Autor |
Wiadomość |
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-09-12, 21:09
|
|
|
A teraz zróbcie to wszystko bez ruszania przodu [/quote]
da się tylko ręce po obdzierane ,raz tak wymieniałem i nigdy więcej ;( |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-09-12, 21:16
|
|
|
Wszystko ok.Ja mam trzecią A8 i mam już własne blokady do własnego użytku ,ale jak ktoś kupi a8 i jej się wystrasz pod względem kosztów napraw to takie blokady go całkowicie dobiją |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-13, 18:50
|
|
|
mnie zabolało tylko motor i automat
a tak to normalne ceny |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2014-10-19, 15:53
|
|
|
Proszę mi powiedzieć dlaczego dzisiaj mam takie odczyty w kanele 90 i 93:
A ostatnio miałem takie :
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-20, 06:30
|
|
|
chyba ten twój kabelek a bardziej program |
|
|
|
|
przemo__7
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemysław
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2014-10-29, 03:22
|
|
|
Panowie gorąca prośba, szykuję się do wymiany rozrządu w a8, możecie polecić jakiś dobry sklep internetowy z częściami ? Jeśli nie byłby to problem to wiadomo że wymiana kompletnego rozrządu i jak wyczytałem termostatu czy coś jeszcze warto wtedy zrobić? Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-29, 06:33
|
|
|
jest to już opisane poszukaj
najtaniej jest na allegro |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-10-29, 06:44
|
|
|
przemo__7
Temat dotyczy D3 i tak jak napisał pepi : było już opisywane to kilka razy na forum , trzeba tylko poszukać .
Pozdrawiam .
pioter. |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
Ostatnio zmieniony przez pioter 2017-06-02, 15:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-10-30, 09:42
|
|
|
Panowie nurtuje mnie takie pytanie czy przy zmianie rozrzadu warto wymienić uszczelniacze zaworowe oczywiście zakładajac ze że prowadnice są w porzadku... <niewiem> |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-30, 10:56
|
|
|
jesli są juz padnięte to nawet wskazane wymienić. |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2014-10-30, 19:20
|
|
|
no raczej nie są ale wiesz lpg zrobi z nimi i tak swoje a jezeli bedzie dłubany rozrzad , bo następne dłubanko będzie no właśnie ? co ile zalecana wymiana rozrządu?
a i czy głowki trzeba zrzucać do wymiany uszczelniaczy czy da się to zrobić bez ściagania? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-30, 19:21
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | ale wiesz lpg zrobi z nimi i tak swoje | -czemu ? |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2014-10-30, 20:05
|
|
|
Da sie wymienic uszczelniacze zaworow bez sciagania glowic tylko jest taka kwestja ze czy masz jeszcze zdrowe prowadnice zaworowe oraz musisz miec ogarnietego mechanika bo 9/10 powie Ci ze sie nie da wymienic wszystkich na silniku robija sie szczegolnie o cylindry od strony grodzi podszybia :-) |
|
|
|
|
|