Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Zawieszenie skrzypi jak jest zimno  
Autor Wiadomość
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-06-30, 16:03   

Skrecone dobrze,a wahacze ktore siedzialy przed wymiana nie mialy nawet gum spekanych juz wtedy wydawalo mi to dziwne ze mogly zgrzytac jak je wyciągnąłem,kupilem dolnie wahacze nowe wymienie i zobacze co bedzie po wymianie tylko mam pytanie odnośnie amora i wahacza do ktorego jest przykrecony jak do tego wahacza podejsc z amorem?

[ Dodano: 2016-07-01, 16:49 ]
Zgrzyta tuleja mocowania amora w wahaczu dolnim,slychac z gory i jednoczesnie z dolu bo niesie przez amor,narazie to rozebralem i nasmarowalem ile sie dalo narazie jest poprawa ale wymieniec to i tak musze wazne ze juz wiem co jest powodem zgrzytania

[ Dodano: 2016-07-08, 14:30 ]
Dzis wymieniłem dolny wahacz do ktorego jest przykrecony amor
Byla zerwana tuleja do ktorej przykrecony jest amor i to powodowalo zgrzytanie
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-10, 19:47   

Nie taniej wymienić samą tuleję? :P Chyba tylko ja tak oszczędzam :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2016-07-10, 21:54   

drago_o napisał/a:
Nie taniej wymienić samą tuleję? :P Chyba tylko ja tak oszczędzam :D

Spoko, je tez wymieniam tuleje. Kolejnym razem eksperymentalnie z kumplem spróbujemy dorobić z poliuretanu.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-07-11, 21:26   

Tak powinienem zrobic i tu akurat mialbym duze oszczednosci zważywszy ze te zgrzyty teraz przerodzily sie w stukanie,to nie byly winne te tuleje tylko amory :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-11, 21:35   

A może góry gdzieś powybijane? Moje gory były w tragicznym stanie i najbardziej było je słychać. Sworznie tez istotne a na spięte wielowahaczu to się je słabo sprawdza.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-07-12, 12:36   

Gory wymieniłem na nowe chyba ze taki pech ze nowe sa lipne,ale watpie bo jak sie trzyma amor to najmocniej na nim czuć stuki,magiel tez nie stuka bo wyjolem drążki ze zwrotnicy i slychac nadal te stukanie,autem nie musze nawet jechac wystarczy pouginac auto z przodu i zaczyna stukac,amory:(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-12, 12:39   

Jeden z kolegów na forum też narzekał na dziwne stuki na nierównościach. Problemem okazało się zamienienie śrub w przednim i tylnym wahaczu ale już nie pamiętam czy to był dół czy góra. Różniły się długością o coś tam sobie stukały :D Warto obczaić :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-07-12, 13:28   

Chciałbym zeby to byla sruba,ale tak samo stukalo na starych wahaczach i starych srubach jak i teraz na nowych wahaczach i nowych srubach,przy zmianie srub na nowe ogladalem czy nowe sa takie same jak stare ktore siedzialy,ale sprawdze to jeszcze raz zanim kupie amory

[ Dodano: 2016-07-12, 17:13 ]
Jak by stukaly gory to zastanawiam sie czy jak popuszcze sruby wahaczy na gorze na tyle zeby byl luz miedzy metalowa tuleja i uchwytem wahaczy czy tez pomoze wykluczyc stuki amora czy gornych wahaczy podczas uginania przodu
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-12, 16:15   

A może były źle skręcone po wymianie i pozrywało gumy? Pewnie wykluczysz ale nie jeździj tak :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-07-12, 19:24   

Nie byly zle skręcone,skrecilem odpowiednio do pozycji auta,ale wcale bym sie nie pogorszył jak by byly zerwane gumy,jezdzil tak nie bede zecz jasna :)

[ Dodano: 2016-07-14, 16:44 ]
Zauważyłem dzisiaj pewna przypadłość,otóż te moje stuki zgrzyty zanikaja gdy podczas jazdy jade w lewo w sesie na wybojach majac skrecone kola w lewo przestaje stukac/zgrzytac ciezko okreslic ten dzwiek,i jednocześnie doszedł mnie podobny dzwiek z prawej strony gdy mialem kola skrecone w lewo i jadac oczywiscie po wybojach.
Prawa strona cichnie gdy kola sa prosto i zaczyna stukac/zgrzytac lewa gdy kola sie prostuja <bezradny>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-14, 16:02   

Łożysko? W A8 jest dwurzędowe przez to bardzo trudne momentami do zdiagnozowania...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-07-14, 16:40   

Kolo powinno miec luz?w pionie ?w poziomie?
I lozysko to tez powinno byc slychac powinno chuczeć przy takich stukach,według mnie powinno,ale 8semka jeżdżę rok dopiero wiec nie znam tak bardzo przypadłości tego zawieszenia
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-14, 17:36   

Nie musi mieć żadnego luzu. U mnie nie chuczalo a klepało. I to przez dwa tygodnie klepało lekko a później umilkło na prawie miesiąc. Dopiero zaczęło jeszcze raz... takie łożyska się ciężko diagnozuje.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-14, 17:56   

E tam ciężko. U mnie padło 2 razy w A8 i w oplu raz tez dwubieżniowe i nie miałem kłopotu z diagnostyką :)
 
 
Damiann79 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 45
Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 32
Skąd: Ornontowice
Wysłany: 2016-07-14, 18:08   

drago_o napisał/a:
Nie musi mieć żadnego luzu. U mnie nie chuczalo a klepało. I to przez dwa tygodnie klepało lekko a później umilkło na prawie miesiąc. Dopiero zaczęło jeszcze raz... takie łożyska się ciężko diagnozuje.

A jak sie ma lozysko do wysokości auta?pytam bo na lifcie stuki cichną,chyba ze czym nizej tym wiekszy jest kąt pochylenia koła o ile sie w ogóle zmienia kat kola?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.