Autor |
Wiadomość |
szary824
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Sty 2017 Posty: 119 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 2018-01-16, 12:53
|
|
|
Podchodzisz do tematu jak do naprawy bo jesteś mechanikiem Ja nim nie jestem Robię co potrafię u siebie pod blokiem. Nie mam garażu. Potrzebuję auta żeby codziennie dojeżdżać do pracy. U mnie kilka warunków musi być spełnionych żeby coś naprawić. Muszę mieć czas, muszę mieć części i pogoda musi być. Jak codziennie rano i po pracy bateria była wyzerowana bo pobierało 7A to coś musiałem wykombinować. |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2018-01-16, 13:50
|
|
|
Klamki odpinamy bo wiemy że coś z nimi nie tak i zanim będzie możliwość ich wymiany to trzeba jakoś powstrzymać ucieczkę prądu
[ Dodano: 2018-01-16, 23:27 ]
Odpięcie z klamek 5 pinowych wtyczek dało że system przestał się wzbudzać, zużycie prądu spadło, odpięcie tych małych 2 pinowych wtyczek nic nie zmienia (bynajmniej u mnie - widać są sprawne)
No ale nadal coś jeszcze połyka prąd od 0,9-1,3A i to faluje , niezależnie czy auto zamknięte z włączonym alarmem czy nie.
Jedyna niesprawna rzecz w aucie (która wychodzi na diagnozie) jest syrena alarmu. Możliwe żeby to cały czas tyle łykało? Nadmienię że syrena zgłasza błąd choć w razie wyzwolenia alarmu to wyje (znaczy słychać ją
PS. W klapie bagażnika nic ciekawego nie znalazłem do odłączenia 2 wtyczki do lampek rejestracji i jedna 2 pinowa to odblokowania, może jakieś anteny są w zderzaku i dobrze by było tam jeszcze pogmerać?
[ Dodano: 2018-01-16, 23:47 ]
maciu napisał/a: |
jak się trzyma blachy drzwi ten stelaż klamki wewnętrzny?
|
właściwie to się nie trzyma - stelarz trzyma się klamki (lub na odwrót) jak się skręca to trzeba jedno do drugiego docisnąć tak żeby wąsy od klamki wpasowały się w stelaż, jak się skręca to nachodzi to na wąsy te wystające w klamce i gotowe.
Filmiki zrobiłem:
Demontaż
Montaż |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5138 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-01-17, 11:14
|
|
|
colln napisał/a: | Jedyna niesprawna rzecz w aucie (która wychodzi na diagnozie) jest syrena alarmu. Możliwe żeby to cały czas tyle łykało? Nadmienię że syrena zgłasza błąd choć w razie wyzwolenia alarmu to wyje (znaczy słychać ją |
Nie, temat samej syreny: https://www.a8team.pl/d3-...rmu-vt11934.htm |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-17, 11:20
|
|
|
colln napisał/a: | PS. W klapie bagażnika nic ciekawego nie znalazłem do odłączenia 2 wtyczki do lampek rejestracji i jedna 2 pinowa to odblokowania, może jakieś anteny są w zderzaku i dobrze by było tam jeszcze pogmerać?
[ Dodano: 2018-01-16, 23:47 ]
maciu napisał/a: |
jak się trzyma blachy drzwi ten stelaż klamki wewnętrzny?
|
właściwie to się nie trzyma - stelarz trzyma się klamki (lub na odwrót) jak się skręca to trzeba jedno do drugiego docisnąć tak żeby wąsy od klamki wpasowały się w stelaż, jak się skręca to nachodzi to na wąsy te wystające w klamce i gotowe.
|
w zderzaku są anteny ale one nie powinny dawac efektu zarcia pradu
no wlasnie tak mi sie wyadawalo, wiec jak zdemontujemy klamke tylko od zewnatrz
to nam ten panel spadnie w drzwi czy da się go jakoś przytrzymać?
to się tyczy zdejmowania klamki bez rozbierania drzwi |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2018-01-17, 11:58
|
|
|
Będzie luźno ale nie spadnie, da się przytrzymać, wystarczy ponieść klamkę i wsadzić pod nią jakieś zakrzywione narzędzie |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-17, 14:33
|
|
|
sprawdze czy to da sie zupełnie z zewnątrz najpierw zdjąć potem założyć....
to może być duże ułatwienie przy zakupie klamek używanych do kessy (czego i tak
nie polecam) bo można by było sprawdzić niemalże od ręki... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2018-01-17, 16:56
|
|
|
maciu napisał/a: | sprawdze czy to da sie zupełnie z zewnątrz najpierw zdjąć potem założyć.... | sprawdź bo jak to jeszcze jakos odepniesz i wyciągniesz to wg mnie ciężko będzie zapiąć wtyczkę spowrotem oraz wsadzić klamkę na miejsce bo kaseta będzie nam luźno gonić i jej nie założymy |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-17, 23:05
|
|
|
mkbewe napisał/a: | maciu napisał/a: | sprawdze czy to da sie zupełnie z zewnątrz najpierw zdjąć potem założyć.... | sprawdź bo jak to jeszcze jakos odepniesz i wyciągniesz to wg mnie ciężko będzie zapiąć wtyczkę spowrotem oraz wsadzić klamkę na miejsce bo kaseta będzie nam luźno gonić i jej nie założymy |
ja akirat mam drzwi rozebrane więc to nie problem ale zweryfikuję to co poniżej w temacie wpinania i ubierania tego z powrotem
colln napisał/a: | Da się też wyjąć klamkę na zewnątrz (bez kasety / stelaża czy jak to tam zwał) trzeba wyciągnąć zaślepkę na drzwiach i wsadzić cienki długi torx, wkrętareczką to moment i wykręcona = klamka wychodzi na zewnątrz, wtedy też można w razie czego wpiąć tą 5 pinowa wtyczkę.
|
|
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2018-01-18, 21:08
|
|
|
Sprawdzał ktoś po jakim mniej więcej czasie auto się usypia tak konkretnie, tzn pobór prądu schodzi powiedzmy do 0,1 A ? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-18, 21:20
|
|
|
schodzi stopniowo, 100mA to za dużo powinieneś po powiedzmy 2 min mieć tak 10-20mA
jek bedzie ci bardzo zależało powtórzę pomiar po weekendzie |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2018-01-18, 22:55
|
|
|
U mnie na tą chwilę po dwóch godzinach mam ok 0,25A Po nocy jest ok 90mA |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
szary824
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Sty 2017 Posty: 119 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 2018-01-19, 00:22
|
|
|
Po 01:45 40 mA. I jakim cudem zejść do 10-20 mA to nie mam pojęcia a wręcz wydaje mi się to nieprawdopodobne Prąd przewodzenia dla diody czerwonej to około 10 mA A oprócz dwóch czerwonych diod coś tam jeszcze w samochodzie pracuje. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5138 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-01-19, 08:18
|
|
|
colln napisał/a: | Sprawdzał ktoś po jakim mniej więcej czasie auto się usypia tak konkretnie, tzn pobór prądu schodzi powiedzmy do 0,1 A ? |
Po moim modzie auto usypialo sie po ok 10 s |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2018-01-19, 11:19
|
|
|
dice111 napisał/a: |
Po moim modzie auto usypialo sie po ok 10 s |
10 sekund ? no przecież sam trójkąt na desce i podświetlenie zegarów świecą minimum prawie minutę - czy u Ciebie albo u innych faktycznie gasną po kilku sekundach? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|