Autor |
Wiadomość |
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-07-17, 14:59
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Korton napisał/a: | S8 to tez wolnossacy silnik, co ci tam da wirus? |
A to, że eSka ma już w serii 450KM a nie 333 Nie odnosze się do samej idei wirusowania ale swapu. |
Swap by byl ciekawy, ale ktos tu opisywal ile problemow z tym by bylo, jesli dobrze pamietam - to w s8 sa dwa kompy, dwie wiazki itd? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-07-17, 15:08
|
|
|
Dlatego prościej kupić eSkę lub w12 z beznyniaków albo z diesli 4.2 + czip i mieć w nosie swapy. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-17, 15:11
|
|
|
D3 i swap to już wyższa szkoła jazdy. |
|
|
|
|
Rabol
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Domin
Jeżdzę: A8D3
Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 40 Skąd: TG
|
Wysłany: 2014-07-18, 07:12
|
|
|
Wg mnie nie warto wirusować silników wolnossących. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-07-18, 15:00
|
|
|
Rabol napisał/a: | Wg mnie nie warto wirusować silników wolnossących. |
Warto, nie warto.... każdemu co kto lubi....
4.2V8 MPI z wydechem od S8 i chipsem ze startu zatrzymanego do jakichś 130km/h jedzie praktycznie tak samo jak 6.0W12 w Longu i świadomość tego może być wystarczającym powodem aby jednak zmodzić fabryczny program
A co do swap'a..... jeżeli już się bawić we wrzucanie V10 to lepiej spiąć pośladki i wrzucić 5.0V10BiT z RS6C6 niż 5.2V10 z S8D3.... motor z RS6C6 nie dość że potencjał ma przeogromny to jeszcze pozbawiony jest istotnych wad silnika z S8D3. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-07-18, 20:00
|
|
|
FOSS napisał/a: | 4.2V8 MPI z wydechem od S8 i chipsem ze startu zatrzymanego do jakichś 130km/h jedzie praktycznie tak samo jak 6.0W12 w Longu i świadomość tego może być wystarczającym powodem aby jednak zmodzić fabryczny program |
Czyms wiecej rozni sie wydech S8, a 4.2MPI niz koncowe tlumiki? Pytam z ciekawosci, bo wydawalo mi sie po zdjeciach ze w samych koncowych tlumikach jest roznica. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-07-19, 00:02
|
|
|
Korton napisał/a: | Czyms wiecej rozni sie wydech S8, a 4.2MPI niz koncowe tlumiki? Pytam z ciekawosci, bo wydawalo mi sie po zdjeciach ze w samych koncowych tlumikach jest roznica. |
Generalnie cały jest inny...... katalizatory, tłumiki wstępne, X-pipe, tłumiki środkowe, tłumiki końcowe.... wszystko jest inne.
Poniżej wydech z S8D3 za katalizatorami
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
PawelDSW
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 99 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2015-01-14, 21:19
|
|
|
Zmienial ktos softa w seryjnej d3 4.2 mpi ? mozna jednak cos uzyskac czy nie warto ? |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-01-15, 15:50
|
|
|
Dworek napisał/a: | http://www.kreatormocy.pl/katalog/audi |
No co jak co ale Kreator Mocy to raczej słaby przykład <lipa> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-01-15, 15:54
|
|
|
Raz, że nie wiem dlaczego, a dwa, że przykład jak przykład, orientacyjnie wiadomo ile da się podnieść. Poza tym nikt inny nie podał nic, więc lepszy rydz niż nic :-) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-15, 20:42
|
|
|
W wolnossakach to grzebanie w kompie mija się z celem. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-01-16, 02:00
|
|
|
Dworek napisał/a: | Raz, że nie wiem dlaczego... |
Pojedź, pogadaj, zhamuj u nich auto a pewnie dowiesz się dlaczego.
Znam trochę to środowisko
Apophis napisał/a: | W wolnossakach to grzebanie w kompie mija się z celem. |
Ale wiesz to na pewno czy tylko ktoś tak gdzieś pisał?.... bo z moich doświadczeń wynika, że wolnossaka również można poprawić i to całkiem zauważalnie <tjaa> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-16, 06:03
|
|
|
FOSS napisał/a: | . bo z moich doświadczeń wynika, że wolnossaka również można poprawić i to całkiem zauważalnie <tjaa> |
No to sie widać zmieniły(także twoje osobiste) bo mozna było nie raz wyczytać w róznych forach jak i wywnioskowac z rozmów z owymi firmami że tak naprawdę nie oferuja NIC za te kilka tysięcy co znacząco poprawi osiągi 4,2 jak i innych wolnossaków.
Inaczej się ma sprawa wirusowania wraz z przerabianiem mechaniki-tu już można zdziałac zauważalne efekty. |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-01-16, 10:16
|
|
|
FOSS, a gdzie polecasz zhamować quattro w wwa? |
|
|
|
|
|