Autor |
Wiadomość |
obi125
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: Ósemą
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 36 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-10-03, 09:49
|
|
|
no ładnie... ciekawy jestem jakie są odczucia w porównaniu do serii ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
genmaxiu
Użytkownik
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 46 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: Luton
|
Wysłany: 2013-10-03, 16:21
|
|
|
Nie podoba mi sie, kopci. Trzeba miec poczucie smaku, jezdzac limuzyna niespecjalnie mam ochote widziec czarna chmure w lusterku wstecznym, nawet kosztem 100 dodatkowych habet. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-04, 16:00
|
|
|
genmaxiu, A przypomnij sobie jak za dawnych lat jakies stare już BMW czy merce sobie puszczały dymka i nikt nie narzekał :mrgreen: |
|
|
|
|
WiZ
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Slawek
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 113 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2013-10-04, 20:06
|
|
|
Przeszedlem temat. Brak DPF + zamotanie sterownika.
Roznica byla duza.
Nie powiem bo morda sie cieszyla od ucha do ucha,ale tak jak
genmaxiu napisal...... z kopcenie w takim aucie tragedia.
Puszczala chmury nawet prze powiedzmy srednim przyspieszaniu.
Bardzo mnie to irytowalo, wiec powrot do serii byl nieunikniony. Mocy mniej, ale
mordka tez sie cieszy. Zadnych czarnych oblokow a mocy nadal pod dostatkiem. |
|
|
|
|
|
|
|
genmaxiu
Użytkownik
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D4
Wiek: 46 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 40 Skąd: Luton
|
Wysłany: 2013-10-07, 10:59
|
|
|
Apophis napisał/a: | genmaxiu, A przypomnij sobie jak za dawnych lat jakies stare już BMW czy merce sobie puszczały dymka i nikt nie narzekał :mrgreen: |
Pamietam pamietam jak W123 czadzilo mi na dzielni:))) Taksowkarz w zime pod samochodem ognisko palil zeby go uruchomic:D |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-07, 11:12
|
|
|
AJ nie cofajmy sie juz do starozytności tylko do lat 90tych |
|
|
|
|
|
|
|
andy79
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 14 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-11-25, 06:15
|
|
|
Nie chcę zakładać nowego tematu... Orientujecie się jak jest z tym motorem 4.2 TDI w D4 po lifcie ? Też taki dobry ? Zmieniali coś ? też jest na łańcuchu ? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-25, 15:14
|
|
|
andy79, Wiesz cięzko coś stwierdzić w tak nowych jeszcze sztukach jak D4. na tą chwile to i forumowicze którzy juz maja i kilku moich znajomych co posiada we flotach takowe A8 to sobie chwali niesamowicie |
|
|
|
|
|
|
|
andy79
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 14 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-11-28, 07:36
|
|
|
Ja się zastanawiam bo pojawił się kupiec na moją A8. Patrząc na niemieckie mobile taką D4 z 2010r można już wyrwać w okolicach 35 tys.eu, z tym że pewnie po flocie bo przebiegi rzędu 150-200tkm.. Mnie to nie odpycha, kupując flotowe pewnie wymieniali wszystko w ASO na czas i nie oszczędzali. Pytanie tylko jak tam jest z tym rozrządem czy łańcuchem. Nie trzeba go przepadkiem mienić w okolicach 200 tkm ? Wiecie coś na ten temat ? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-28, 16:21
|
|
|
andy79 napisał/a: | Mnie to nie odpycha, kupując flotowe pewnie wymieniali wszystko w ASO na czas i nie oszczędzali. |
Ale ASO ma wiele punktów w których ich polityka tylko zarzyna auta jak np nie wymienianie oleju w ASB czy LL w wymianach silnikowego oleum. |
|
|
|
|
|
|
|
mnichu
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1,9
Skrzynia: DQS
Zasilanie: ON
Imię: Wojtas
Jeżdzę: BMW 5er
Wiek: 36 Dołączył: 02 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: Gmunden
|
Wysłany: 2013-12-16, 21:37
|
|
|
Chciałbym zapytac na temat modelu D3. W ilu odmianach wystepował silnik 4.2 TDI ? (kody silników) Który najlepszy ? I jakies różnice ?
Pozdrawiam mniszek |
_________________ BMW E60 530xd 322ps / 672nm |
|
|
|
|
Lookson83
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Lukasz
Jeżdzę: D3
Dołączył: 05 Wrz 2013 Posty: 48 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-17, 21:29
|
|
|
a mnie interesuje realne spalanie w miescie?? |
|
|
|
|
|
|
|
Horszczar
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 11 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2013-12-17, 21:39
|
|
|
Lookson83, przy normalnej jeździe 12l, średnia na trasie Warszawa - Mińsk 9l |
_________________
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
|
|
|
|
|
mnichu
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1,9
Skrzynia: DQS
Zasilanie: ON
Imię: Wojtas
Jeżdzę: BMW 5er
Wiek: 36 Dołączył: 02 Gru 2013 Posty: 6 Skąd: Gmunden
|
Wysłany: 2013-12-17, 21:54
|
|
|
Koledzy a tak szczerze.... Autostrada 100% z prędkościami do 150km/h. Da radę w okolice 10 litrów ? Czy niżej ? |
_________________ BMW E60 530xd 322ps / 672nm |
|
|
|
|
|
|
|
Horszczar
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 11 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2013-12-17, 23:07
|
|
|
Spokojnie okolice 9l z małym zapasem. |
_________________
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć ...
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ...
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
|
|
|
|
|
|