|
Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2021-03-12, 15:26
|
|
|
MartinA8D3 napisał/a: | Czy się myle ? |
Tak, mylisz się |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
MartinA8D3
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8,D3
Wiek: 46 Dołączył: 17 Lip 2020 Posty: 7 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2021-03-13, 10:30
|
|
|
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź 😃 Przydało by się jednak jakieś uzasadnienie.
[ Dodano: 2021-03-16, 11:34 ]
Marcin2013 napisał/a: | damianpuchalski napisał/a: | Czy ktoś wstawił strumienice zamiast wszystkich 4 katów i odsuwał tylne sondy na tulejkach? |
Ja tylko odsuwałem tylne sondy na tulejkach ponieważ waliło mi checkiem, po zastosowaniu tulejek błędy zniknęły, przejechano już ponad 150 tys. |
Czy do wykręcenia sond i wkręcenia tulejek dystansowych jest potrzeba wypinania wtyczek ?, czy można je odkręcić tak że kable się kręcą. Jeśli trzeba je wypinać, które to wtyczki ? obstawiam na te dwie duże wtyczki u góry w prawej części komory silnika blisko obudowy filtra powietrza. |
_________________ Martin_A8_D3_V8bfm |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |