Autor |
Wiadomość |
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2015-11-24, 23:01
|
|
|
Hej, Guzior na RF pisal ze motor 40V 360KM w serii a nie AQF.
SENTENZA napisał/a: | jak już chcecie dłubać wolnossaka to zapodam wykres.
silnik AQF seryjnie ma 310km / 410Nm.
po zmianach ma 375km / 430Nm.
siedzi w 80 B4 i nie ma turbo
co wy na to? w planach jest 400km |
|
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
|
|
|
SENTENZA
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-11-25, 12:07
|
|
|
Przecież AQF jest 40v... o co kaman? |
_________________ Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko... |
|
|
|
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2015-11-25, 22:27
|
|
|
SENTENZA napisał/a: | Przecież AQF jest 40v... o co kaman? |
O przyrosty. |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-03, 21:33
|
|
|
Korton, porownujac z moim to kiepsko to wyglada a ja nie mam BFM. |
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-03, 21:46
|
|
|
Akceleration to troszku inna rzecz jak elastyczność-u mnie na 3 biegu na prawde wygląda to lepiej...
Niestety nagrac to kalkulatoerm trudno szczególnie że auto za tydzień bede dopiero miał... |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-02-03, 21:51
|
|
|
Apophis napisał/a: | Akceleration to troszku inna rzecz jak elastyczność-u mnie na 3 biegu na prawde wygląda to lepiej... |
Moze inne przelozenia sa? tez takie same obroty masz (60km/h do 180km/h)? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-04, 12:43
|
|
|
Korton, Żeby nie było niejasności nie jest to jakas znaczna róznica ale patrzac na swój budzik na 3 biegu i na twój filmik jednak cos widać.
Mam manuala i troszke lżejsze może auto ale mam tez AKC więc z kilkadziesiąt kucy i niutonów mniej od ciebie... Przełożenia mam niemal identyczne jak 6hp z D3 -te same predkości przy tych samych obrotach. Inaczej bym sie nie wypowiadał. |
|
|
|
|
|
|
|
|