Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 W12/LPG ] Instalacja gazowa Vialle a silnik w12  
Autor Wiadomość
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-02-27, 23:49   

Jak chcesz przecierac szlaki to spoko :) Cisnij Vialle. Ja bym jednak nie ryzykował bo po pierwsze te dwie butle to problem a po drugie wolalbym zeby sie gazownik nie uczyl fachu na moim W12 (o ile bym takowe mial). No ale to Twoje auto i Twoja decyzja. Ja Ci napisalem co ja bym zrobil i dlaczego :) wcale nie musisz sie z tym zgadzac przeciez :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-28, 00:33   

Witam!

Kolega napisal:
"Panowie prosze sie tu nie nasmiewac .Prosze w tym temacie o konkretne rady lub sugestie ."

Ale jak to zrobic skoro inny kolega z wiedza na poziomie eksperckim pisze:

4,2 robi się dzień samemu robiłem dwa razy :)
a takie to ze dwa dni max

Ja pomimo wszystkiego staram sie zachowac powage w obliczu tego wyzwania.

Stefan.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-28, 07:05   

kolego majkaistefan, - twój poziom wiedzy jest taki wielki że szok :)
ktoś cię obdarował stagiem i jeszcze na dodatek nie umiał wiązki podpiąć
miałeś z tego powodu jazdy teraz ci się wydaje że stag jest be
ale tylko wydaje ;)
Jest prę sterowników na rynku które można polecić miedzy innymi jest stag :)
Co do zakładania gazu ja sam dochodziłem do wszystkiego czytałem tu i tam i na początku kaleczyłem swoje auta ale jakoś mi to wychodziło ;)
Zakładałem w dwóch a8 jedno to nawet s8 na manualu i mi to zajmowało mniej niż jeden dzień robiąc samemu .
Korektor dość prosto się zrywa i bardzo szybko
sterownik podpina się w godzinę
a jak jeszcze jest jeden reduktor to już rozpusta mniej jest kombinatoryki
Co do w12 kolego za bardzo kombinujesz moim zdaniem nie ma co wywarzać otwartych drzwi .
Masz tu i tam co i jak i gdzie ma być zamontowane chyba jest łatwo odtworzyć podobnie i nie ma potrzeby przecierać nowych szlaków
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-02-28, 07:34   

pepi, Zwinne ręce masz. Ja przekładając na agisa same kable pochłoneły mi 3h, zrzutka kolektora i nawierty (drugi kolektor) montaż wtrysków ok 4h,
Co do W12 to ja bym poszedł tańszą drogą i założył 2x6 IV
_________________

 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2015-02-28, 10:54   

Nie upieram sie na vialle .Byc moze bedzie IV gen .W poniedzialek bede mial wiecej info odnosnie mozliwosci technicznych tego lpsi w w12.
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-28, 15:45   

Pisałem do jednej firmy co montuje te instalacje, niestety do S8 też są potrzebne dwie instalacje. Jedan pompa nie ogarnie tylu koni. :/
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-28, 16:47   

karol208 napisał/a:
pepi, Zwinne ręce masz
- jak nie szukasz kabli to łatwo idzie
ja już nawet w schematy nie patrze :)
masz 8 kabli do wtrysków
plus i masa
plus po zapłonie
brązowy -sygnał obrotów ja nie podpinam
plus po zapłonie
2xczyjniki temperatury
plus masa na zawory
czujnik rezerwy trzy kable
dwie lambdy
a reszta to i tak gotowce to co tu jest robić tyle :)
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2015-02-28, 18:46   

Panowie tak swoja droga to te pompy przeciez nie maja wydajnosci do koni tylko rozbija sie o to ile sa w stanie dostarczyc ilosci gazu na sekunde a przy takim np 300km evo przypuszczam ze jest wieksze zuzycie paliwa chwilowe w bucie niz w takiej esie badz w12
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-28, 21:24   

no tak tylko tam jest mała rurka średnica jej a to też ma znaczenie :)
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-03-01, 12:07   

Nie zmienia to faktu ze do takiego evo 300-konnego taka instalacja sie nie nadaje, bo tez jest pompa za slaba. A o co Ci chodz pepi z ta srednica rurki to za groma nie skumalem :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-01, 21:38   

W tamtym tygodniu wywalałem takie coś z auta i poszła nasz krajowa ;)
Rurka doprowadzająca gaz z butli do rozdzielacza jest śmiesznie mała
to nawet dobra pompa nie przeciśnie tyle ile potrzeba paliwa
mniejszy przekrój niż 6mm faro
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2015-03-04, 16:08   

Panowie pomozcie .Polecie jakis konkretny zaklad w Malopolsce do tej w12 bo mnie juz krew zalewa z tymi fachowcami od siedmiu bolesci .Oczywiscie vialle mozna zlozyc ale nikt nie zakladal .Pytam juz o IV gen bo V to juz sami nie wiedza ile krzyczec 13-15000pln !
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-04, 16:59   

Pisałem do firmy Energy Gaz, o to ich odpowiedź.

Szanowny Panie,

Cieszę się, że zwrócił się Pan do Energy o dobór instalacji do Pana samochodu. Przesyłam ofertę zgodnie z umową z przyjemnością polecając najlepsze w swojej klasie instalację LPG.
Proszę zaufać mojemu doświadczeniu, sam użytkuję Audi i bliska jest mi ta marka. Wszystko zależy od sprzętu i od wiedzy praktyki zakładu montującego - a tego z pewnością mnie ani moim Pracownikom nie można odmówić!

Rekomenduję do Pana AUDI 2 instalacje, które gwarantują komfort i niezawodność korzystania z samochodu po montażu LPG !!!
1.Wtrysk Gazu IV generacja - P&D która będzie bezbłędnie działała w Pana samochodzie. To włoska instalacja, oryginalna, dedykowana do Pana samochodu, która zasilona 2 reduktorami Max będzie działała profesjonalnie i da Panu komfort użytkowania samochodu. 24 miesiące gwarancji bez limitu kilometrów i z Serwisem Gwarancji Krajowej to oferta dla Klientów wymagających i chcących z 100% zaspokoić swe potrzeby względem LPG. Koszt montażu to 6200 zł brutto. Tuta instalacja warta jest Pana uwagi jako alternatywa, a ja z przyjemnością zajmę się jej montażem.

2.Vialle -gaz ciekły LPG , set holenderski, najnowsza V generacja gazu w fazie ciekłej, 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów ze zbiornikiem w miejsce koła zapasowego - całkowity koszt montażu 7500 zł dopłata do pompy, która spełni wymogi silnika Audi.W Energy nie stosujemy zamienników, czy okazyjnie zakupionych części. Wszystko jest oryginalne, dedykowane do mocy i potrzeby PANA samochodu, dlatego wszystko gra i Klientów mamy dużo i stale poprzez polecenie! To może i nie mała kwota, ale jak komuś zależy na jakości i finalnie na osiągach samochodu to innej opcji Pan lepszej nie znajdzie. Zastanawiam się Pan dlaczego Vialle, jest tak wyjątkowe- pod spodem odpowiedź. Zachęcam do lektury! http://www.egp.pl/cieklywtrysk.htm

Montujemy w ciągu jednego dnia. Podstawia Pan samochód rano o 8 mej a odbiera samochód najpóźniej dnia następnego koło południa.
Po emisji Samochód Marzeń - Kup i Zrób przy współudziale Energy zainteresowanie tą instalacją wzrosło diametralnie, zatem proszę o wzięcie tego pod uwagę.

Zapraszamy do obejrzenia galerii Energy z realizacją LPG do AUDI : www.egp.pl/lpg-do-audi.htm
 
 
Lakier
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-04, 17:02   

Widze, nie tylko ja sie zainteresowałem wtryskiem gazu ciekłego po Kup i Zrób :)
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2015-03-04, 19:29   

Czy to jest ta firma co robila w kup i zrob bo jesli ta odpowiedzieli mi ze sie nie da vialle w w12.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.