Autor |
Wiadomość |
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2016-05-26, 23:07
|
|
|
Ale po zdemontowaniu blokady wałków jak juz zluzuje rolki w celu wymiany pompy wody rolek itp. walek i tak sie ruszy, nie? Trzeba go będzie pozniej ustawiac tak zeby wszedl w ta blokade z powrotem. Sprezyny pod popychaczami wymuszą ruch wałka. Nawet tutaj na którymś zdjeciu widać że jak zdjął blokade bez paska to wałek od strony kierowcy sam się przekrecił w prawo, a od strony pasażera lekko w lewo. Wiesz o co mi chodzi Damian? :-) chyba ze ja przesadzam to prosze mnie opierniczyć :-) |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-05-27, 02:12
|
|
|
importcompany napisał/a: | Ale po zdemontowaniu blokady wałków jak juz zluzuje rolki w celu wymiany pompy wody rolek itp. walek i tak sie ruszy, nie?... |
Owszem, ruszy się, to więcej niż pewne... ale to nic nie zmienia |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-05-27, 06:40
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | kryhawrc napisał/a: | Blokada wałków to blacha zakładana z przodu. Z tyłu są tylko zaślepki.
A żeby wymienić zimering musisz ściągnąc koło-patrz na link powyżej |
Tylko jak nie zablokuje wałków inaczej to bez jakichkolwiek blokad wałki mogą się przekręcić i strzelić zaworami o tłoki. Ja bym się bał takiego scenariusza bo można sobie zamiast lepiej zrobić spory problem. Ja się spodziewam, że musi być jakaś dodatkowa możliwość blokowania na wypadek demontażu tych simeringów czy samej głowicy |
Aby zawory pogiąć trzeba się postarać nie ma tak łatwo
bez obaw że sam strzeli i się pognie |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-05-27, 11:12
|
|
|
Strona kierowcy (bank 2) bardziej ucieka od lewej. Najlepiej złap kółko bez blokady i daj się wałkowi delikatnie obrócić. Wymień uszczelniacze i nie peniaj |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-05-27, 21:10
|
|
|
pepi napisał/a: |
Aby zawory pogiąć trzeba się postarać nie ma tak łatwo
bez obaw że sam strzeli i się pognie |
Mnie się osobiście nic takiego nie zdarzyło ale słyszałem o takich przypadkach. O jednym na tym forum z tego co pamiętam czytałem. Jako, że sam nic nie zepsułem w ten sposób to może faktycznie przesadzam. Ale... ;-) |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-28, 00:24
|
|
|
pewnie ruszył z rozruchem ale same się nie pogna od wałka |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-05-28, 11:02
|
|
|
nawet od klucza
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2016-07-09, 01:36
|
|
|
Czy któryś z kolegów wrzuciłby zdięcie lub rysunek gdzie dokładnie wkręca się blokadę wału D3 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2016-07-09, 09:14
|
|
|
Kolego ,pepi, wrzuciłeś mi opis do D2 a mi potrzeba do D3 chyba że jest w tym samym miejscu |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-07-09, 13:33
|
|
|
W tym samym m-cu jest.. |
_________________
|
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2016-07-09, 15:30
|
|
|
Ok dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
Fanatico
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi a8 d3
Wiek: 40 Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 24 Skąd: Zakład Psychatryczny
|
Wysłany: 2016-11-28, 16:49
|
|
|
Witam panowie szykuje się na zmianę rozrządu i wiem też z w blokach 90 i 93 są nastawy u mnie jest tak czy dobrze? Chciałem.dodać zdjęcie ale coś nie idzie w bloku 90 jest -1.0kw a w 93 -9.0kw |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-11-28, 16:59
|
|
|
93 to ustawienie rozrządu (okienko 3 i 4). -9 - do poprawki |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Fanatico
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi a8 d3
Wiek: 40 Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 24 Skąd: Zakład Psychatryczny
|
Wysłany: 2016-11-28, 17:33
|
|
|
a jakie wartości powinny być w blokach 90 i 93 ? |
|
|
|
|
|