Autor |
Wiadomość |
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-03, 12:12
|
|
|
Panowie od wczoraj stałem się najprawdopodobniej szczęśliwym posiadaczem A8 D3, zauważyłem coś dziwnego, kręcąc kierownica przy skrecie słychać jak by jakaś guma obcierała się o inna i piszczy trzeszczy zawieszenie jak auto się opuszcza. |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-03-03, 14:06
|
|
|
rav85 napisał/a: | zauważyłem coś dziwnego, kręcąc kierownica przy skrecie słychać jak by jakaś guma obcierała się o inna |
Tez to mam, ale przy duzych skretach (przynajmniej o 90 stopni kierownica) - ciekawe co to moze byc. |
|
|
|
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-03, 14:11
|
|
|
dokładnie jak szybko ruszę kierownica to tak nie słychać , nasila się jak się już autem chwile pojeździ |
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-03-04, 15:04
|
|
|
Kiedyś na innym forum o całkiem innych samochodach gdy miałem podobny przypadek pisali mi że to Z PEWNOŚCIĄ gumy na kielichach (te które "stabilizują amortyzator" Ja pewności nie mam ale wydaje mi się że to by miało sens. |
|
|
|
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-04, 18:15
|
|
|
pojezdzilem 2 dni i juz nic nie skrzypi ani w zawieszeniu ani kierownica widocznie musiał się rozruszać |
|
|
|
|
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-03-04, 20:47
|
|
|
Albo niskie temperatury przeszły |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2015-04-24, 11:12
|
|
|
Gumy stabilizatora do modelu na przód D3 występują tylko fabrycznie ze stabilizatorem , można dopasować ale te które podałeś będą za małe . Średnica musi być większa |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-04-24, 12:50
|
|
|
Ja nie mogę... To stąd taka cena Na szczęście chciałem to zrobić tylko profilaktycznie i nie muszę zmieniać ich na razie a jak coś to zmienię tak jak koledzy od D2 |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-05-28, 09:34
|
|
|
Zmieniałem dziś łączniki stabilizatora bo były jeszcze oryginalne i przy okazji zerknąłem na gumy stabilizatora i ukazał mi się taki widok
Co sądzicie, niby nie puka ale.... widać przerwę między gumą a drążkiem czy kwalifikują się do wymiany,bo jak będzie luźny stabilizator to zapewne i łącznikom skraca "życie" ?? |
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-05-31, 22:38
|
|
|
Co sądzicie o gumach, wypadałoby je zmienić ?:) |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2015-05-31, 22:43
|
|
|
paweldzwo, to już od Ciebie zależy jeżeli nic nie stuka, ani nie skrzypi ja bym nic nie robił jeżeli coś już słyszysz to zmień na takie z D2 koszt jest śmieszny, ale już będzie z głowy |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-06-16, 13:20
|
|
|
Czy wymiana gum w d3 od d2 w pełni się sprawdza i po czasie nie ma problemów ze skrzypieniem drążka lub innych objawów? Bo chciałem wymienić gumy, nie jest z nimi zupełnie źle ale jednak guma widać że jest już trochę wyrobiona... |
|
|
|
|
|