Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-10-18, 20:51
|
|
|
Znam firmę i ich wyroby i polecałem już wielokrotnie. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-19, 05:06
|
|
|
aa no to dobrze bo tak sobie katy mi czasem pokazują poniżej progu wydajności trudno powiedzieć czy to wina lpg czy sondy czy właściwie katów , nowe katy kosztują bardzo dużo .. a tu 1200 za sztukę z montażem być może że stare zostawiają sobie na pamiątkę ... |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-10-19, 16:50
|
|
|
Wstawiasz nowe a stare ceramiczne dajesz na skup na kg. W zależności od składu i ilości może się zwrócić interes. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-10-19, 17:05
|
|
|
Z tym skupem jest tak, że jedni biorą i nie patrzą a inni tną przy Tobie i ważą. W każdym razie musiałbyś sporo nazbierać żeby się zwróciło 1, czy 2k. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-19, 20:34
|
|
|
ale opinie są podzielone w sprawie katów zamiennych czyli tych z wkladem metalowym ponoć inna temp i sondy świrują jezeli sa za katalizatorem..
[ Dodano: 2016-10-19, 21:36 ]
jestem ciekaw czy ktoś wypruwał już katy i wstawiał zamiennik i jak z błędami sytuacja wygląda.. |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2016-10-20, 16:12
|
|
|
no tak ale ty masz euro 3 a mi potrzeba euro 4 |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-10-20, 19:36
|
|
|
OT.
W D2 euro 4 ma AKC, AUW, AQH, AVN.
Ale nie mieszajmy generacji, obecny dotyczy tylko i wyłącznie D3. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-20, 19:37
|
|
|
z czterema sondami na 4 |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-10-21, 06:31
|
|
|
Tak sobie gdybam - to, że tylne katy mają euro 3 chyba nie oznacza, że cały układ ma euro 3. Są jeszcze przecież katy wstępne... Trzeba by porównać skład spalin z fabrycznymi. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-11-02, 00:11
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | jestem ciekaw czy ktoś wypruwał już katy i wstawiał zamiennik i jak z błędami sytuacja wygląda.. |
Niedawno u jednego kolegi wywaliliśmy całe katy.
Auto wreszcie odetchnęło bo poprzednicy tak wycinali katy że jedną puszkę opróżnili a drugą zapchali |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-11-02, 18:49
|
|
|
Sondy zostały odsunięte aby "czeka" nie było? |
_________________
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2017-05-03, 18:44
|
|
|
Witam. Koledzy jestem w trakcie usuwania bebechów z katalizatorów. W sumie zdecydowałem się z powodu różnicy dźwięku silników porównując do 4.2 też BFM mojego teścia które ma rasowy dźwięk moja jakaś przyduszona. Poza tym teścia lepiej się zbiera niż moja. Błędy które się pojawiają to tylko katalizatory u teścia też taki błąd występuje.Różnice na VCDsie na rozrządu to u mnie B1 +3 B2 -4 natomiast u teścia B1 0 B2 -3 . Reszta parametrów b/z nie biorąc pod uwagę ze u mnie korekty długoterminowe po skasowaniu idą na + a u teścia stoją na 0 (czyli tak jak powinny) . No juz kończę bo temat dotyczy kątów. Ja u siebie wkrecilem emulatory i check mi się juz przestał palić. Ale doszedłem do wniosku ze wywalam katy bo mogą być zawalone. Fos mi dał info ze silnika nie trzeba opuszczać więc wczoraj wyciągnąłem kata od str. Kierowcy i źle nie wyglądał wiec zrobiłem sobie nie potrzebną robotę. Jeszcze prawa strona i zobaczę efekty i się oczywiście nimi tutaj podzielę, a ja was proszę tylko o odpowiedz czy BFM ma jedne katalizatory przy kolektorach czy jeszcze są drugie ? Jeszcze po operacji musze zobaczyć co jak pracuje pompa pomocnicza ze tak korekty się różnią, ale przy spokojnej jeździe u mnie lecą juz na +. |
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-05-29, 19:16
|
|
|
Panowie, mam zamiar wyciąć katalizatory, co z drugimi sondami ? Wiem że są emulatory, czy zdadzą one egzamin bez katów ? Wiem że jak katy są to działają, a co jeśli ich całkowicie nie będzie ? |
|
|
|
|
|