Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-04-01, 19:05
|
|
|
gryzzli napisał/a: | Wtryski oczywiscie hanna chociaz zaufany gaziaz mi mowil zeby z hanna dac sobie spokoj bo strsznie zjechali z jakoscia swoich wtryskow w ostatnim czasie i pojawilo sie duzo podrobek lub wtryskow o slabej jakosci na rynku juz mowil ze barracudy sa o wiele lepsze w chwili obecnej . |
Potwierdzam to, sam już 2 szt wymieniłem u siebie. Kolega PEPI tez informował mnie że to już chyba tylko nazwa została na tych wtryskach. Jeszcze jak hana kosztowała ponad 100zł/szt to było coś warte a teraz tragedia. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-02, 06:43
|
|
|
gryzzli napisał/a: | samochod poszarpuje przy predkosci obrotowej od 1500-2000 na 5 lub 6 biegu na lpg. |
U mnie takie objawy były jak miałem źle wpięte sondy ale 4.2 to nie W12.
Najgorsze jest szukanie teraz awarii/usterki/niedociągnięcia. Poprawianie błędów po kimś może trwać długo. Ja co jakiś czas znajduje kwiatka przy aucie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-04-02, 11:09
|
|
|
Za wiele sugesti to widze nie ma .Sondy mysle ze to raczej nie to bo czemu nie poszarpuje na nizszych biegach przy takich obrotach |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-02, 11:36
|
|
|
Sondy da sie sprawdzić kompem. Robione były pełne logi ?? Jakies nieprawidłowości musza sie pojawiać. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-04-02, 12:35
|
|
|
Gryzzli, strasznie mnie irytujesz w tym temacie bo wszelkie nasze rady idą w Ciebie jak groch w scianę (wszystko sie odbija). Co chcesz osiągnąć zadając te pytania? Chcesz koledze naprawić auto przez internet? Nie da sie tego zrobić jak nie dostarczysz logów z silnika na benzynie, na gazie i odczytu parametrów z interfejsu do instalacji gazowej. W takich przypadkach nie jest potrzebna dyskusja filozoficzna jaka tu uprawiasz tylko konkrety których za cholery nie idzie od Ciebie wydobyć.
I nie piszę tego żeby sie do Ciebie przywalić bez sensu tylko po to żebyś zaczął więcej działać a mniej pisać jeśli chcesz rozwiązać problem metodą inną niż wymiana wszystkiego "na pałę" |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-04-07, 18:48
|
|
|
Dobrze Panowie kolega wrocil na swieta do domu to z czytalismy bledy z silnika
18010
18061
18663
18331
P0562
P1653
P3023
P3213
Teraz prosze o jakies podpowiedzi? Po wykasowaniu P3023 i P3213 wrocily |
Ostatnio zmieniony przez gryzzli 2015-04-07, 20:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-04-07, 19:15
|
|
|
problem z zasilaniem to na pewno |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-04-07, 20:56
|
|
|
Bugalon napisał/a: | Chcesz koledze naprawić auto przez internet? Nie da sie tego zrobić jak nie dostarczysz logów z silnika na benzynie, na gazie i odczytu parametrów z interfejsu |
a tu powiem nowinkę
poprzez neta i podpiecie mojego auta pod interfejs gazowy gazownik ustawiał mi komp gazowy wiec da się |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-11, 22:34
|
|
|
Witam!
Bugalon napisał/a: | Chcesz koledze naprawić auto przez internet? | -A dlaczego nie?Teraz sa takie mozliwosci.Sam z tego czasem korzystam.
Stefan. |
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-04-11, 22:41
|
|
|
Fajnie ze dwoch forumowiczow mnie rozumie ale nawet po wymienieniu bledow nikt nie napisal na co zwracac uwage lub gdzie szukac przyczyny tego poszarpywania ? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-04-11, 22:47
|
|
|
gryzzli napisał/a: | Po wykasowaniu P3023 i P3213 wrocily |
19669 P3213 Oxygen (Lambda) Sensor B3 S1, Heater Return Coupling
19479 P3023 Valve for Exhaust Flap 2 (N322), Open Circuit |
_________________
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-04-11, 23:21
|
|
|
Pierwszy blad to mam rozumiec ze problem z sonda ale ktora a drugi to o jaki zawor chodzi? |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
Maciex
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 33 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 137 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-04-04, 21:02
|
|
|
Widzę że nie tylko ja mam z tym problem:
19477 - Zawór klapy w kolektorze wydechowym 2 (N322)
P3021 - 001 - zwarcie z plusem
19754 - Układ katalizatorów; zespół 3
P3298 - 002 - za mała skuteczność
zastanawiam się tylko czy ten drugi błąd nie jest spowodowany przez klapy.
Mocy pod dostatkiem, idzie jak burza
Ręcznie mogę ruszać klapami, chodzą dosyć lekko, sądzę że się otwierają tylko komputer tego nie widzi.
marekp750, też miałeś taki przypadek? mogę wiedzieć jak poradziłeś sobie z tym problemem? |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|