Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-19, 21:40
|
|
|
co to za kowal ? |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-03-19, 22:30
|
|
|
Moze to skomentuje jakis forumowicz ogarniety w instalacjach lpg?! |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-19, 22:35
|
|
|
gryzzli napisał/a: | Moze to skomentuje jakis forumowicz ogarniety w instalacjach lpg?! |
pepi napisał/a: | co to za kowal ? |
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-19, 22:48
|
|
|
Witam!
Jest na forum kilku kolegow ktorzy z cala pewnoscia (za wyjatkie jednego cwaniaka ktory nawet prawa fizyki sobie podporzadkowal) to by "ogarneli".A tak wychodzi ze mowiac bezposrednio jezykiem prostym gnojowi dales i gowno masz.
Ja ze swojej strony wspolczuje ale co z tego?
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-03-20, 07:22
|
|
|
Pepi Ty chyba nie zrozumiales postu tu nie chodzi o to jak to jest wykonane tylko jaka instalacja jest zalozona a Ty pokazujesz sekfencje a nie lpi .Lpi pod kolektor nie wejdzie a wykonanie nie jest wcale zle w porownaniu do tego co zrobil ten mordulec mojemu koledze. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-20, 07:57
|
|
|
czy ty byś chciał coś takiego mieć na środku motoru ?
bo ja nie .
TO PIERWSZE BYŁO NORMALNE LOTNE a to drugie to w tel wyglądało na brc
na kompie wygląda na lpi |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-03-20, 08:23
|
|
|
Pierszy i drugi przyklad przez Ciebie pokazany to ta sama sekfencja .Wykonanie ok natomiast mozna miec watpliwosci co do uzytych komponetow .Tak jesli mogl miec lpi to tak zamontowane to takie bomble w niczym by mi nie przeszkadzaly pod maska bo o wyzszosci instalacji lpi na sekfencja IV gen nie ma co nawet dyskotowac .Przy montazu instalacji najwaznizszy jest prawidlowy i staraany montaz a estetyka to dopiero 2 element w kolejce priorytetow. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-20, 20:45
|
|
|
ciebie to całkiem już pogieło upierasz się na coś co ci i tak panie
Jak widać lubisz przecierać szlaki
tylko abyś potem nie płakał |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-03-21, 07:17
|
|
|
Pepi temat dotyczyl instalacji lpsi do silnika w12.Ja nie bede przecieral niczego bo jak kupie w12 to i tak jej nie bede gazowal.Kolega zagazowal zwykla instalacja zalozona przez "kowala " co z tego wyniknie czas pokaze chociaz na dluzsza mete raczej nic dobrego. |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-03-21, 07:54
|
|
|
A instalacje V gen. można zakładać bez problemu do wtrysku wielopunktowego, czy tylko do bezpośredniego ?? wydaje mi się że tak. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-03-21, 09:29
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | A instalacje V gen. można zakładać bez problemu do wtrysku wielopunktowego, czy tylko do bezpośredniego ?? wydaje mi się że tak. |
Tak |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 49 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-04-01, 18:01
|
|
|
Panowie jeszcze takie pytanko ?Kowal zalozyl kuplowi do tej w12 lpg .Oczywiscie po zalozeniu stwierdzil ze swiece sa do wymiany .Kolega wymienil .Nastepnie ze cewki sa do wymiany .Kolega kupil komplet nowych cewek za 1500pln i wymienil i dalej samochod poszarpuje przy predkosci obrotowej od 1500-2000 na 5 lub 6 biegu na lpg .Teraz tak oczywiscie nie powinien poszarpywac to jest dla mnie oczywiste tylko gdzie szukac przyczyny oprocz spie.....nej roboty gaziarza .Zle umiejscowienie wtryskiwaczy ? Zly dobor samych wtryskiwaczy .Wtryski oczywiscie hanna chociaz zaufany gaziaz mi mowil zeby z hanna dac sobie spokoj bo strsznie zjechali z jakoscia swoich wtryskow w ostatnim czasie i pojawilo sie duzo podrobek lub wtryskow o slabej jakosci na rynku juz mowil ze barracudy sa o wiele lepsze w chwili obecnej . |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-04-01, 18:54
|
|
|
ustawienie prawdopodobnie |
|
|
|
|
|