Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Światła do jazdy dziennej  
Autor Wiadomość
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-03-05, 11:53   

Apophis napisał/a:
To prawda. Pod drogowe nie ma sensu ale zatem jak realizowane jest mrugniecie? Jesli nie bixenonem tylko samymy h7 to wtedy dodatkowe podlaczenie ma sens. Ja bym z nich zrobil jeszcze funkcje coming/leaving home.


No tak mrugnięcie bez zapalonych świateł jest realizowane h7-ka, ale co nam da to, że leda podłączymy też pod funkcję drogowych, przecież nie rozświeci się nam większą mocą bo już będzie świecić jako DRL.

Tomcio napisał/a:
Ale muszą być podłączone pod drogowe bo nigdzie indziej nie da rady przecież , a żarówka to kwestia estetyki tylko, bo wiadomo że led nam drogi nie oświetli tak jak halogen.
Ale Tomcio chodzi ci chyba o fizyczne zainstalowanie żarówki led w miejsce h7, a nie o podłączenie jej w sensie zasilania.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-05, 12:47   

No wlasnie bez odpowiedniego modulu nie ma opcji mrugania gdy sie swieci dzienne. Te opcje mozna by aktywowac na ledzie cree 25W ktory za pomoca modulu by byl i dziennym i w razie potrzeby jasniej swiecil jako mrugniecie czy drogowe.
 
 
Tomcio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 113
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-03-05, 12:59   

Dlatego kolega napisał ze montował moduł , amoduł ten podłącza się pod światło drogowe. Przynajmniej ja tak miałem podpięte we wszesniejszym samochodzie. Chyba ze coś źle zrozumiałem w tym wątku to Sorki z góry. ;)

A modul obniża moc żarówki dlatego przy mrugnięciu powinien rozjaśnić ta żarówkę.
Chyba ze kolega ma jakiś inny moduł dlatego poczekajmy aż wrzuci jaki skan podłączenia.
_________________
😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-03-05, 14:00   

No nie wiem, nie po to kupuje mocy led żeby obniżyć potem jego sprawność i mieć mruganko też na tym ledzie. Ja napewno tak nie będę robił.
 
 
Tomcio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 113
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-03-05, 14:23   

W pełni się z Tobą zgadzam tylko że ten moduł który ja miałem podłączony to był do żarówek H7 podpięty i wtedy halogen świecił na 35% mocy ,a jak chciałem drogowe to zapalał na 100%

Miałem coś takiego zamontowane i spełniało to fajnie swoją rolę. http://allegro.pl/modul-s...4014626447.html
Dlatego chyba skuszę się jeszcze raz i zamontuje to do "niuni"
_________________
😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍
Ostatnio zmieniony przez Tomcio 2014-03-05, 14:27, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-05, 14:24   

To juz wasza wola co i jak. Ja bym nie zrezygnowal z opcji mrugniecia poniewaz sie przydaje w zyciu czesto,natomiast halogeny przeciwmgielne mi sie do niczego nie przydawaly i zostaly dziennymi :)
 
 
Tomcio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 113
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-03-05, 14:28   

A nie masz problemu z kontrolą szeryfa ?
_________________
😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍
 
 
macisz12 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 185
Skąd: Łask
Wysłany: 2014-03-05, 14:37   

To może jak się będzie jechało na DRL mruganie dać na halogeny?
 
 
Tomcio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 113
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-03-05, 14:40   

Na tym module który wkleiłem z Alle... Jest nawet funkcja poganiaczy czyli jak siadziesz komuś na d..e i zamrugasz to pomyśli ze jakiś CBŚ jedzie.
A długimi możesz mrugać normalnie
_________________
😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍
 
 
Tomcio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 113
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-03-05, 14:41   

Do poganiaczy jest przycisk osobny
_________________
😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍
 
 
guziqs 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 19
Skąd: KUJAWSKO-POMORSKIE
Wysłany: 2014-03-05, 15:55   

zgodnie z obietnicą wrzucma foto jak się podłączyć modułem. I musi być pod drogowe przeciez i dokładnie gdy chcemy ,,mrugnać'' długimi ledy zapalają się na 100% mocy i jest to jak najbardziej widoczne dla innych uczestnikow drogi. Gdy DRL ktoś chce na 100% mocy no to rezygnuje z opcji mrugnięcia. A drogowe wiadomo ze zapalaja się z ledami no bo w A8 zapalaja sie 4 zarowki


_________________
www.guziqscars.pl renowacja skór
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2014-03-05, 15:55   

Tomcio, i co to bez rzezbienia w wiazce?? Plug&play?? Co na to fis czy gateway??
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Tomcio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 113
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-03-05, 16:11   

Tu jest schemat montażu dla rożnych wersji modułu http://lepard.eu/wp-conte...RL%20Module.pdf
Jak miałem to podłączone w BMW E60 to wszystko było ok i bez żadnych błędów.

Dodano:

Przymierzam się do montażu w "niuni" i jak będzie tak daleko to postaram się nagrać filmik i go wrzucę na forum
_________________
😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-03-05, 17:08   

Jeżeli światła dzienne realizujesz za pomocą modułu obniżającego jasność świecenia żarówki H7 to oczywiście pod drogowe musisz się podłączać - u mnie pod drogowe nic nie jest podłączone.

Nieprawdą jest, że mryganie "poganiaczem" fabrycznie zrealizowane jest tylko na żarówce H7 - mryganie jest i xenonem i żarówką H7..... także wtedy kiedy xenon nie jest włączony.

Mryganie dziennym LED'em jak dla mnie jest śmieszne.

Po modyfikacji lampy, kiedy w miejscu H7 wstawiony mam panel LED dla świateł pozycyjnych i dziennych (tak jak u mnie), mryganie "poganiaczem" w dalszym ciągu można realizować za pomocą xenona, wzorem aut nowszej generacji, należy tylko odpowiednio zmotać elektrykę <hihi>


A tak wogóle to cały problem z mryganiem drogowymi dotyczy tylko aut które fabrycznie mają żarówkę halkogenową - te które fabrycznie mają żarówkę 21W do świateł dziennych już fabrycznie mrugają xenonem i nie ma jakoś z tym żadnego problemu.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Tomcio 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 113
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-03-05, 17:26   

FOSS napisał/a:
Jeżeli światła dzienne realizujesz za pomocą modułu obniżającego jasność świecenia żarówki H7 to oczywiście pod drogowe musisz się podłączać - u mnie pod drogowe nic nie jest podłączone.

Tak jak pisałem wcześniej.

FOSS napisał/a:
Nieprawdą jest, że mryganie "poganiaczem" fabrycznie zrealizowane jest tylko na żarówce H7 - mryganie jest i xenonem i żarówką H7..... także wtedy kiedy xenon nie jest włączony.

Ja tak nie pisałem a "poganiacze" o których pisałem to nie mruganie długimi tylko dodatkowa funkcja która ma 40 rożnych programów mrugania

FOSS napisał/a:
Mryganie dziennym LED'em jak dla mnie jest śmieszne.

Dla mnie też

FOSS napisał/a:
Po modyfikacji lampy, kiedy w miejscu H7 wstawiony mam panel LED dla świateł pozycyjnych i dziennych (tak jak u mnie), mryganie "poganiaczem" w dalszym ciągu można realizować za pomocą xenona, wzorem aut nowszej generacji, należy tylko odpowiednio zmotać elektrykę <hihi>

Zgadzam sie

FOSS napisał/a:
A tak wogóle to cały problem z mryganiem drogowymi dotyczy tylko aut które fabrycznie mają żarówkę halkogenową - te które fabrycznie mają żarówkę 21W do świateł dziennych już fabrycznie mrugają xenonem i nie ma jakoś z tym żadnego problemu.

Rownież zgadzam sie w 100%
_________________
😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.