Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] A8 D3 4.2MPI chiptuning  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-21, 15:15   

Korton, Dokładnie,cudów nie bedzie i żaden elektronik tego nie zmieni za nawet 10tys bez przeróbek mechanicznych.
 
 
Damias 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-21, 16:22   

Najlepsze to byly te cuda co się wpinało w gniazdo zapalniczki i one zwiększały moc, zmniejszały spalanie, robiły dobrze kierowcy i kto tam wie co jeszcze :) :) :)
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-21, 19:39   

Witam!

Fajnie sie to czyta.Z jednej strony zbyt slabe korby i tloki a z drugiej jak pokrecic zeby wiecej bylo.A to napewno takie trudne nie jest jak sie moze wydawac.Moim zdaniem aby znacznie zwiekszyc moc wcale nie trzeba duzych nakladow.

Stefan.
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-21, 20:05   

majkaistefan napisał/a:
Witam!

Fajnie sie to czyta.Z jednej strony zbyt slabe korby i tloki a z drugiej jak pokrecic zeby wiecej bylo.A to napewno takie trudne nie jest jak sie moze wydawac.Moim zdaniem aby znacznie zwiekszyc moc wcale nie trzeba duzych nakladow.

Stefan.


Za to twoje teorie czytam zgrzytajac zebami (zart). Nie da sie prosto/tanio zwiekszyc znaczaco moc w silniku wolnossacym. Nawet ja ci sie uda ekstremalnie podkrecic, to silnik wyzionie za chwile ducha.
Polecam przeczytac ten artykul
http://www.godula.pl/?pag...ion=det&artid=4
jak masz wiecej czasu to inne tez warto
http://www.godula.pl/?page=article
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-21, 20:18   

Witam!

Korton napisał/a:
Za to twoje teorie czytam zgrzytajac zebami
-i o to wlasnie chdzi. :) Staram sie pobudzic do myslenia.

Korton napisał/a:
Nawet ja ci sie uda ekstremalnie podkrecic, to silnik wyzionie za chwile ducha.
-a dlaczego zaraz ekstremalnie? Umiar i rozsadek w takich dzialaniach a nawet i chlodna kalkulacja powinny byc na pierwszym miejscu. To tak jak w starym powiedzeniu: brak rozumu mozna zastapic pieniedzmi ale tylko na krotko i w ograniczonym zakresie.
Dlatego tez przestrzegam przed takimi "tuningowcami" ktorzy za Wasza kase beda prowadzili eksperymenty prowadzace donikad.

Przykladem jest wlasnie to zestawienie:
Audi A8 D3 Oryginał Chip Tuning Power Box
moc moment moc moment moc moment
diesel Audi A8 D3 3.0 TDI 155kW 211KM 211 KM 450 Nm 270 KM (+59) 520 Nm (+70) 220 KM (+9) 495 Nm (+45)
diesel Audi A8 D3 3.0 TDI 171kW 233KM 233 KM 450 Nm 279 KM (+46) 540 Nm (+90) 250 KM (+17) 500 Nm (+50)
diesel Audi A8 D3 4.0 TDI 202kW 275KM 275 KM 650 Nm 334 KM (+60) 760 Nm (+110) 326 KM (+52) 720 Nm (+70)
diesel Audi A8 D3 4.2 TDI 240kW 326KM 326 KM 650 Nm 375 KM (+49) 770 Nm (+120) 354 KM (+27) 720 Nm (+70)
benzyna Audi A8 D3 2.8 FSI 154kW 210KM 210 KM 280 Nm 218 KM (+8) 297 Nm (+17)
benzyna Audi A8 D3 3.0 V6 162kW 220KM 220 KM 300 Nm 235 KM (+15) 318 Nm (+18)
benzyna Audi A8 D3 3.2 FSI 188kW 256KM 256 KM 320 Nm 261 KM (+5) 348 Nm (+28)
benzyna Audi A8 D3 3.2 FSI 191kW 260KM 260 KM 320 Nm 264 KM (+4) 348 Nm (+28)
benzyna Audi A8 D3 3.7 V8 206kW 280KM 280 KM 360 Nm 296 KM (+16) 380 Nm (+20)
benzyna Audi A8 D3 4.2 FSI 257kW 350KM 350 KM 440 Nm 367 KM (+17) 452 Nm (+12)
benzyna Audi A8 D3 4.2 V8 246kW 335KM 335 KM 420 Nm 342 KM (+7) 445 Nm (+25)
benzyna Audi A8 D3 6.0 W12 331kW 450KM 450 KM 580 Nm 476 KM (+26) 615 Nm (+35)

Nie wiem czy z tego smiac sie bo nawet chyba nie wypada.

Stefan.
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-10-21, 21:06   

jak już chcecie dłubać wolnossaka to zapodam wykres.
silnik AQF seryjnie ma 310km / 410Nm.
po zmianach ma 375km / 430Nm.
siedzi w 80 B4 i nie ma turbo :)
co wy na to? w planach jest 400km :D

IMG_2618.JPG
Plik ściągnięto 169 raz(y) 218,7 KB

_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-21, 21:09   

majkaistefan napisał/a:

benzyna Audi A8 D3 2.8 FSI 154kW 210KM 210 KM 280 Nm 218 KM (+8) 297 Nm (+17)
benzyna Audi A8 D3 3.0 V6 162kW 220KM 220 KM 300 Nm 235 KM (+15) 318 Nm (+18)
benzyna Audi A8 D3 3.2 FSI 188kW 256KM 256 KM 320 Nm 261 KM (+5) 348 Nm (+28)
benzyna Audi A8 D3 3.2 FSI 191kW 260KM 260 KM 320 Nm 264 KM (+4) 348 Nm (+28)
benzyna Audi A8 D3 3.7 V8 206kW 280KM 280 KM 360 Nm 296 KM (+16) 380 Nm (+20)
benzyna Audi A8 D3 4.2 FSI 257kW 350KM 350 KM 440 Nm 367 KM (+17) 452 Nm (+12)
benzyna Audi A8 D3 4.2 V8 246kW 335KM 335 KM 420 Nm 342 KM (+7) 445 Nm (+25)
benzyna Audi A8 D3 6.0 W12 331kW 450KM 450 KM 580 Nm 476 KM (+26) 615 Nm (+35)

Nie wiem czy z tego smiac sie bo nawet chyba nie wypada.

Stefan.


Pominalem silniki turbodoladowane, to przyrosty wychodza na poziomie dokladnie takim o jakim dyskutujemy, nie widze tu po programie przyrostow rzedu 100-150KM
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-21, 21:10   

SENTENZA napisał/a:
jak już chcecie dłubać wolnossaka to zapodam wykres.
silnik AQF seryjnie ma 310km / 410Nm.
po zmianach ma 375km / 430Nm.
siedzi w 80 B4 i nie ma turbo :)
co wy na to? w planach jest 400km :D


Tylko program? Czy dolot, filtry, walki, moze wieksza przepustnica, jakies kolektory + wydecj pomodzone?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-21, 21:19   

No wlasnie z czego ta moc bo momentu to i tak jak kot napłakał a w życiu nie na mocy sie lata a momencie.
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-10-21, 21:30   

Nie no tylko programem tyle nie wyjdzie. Doprężające tłoki, kolektory wydechowe, kolektor ssący, dolot. W planach jest 400hp na seryjnych wałkach.

Apophis napisał/a:
No wlasnie z czego ta moc bo momentu to i tak jak kot napłakał a w życiu nie na mocy sie lata a momencie.


To zależy jaka prędkość. Powiedzmy 0-100km/h moment robi dużo. Ale powyżej już moment ma coraz mniejsze znaczenie.


Wolnossak nigdy momentem nie dogoni doładowanego. Dlatego napisałem "jak już chcecie dłubać wolnossaka".
Ale 65hp względem serii to sporo. A zakładam, że serii nie trzymal... Mój bfm miał 290km czyli 43hp poszło. Jeśli tutaj założyć podobnie to można mówić o przyrostach rzędu 100hp na wolnossaku!!!!
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-21, 21:33   

Do tego to musisz miec dwa wykresy przed i po. Nie kazdy silnik gubi PSy. No więc nie tylko programem i w tym cała tajemnica. Cos się da zrobić ale to bedzie kosztowne-tu wyjdzie taniej kupic juz mocniejszy silnik no i sie koło zamyka.
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-10-21, 21:35   

Apophis napisał/a:
No wlasnie z czego ta moc bo momentu to i tak jak kot napłakał a w życiu nie na mocy sie lata a momencie.


Jak chcesz V-MAX to samym momentem tego nie zrobisz :)

SENTENZA napisał/a:
jak już chcecie dłubać wolnossaka to zapodam wykres.
silnik AQF seryjnie ma 310km / 410Nm.
po zmianach ma 375km / 430Nm.
siedzi w 80 B4 i nie ma turbo :)
co wy na to? w planach jest 400km :D


Bardzo fajny rezultat :) tyle żę trochę kasy trzeba włożyć :)
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-21, 21:41   

SENTENZA napisał/a:
Nie no tylko programem tyle nie wyjdzie. Doprężające tłoki, kolektory wydechowe, kolektor ssący, dolot. W planach jest 400hp na seryjnych wałkach.


Z takimi modami, to nie neguje ze sie da, ja tu walcze z teza MajkaiStefan, ze jest firma co samym programem wyciagnie z BFM 450KM - nierealne.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-21, 21:53   

Vmax sie przydaje ale realny sprint do 200 to najpotrzebniejsze w moim odczuciu. Do tego spory moment to większa elastyczność co by sobie przyspieszać na jednym wyzszym biegu np w górach.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-21, 22:09   

Witam!

Korton napisał/a:
ja tu walcze z teza MajkaiStefan, ze jest firma co samym programem wyciagnie z BFM 450KM - nierealne.
- :) To bardzo realne.Pytanie tylko jak dlugo taka moc i zwiekszony (sadze ze znacznie) moment beda potrzebne.


Stefan.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.