryski Apis solo |
mialem to u siebie i to jest dopiero WIELKIE gowno!!! Poszlo do kosza |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-23, 14:46
|
|
|
tomi5 napisał/a: | wtryski keihin | - aleś zaszalał <jezu> |
|
|
|
|
|