Autor |
Wiadomość |
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-27, 14:14
|
|
|
Witam!
Bugalon napisał/a: | W12 zrobione naprawde dobrze i jednocześnie dobrze opisane na IV generacji są chyba dwa (na forum LPG). Założona całość bardzo schludnie, zdjęcia z komory silnika naprawdę robia wrażenie. | - nalezy zatem gratulowac ! Ja niestety nie widzialem i nie slyszalem nawet o czyms takim.Dajmy zatem koledze szanse.
Co do wlasnosci traklcyjnych natomiast dalej twierdze ze bedzie to KUPA .
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-02-27, 14:25
|
|
|
gryzzli napisał/a: | Mam juz jedno G (STAG) ktorego mam nadzieje w najblizszym czasie sie pozbede. |
ja też mam i jest zaj....ty zero spadków mocy check sie nie pali ,do 100 zbiera sie tak samo szybko jak na benzynie licznikowe 5.8-6s wczoraj sprawdzane , ciągnie na gazie do ogranicznika czyli 250km/h , instalacja zamontowana zgodnie ze sztuka 2 reduktory ,wtryski pionowo każdy ma wężyk jednakowej długości do kolektora jest kompensacja 2 filtry gazu , same wtryski to HANA 2000 zielone pojedyncze instalacja ma przejechane 30 tys i nie wymagała po za wymiana filtrów (proforma) nawet strojenia
majkaistefan napisał/a: | Stefan. |
Rafał.
panowie a ile w12 wciąga gazu jazda 120-140 trasa i miasto żwawo np warszawa ma ktoś takie dane ?
gryzzli napisał/a: | do tego butla w kolo 82l |
jakim cudem ? |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-02-27, 14:43
|
|
|
Panowie narazie widze ze chyba jeszcze nikt nie probowal zaszczepic takich instalacji do w12 bo wiekszosc gazownikow odrazu mowi ze sie nie da ! Najsmiesznie jest to ze jak slysza w12 to krzycza za montaz instalacji np.prinsa odrazu powyzej 9000 kiedy same 2 instalki to koszt okolo 5000pln .Co do vialle to jesli rozwiaze kwestje wielkosci wtryskiwaczy i ich umiejscowienie w kolektorze ssacym to reszte jak najbardziej jest do zrobienia z tego co nakreslil pewien bardzo kumaty czlowiek w instalacjach lpsi . Musza byc dwie pelne istalki z dwoma pompami i dwiema butlami poniewaz jedna pompa jest w stanie obsluzyc do 300 koni sprawdzone i przetestowane . Prosze mi ocenic ewentualnie montaz tej instalicji prins iv gen http://www.berlin-autogas...2-zylinder.html bo w moich stronach oczywiscie odrazu chca zakladac staga lub brc a do tych firm jakos nie mam zaufania . |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-27, 15:27
|
|
|
Witam!
gryzzli napisał/a: | .Co do vialle to jesli rozwiaze kwestje wielkosci wtryskiwaczy i ich umiejscowienie w kolektorze ssacym to reszte jak najbardziej jest do zrobienia z tego co nakreslil pewien bardzo kumaty czlowiek w instalacjach lpsi . Musza byc dwie pelne istalki z dwoma pompami i dwiema butlami poniewaz jedna pompa jest w stanie obsluzyc do 300 koni sprawdzone i przetestowane . | -no to czekamy z niecierpliwoscia!Jak bedziesz gotowy daj znac.Zatankujemy samochody do pelna i pojedziemy pare kolek zrobic.Bedziesz mogl spora kase zarobic tak ze instalka pewnie sie "wroci".
Stefan. |
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-02-27, 15:48
|
|
|
Panowie prosze sie tu nie nasmiewac .Prosze w tym temacie o konkretne rady lub sugestie . |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-02-27, 16:17
|
|
|
raftor napisał/a: | gryzzli napisał/a:
do tego butla w kolo 82l
jakim cudem ? |
Do D2 taka się mieści
Ciekawa sprawa z tym zagazowaniem W12. Póki V generacja się nie rozwinie to zdecydowanie wolałbym wariant instalki 4 generacji 2x v6. Gaziarz to ogarnie, i nie będzie bajońskich kwot.. |
_________________
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-02-27, 16:39
|
|
|
Z tymi kwotami to tak roznie bywa bo tak dla przykladu staga chca mi zalozyc za 7500pln Prinsa za ponad 9000pln gdzie koszt 2 instalcji tak jak pisalem okolo 5500pln czyli na robociznie chca ladnie przykroic .Koszt dwoch lpsi vialelle to okolo 8000pln .Uwazam ze 2000pln za zalozenie takiej istalcji to powinna byc wystarczajaca i rozsadna kwota tym bardziej ze instalcje vialle V gen sa prostsze w montazu niz instalce sekfencyjne IV gen Wiec calosc powinna zamknoc okolo 10000pln Przy nastawieniu ze ta w12 bedzie robic okolo 80000tys w roku to i tak sie szybko wroci :-) |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-02-27, 16:53
|
|
|
gryzzli napisał/a: | Przy nastawieniu ze ta w12 bedzie robic okolo 80000tys w roku to i tak sie szybko wroci |
łoo a da sie tyle w rok nakręcić ? właśnie chciałem pytać czy jest sens zakładać za 10 tys instalacje i czy sie zwróci ale nie mam pytań heheh |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-27, 17:42
|
|
|
niestety tak jest czym bardziej lepsze auto to idzie wyrwać kasę
popatrzyłem spoko pod osłony bezproblemowo chowa się wtryski
a na tamtych foto to drutem zalatuje
-reduktory zakłada się w prawe nadkole
|
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-02-27, 17:51
|
|
|
Co to znaczy ze zalatuje drutem? Nie jestem gaziazem ale sam montaz wtryskow na tych foto wydaje mi sie spoko? Panowie a jeszcze wspominacie ze padaja nagminie pompy w tym lpsi vialle przeciez jak beda na gwarancji to nie powinno byc problemu z ich wymiana a dluzej jak 2 lata to auto nie bedzie eksploatowane :-) |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-02-27, 19:10
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | raftor napisał/a: | gryzzli napisał/a:
do tego butla w kolo 82l
jakim cudem ? |
Do D2 taka się mieści
|
Sorry za OT ale mowisz o tej bormechowej 680x270? Bo jesli tak to zdaje sie podloga opiera sie na butli i odstaje nieco wiec nie do konca sie tak w pelni miesci zdaje sie. No chyba ze sam masz zainstalowana, to wtedy tez taka zamowie |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-02-27, 19:15
|
|
|
gryzzli, uwazam ze niepotrzebnie sie upierasz na to vialle, zobaczysz bedzie wiecej problemow niz ci sie wydaje. Malo gazownikow to robi a w12 to juz w ogole zrobilo kilku w kraju na IV generacji (a co dopiero na V). Moim zdaniem idz droga sprawdzonej sekwencji IV generacji w polecanym na forum LPG warsztacie. Goscie zrobia Ci to dobrze i nie bedziesz zalowal. Nie dziw sie ze montaż w tym silniku moze kosztowac 2-3k bo rozbieranie tego i wiercenie dysz pod wtryski, zabawa z ukladem wodnym i milionem kabli i rurek (bo to przeciez 12 wtryskiwaczy) potrafi trwac kilka dni razem ze strojeniem. Jak robia to dwie osoby i odprowadza od tego podatki i inne zusy to wyjdzie ze wcale nie robia tego drogo, naprawde. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-27, 19:45
|
|
|
4,2 robi się dzień samemu robiłem dwa razy
a takie to ze dwa dni max |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-02-27, 21:40
|
|
|
Wlasnie 2-3 tysiace a nie odrazu 4 i wiecej bo to jest roznica ! Nie upieram sie przy vialle a goscie dokladaja turbo d3 i jakos sie da a tu problem z poglowkowaniem z nowa istalka ktora ma mniej elementow niz sekfencja iv generacji.Nie da sie bo nikt tego nie robil i to jest najprostsze wytlumaczenie a nie ze jest to nie mozliwe z przyczyn technicznych. |
|
|
|
|
|