Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-28, 17:42
|
|
|
w jednym masz wychylenie nastawników i tam jest do 20 paru a w drugim najlepiej jak by były zera |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-11-28, 20:07
|
|
|
A nie jest czasem na odwrót 90 to ustawienie rozrządu,a 93 to nastawniki |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-11-29, 18:18
|
|
|
dla tego napisałem ze w jednym bo jakoś nigdy nie mam głowy do takich spraw
które wskazuje i co
zresztą idzie się domyślić |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-11-29, 19:39
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | A nie jest czasem na odwrót 90 to ustawienie rozrządu,a 93 to nastawniki |
a może jednak...
90 - praca nastawników
93 - odczyt pozycji wałków ssących
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-11-29, 20:30
|
|
|
Ach ten FOSS znowu ma racje
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-11-29, 20:59
|
|
|
Przecie było to już wiadomo wieki temu.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
GABRYCH
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: multitronic
Zasilanie: PB
Imię: TOMASZ
Jeżdzę: AUDI A8 D3 3.7
Wiek: 45 Dołączył: 16 Gru 2016 Posty: 1 Skąd: LONDYN
|
Wysłany: 2016-12-17, 00:22
|
|
|
Witam Panowie
Jestem tu swierzak
Mam mały problem posiadam Audi a8 d3 3.7 benzyna rok 2005
Musze wymienic dwa napinacze i łancuszki rozrzadu jak w linku ponizej
http://allegro.pl/audi-a8...6150282932.html
Znalazłem na ebay.co.uk zamiennnik cały komplet za 258 funto na dwie strony ale jest napisane ze pasuje do silnik a4.2
http://www.ebay.co.uk/itm...osAAOSwKOJYGCv5
moje pytanie czy mozna zamontowac je w moim silniku 3.7 numery sa te same koncowki inne
Bardzo dziekuje za odpowiedz
Pozdrowienia dla fachowcow
GABRYCH |
_________________ GABRYCH AUDI A8 D3 3.7 |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-12-17, 08:24
|
|
|
Do 3.7 TYLKO ASO. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-12-18, 18:50
|
|
|
tylko na bogato w przypadku 3.7 |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2017-04-11, 16:22
|
|
|
Panowie bo po świętach zmieniam rozrząd w moim torniu
Ma ktoś na pożyczenie blokad czy muszę sobie kupić ?
takie znalazłem:
http://allegro.pl/blokada...6526466345.html
czy ktoś może mi napisać jeszcze dla pewności jak wyggląda poprawne napięcie paska ?
założyć bolkadę na wałki i poluzować śruby, wywalić stare graty, zamontować nowe
zakłądamy pasek w takiej kolejności: https://cimg2.ibsrv.net/g...d6bd40eda7c.jpg
obrrócić rolkę z hydronapinazcem i wsadzić coś grubości 5mm między napinacz a rolkę,
Przekręcić rolkę napinającą z siłą 6Nm i dokręcić
Wsadzić spowrotem bolkadę na wałki i dokręcić śruby
?? |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-04-11, 16:34
|
|
|
Poszło PW .Jak poluzujesz śruby od wałków to jeszcze trzeba trochę pomóc kółką żeby ze stożka zeszły |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-04-19, 17:13
|
|
|
Panowie, bardzo bym prosił kogoś o schemat rozrządu z elsy do v8 4.2 2004 r bfm, będę bardzo wdzięczny |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2017-04-19, 21:42
|
|
|
Wojtec1987 napisał/a: | Panowie, bardzo bym prosił kogoś o schemat rozrządu z elsy do v8 4.2 2004 r bfm, będę bardzo wdzięczny |
Wyślij mi maila na PW |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2018-05-08, 14:05
|
|
|
Może ktoś posiada dane momentów dokręcania śrub kół rozrządu w silniki 3.7 BFL
czy to jest 55Nm
Ew cały schemat rozrządu co i jak. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-05-09, 21:29
|
|
|
karol208 napisał/a: | czy to jest 55Nm |
Dokładnie 55 sprawdziłem w Elsa |
|
|
|
|
|