Autor |
Wiadomość |
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-02-27, 23:49
|
|
|
Jak chcesz przecierac szlaki to spoko Cisnij Vialle. Ja bym jednak nie ryzykował bo po pierwsze te dwie butle to problem a po drugie wolalbym zeby sie gazownik nie uczyl fachu na moim W12 (o ile bym takowe mial). No ale to Twoje auto i Twoja decyzja. Ja Ci napisalem co ja bym zrobil i dlaczego wcale nie musisz sie z tym zgadzac przeciez |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-28, 00:33
|
|
|
Witam!
Kolega napisal:
"Panowie prosze sie tu nie nasmiewac .Prosze w tym temacie o konkretne rady lub sugestie ."
Ale jak to zrobic skoro inny kolega z wiedza na poziomie eksperckim pisze:
4,2 robi się dzień samemu robiłem dwa razy
a takie to ze dwa dni max
Ja pomimo wszystkiego staram sie zachowac powage w obliczu tego wyzwania.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-28, 07:05
|
|
|
kolego majkaistefan, - twój poziom wiedzy jest taki wielki że szok
ktoś cię obdarował stagiem i jeszcze na dodatek nie umiał wiązki podpiąć
miałeś z tego powodu jazdy teraz ci się wydaje że stag jest be
ale tylko wydaje
Jest prę sterowników na rynku które można polecić miedzy innymi jest stag
Co do zakładania gazu ja sam dochodziłem do wszystkiego czytałem tu i tam i na początku kaleczyłem swoje auta ale jakoś mi to wychodziło
Zakładałem w dwóch a8 jedno to nawet s8 na manualu i mi to zajmowało mniej niż jeden dzień robiąc samemu .
Korektor dość prosto się zrywa i bardzo szybko
sterownik podpina się w godzinę
a jak jeszcze jest jeden reduktor to już rozpusta mniej jest kombinatoryki
Co do w12 kolego za bardzo kombinujesz moim zdaniem nie ma co wywarzać otwartych drzwi .
Masz tu i tam co i jak i gdzie ma być zamontowane chyba jest łatwo odtworzyć podobnie i nie ma potrzeby przecierać nowych szlaków |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 40 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-02-28, 07:34
|
|
|
pepi, Zwinne ręce masz. Ja przekładając na agisa same kable pochłoneły mi 3h, zrzutka kolektora i nawierty (drugi kolektor) montaż wtrysków ok 4h,
Co do W12 to ja bym poszedł tańszą drogą i założył 2x6 IV |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-02-28, 10:54
|
|
|
Nie upieram sie na vialle .Byc moze bedzie IV gen .W poniedzialek bede mial wiecej info odnosnie mozliwosci technicznych tego lpsi w w12. |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-28, 15:45
|
|
|
Pisałem do jednej firmy co montuje te instalacje, niestety do S8 też są potrzebne dwie instalacje. Jedan pompa nie ogarnie tylu koni. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-28, 16:47
|
|
|
karol208 napisał/a: | pepi, Zwinne ręce masz | - jak nie szukasz kabli to łatwo idzie
ja już nawet w schematy nie patrze
masz 8 kabli do wtrysków
plus i masa
plus po zapłonie
brązowy -sygnał obrotów ja nie podpinam
plus po zapłonie
2xczyjniki temperatury
plus masa na zawory
czujnik rezerwy trzy kable
dwie lambdy
a reszta to i tak gotowce to co tu jest robić tyle |
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-02-28, 18:46
|
|
|
Panowie tak swoja droga to te pompy przeciez nie maja wydajnosci do koni tylko rozbija sie o to ile sa w stanie dostarczyc ilosci gazu na sekunde a przy takim np 300km evo przypuszczam ze jest wieksze zuzycie paliwa chwilowe w bucie niz w takiej esie badz w12 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-28, 21:24
|
|
|
no tak tylko tam jest mała rurka średnica jej a to też ma znaczenie |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-03-01, 12:07
|
|
|
Nie zmienia to faktu ze do takiego evo 300-konnego taka instalacja sie nie nadaje, bo tez jest pompa za slaba. A o co Ci chodz pepi z ta srednica rurki to za groma nie skumalem |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-01, 21:38
|
|
|
W tamtym tygodniu wywalałem takie coś z auta i poszła nasz krajowa
Rurka doprowadzająca gaz z butli do rozdzielacza jest śmiesznie mała
to nawet dobra pompa nie przeciśnie tyle ile potrzeba paliwa
mniejszy przekrój niż 6mm faro |
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-03-04, 16:08
|
|
|
Panowie pomozcie .Polecie jakis konkretny zaklad w Malopolsce do tej w12 bo mnie juz krew zalewa z tymi fachowcami od siedmiu bolesci .Oczywiscie vialle mozna zlozyc ale nikt nie zakladal .Pytam juz o IV gen bo V to juz sami nie wiedza ile krzyczec 13-15000pln ! |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-04, 16:59
|
|
|
Pisałem do firmy Energy Gaz, o to ich odpowiedź.
Szanowny Panie,
Cieszę się, że zwrócił się Pan do Energy o dobór instalacji do Pana samochodu. Przesyłam ofertę zgodnie z umową z przyjemnością polecając najlepsze w swojej klasie instalację LPG.
Proszę zaufać mojemu doświadczeniu, sam użytkuję Audi i bliska jest mi ta marka. Wszystko zależy od sprzętu i od wiedzy praktyki zakładu montującego - a tego z pewnością mnie ani moim Pracownikom nie można odmówić!
Rekomenduję do Pana AUDI 2 instalacje, które gwarantują komfort i niezawodność korzystania z samochodu po montażu LPG !!!
1.Wtrysk Gazu IV generacja - P&D która będzie bezbłędnie działała w Pana samochodzie. To włoska instalacja, oryginalna, dedykowana do Pana samochodu, która zasilona 2 reduktorami Max będzie działała profesjonalnie i da Panu komfort użytkowania samochodu. 24 miesiące gwarancji bez limitu kilometrów i z Serwisem Gwarancji Krajowej to oferta dla Klientów wymagających i chcących z 100% zaspokoić swe potrzeby względem LPG. Koszt montażu to 6200 zł brutto. Tuta instalacja warta jest Pana uwagi jako alternatywa, a ja z przyjemnością zajmę się jej montażem.
2.Vialle -gaz ciekły LPG , set holenderski, najnowsza V generacja gazu w fazie ciekłej, 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów ze zbiornikiem w miejsce koła zapasowego - całkowity koszt montażu 7500 zł dopłata do pompy, która spełni wymogi silnika Audi.W Energy nie stosujemy zamienników, czy okazyjnie zakupionych części. Wszystko jest oryginalne, dedykowane do mocy i potrzeby PANA samochodu, dlatego wszystko gra i Klientów mamy dużo i stale poprzez polecenie! To może i nie mała kwota, ale jak komuś zależy na jakości i finalnie na osiągach samochodu to innej opcji Pan lepszej nie znajdzie. Zastanawiam się Pan dlaczego Vialle, jest tak wyjątkowe- pod spodem odpowiedź. Zachęcam do lektury! http://www.egp.pl/cieklywtrysk.htm
Montujemy w ciągu jednego dnia. Podstawia Pan samochód rano o 8 mej a odbiera samochód najpóźniej dnia następnego koło południa.
Po emisji Samochód Marzeń - Kup i Zrób przy współudziale Energy zainteresowanie tą instalacją wzrosło diametralnie, zatem proszę o wzięcie tego pod uwagę.
Zapraszamy do obejrzenia galerii Energy z realizacją LPG do AUDI : www.egp.pl/lpg-do-audi.htm |
|
|
|
|
Lakier [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-04, 17:02
|
|
|
Widze, nie tylko ja sie zainteresowałem wtryskiem gazu ciekłego po Kup i Zrób |
|
|
|
|
|
|
|
gryzzli
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48 Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 175 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-03-04, 19:29
|
|
|
Czy to jest ta firma co robila w kup i zrob bo jesli ta odpowiedzieli mi ze sie nie da vialle w w12. |
|
|
|
|
|