Autor |
Wiadomość |
szary824
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Sty 2017 Posty: 119 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 2018-01-19, 11:23
|
|
|
colln napisał/a: | 10 sekund ? no przecież sam trójkąt na desce i podświetlenie zegarów świecą minimum prawie minutę - czy u Ciebie albo u innych faktycznie gasną po kilku sekundach? |
Napisał że po jego modzie.... mod polega na ręcznym odłączaniu Gateway |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2018-01-19, 11:41
|
|
|
Wiem że to miał na myśli, odłączałem GW i nie wpływa to na czas gaśnięcia podświetlenia skrzyni i trójkąta (no chyba że u mnie jest coś nie tak jeszcze) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-01-19, 16:20
|
|
|
U mnie tak się właśnie dzieje. Jesteś pewny co odlaczałeś? Sprawdź po prostu bezpiecznik nr 5 po stronie kierowcy. Wyjmij i zamknij auto.
[ Dodano: 2018-01-19, 16:21 ]
Dodatkowo coś po odłączeniu GW cyka z tyłu tak że 4-5 razy i tyle. Wszystko wyłączone. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5138 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-01-19, 17:58
|
|
|
colln napisał/a: | Wiem że to miał na myśli, odłączałem GW i nie wpływa to na czas gaśnięcia podświetlenia skrzyni i trójkąta (no chyba że u mnie jest coś nie tak jeszcze) |
Na pewno coś jest nie tak, z resztą widać to po pomiarach, które robiłeś i czasie usypiania (no chyba, że te pomiary nie były robione po "wymuszaniu uśpienia" GW.
W teorii jeśli wszystko jest fabryczne i przechodzi przez bramkę nie powinno być już wzbudzane. Także szukałbym problemu dalej, poza pętlą. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2018-01-21, 00:09
|
|
|
maciu napisał/a: |
miernik cęgowy prądu stałego tutaj twoim przyjacielem będzie
|
co w miarę budżetowego do okazjonalnego zastosowania możecie polecić ? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-21, 00:27
|
|
|
colln napisał/a: | maciu napisał/a: |
miernik cęgowy prądu stałego tutaj twoim przyjacielem będzie
|
co w miarę budżetowego do okazjonalnego zastosowania możecie polecić ? |
ja zanabyłem (obojętnie od kogo)
http://allegro.pl/przysta...6414614724.html
ma (o ile wierzyć specyfikacji) wymaganą dokładność, oraz mieszczą się w cęgach
nasze kable do akku
zorientujesz sie jak to działa.... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
|
|
|
|
|
|
|
szary824
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Sty 2017 Posty: 119 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 2018-01-21, 01:28
|
|
|
Będziesz musiał robić pomiary przy otwartym bagażniku i niewygodnie się z niego odczytuje jak założysz te cęgi na kabel. Przystawka lepsza. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-21, 15:57
|
|
|
tak przystawka tutaj jest lepsza bo nawet mozna sobie wyprowadzic kabelki poza zamkniety bagaznik
ale najwazniejsze jest czy ma możliwośc mierzenia z dokładnością do 10 lub 1 mA |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2018-01-21, 17:32
|
|
|
Jeżeli chodzi o zamknięcie bagażnika to wystarczy przy otwartej klapie wcisnąć rygiel i auto "myśli" że jest zamknięta
Szczerze jako amator wolałbym żeby to było jedno urządzenie niż przystawka do innego urządzenia i potem przeliczać..
Co do pomiaru tego UNI-T to nie bardzo wiem jak rozumieć instrukcję (jak dla mnie amatora w tej kwestii jest mocno uproszczona..) ale raczej ma taką dokładność jak piszecie?
http://www.elstat.pl/pdf/24669.pdf |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-21, 19:19
|
|
|
0.01A czyli 10mA |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2018-01-21, 20:50
|
|
|
maciu napisał/a: | 0.01A czyli 10mA |
czyli chyba powinno wystarczyć ?
Patrzyłem jeszcze na coś takiego:
http://allegro.pl/miernik...6916755106.html
Zapytałem sprzedawcy jaki minimalny prąd stały można zmierzyć tym miernikiem (cęgami)
Odpowiedź:
250 mA , poniżej w zasadzie też się da ale jest to trochę utrudnione z tego względu że pomiar pojawia się i ginie
miernik jak gdyby nie wie co ma być mierzone i przełącza się między funkcjami pomiarowymi
0.25A to już trochę za mało dokładne.. |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
szary824
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Sty 2017 Posty: 119 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 2018-01-21, 21:51
|
|
|
Kup byle jaki multimetr za dwie dychy Dokładność +/- 10% chyba Ci tutaj nie przeszkadza |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2018-01-22, 09:09
|
|
|
Byle jaki owszem mam ale te tanie nie mają cęgów, zresztą jest jakiś pretekst by kupić coś ciut lepszego
[ Dodano: 2018-01-28, 12:26 ]
Bumerang z tą wilgocią
Ostatnio przez ponad tydzień obserwowałem i cały czas stan paska aku był 100% Ze 2-3 dni temu byłem umyć auto na samoobsługowej myjce i nadal jest 100%. Dzisiaj przejechałem z 5 kilometrów, jest odwilż, woda na jezdni i pada u mnie deszcz po godzinie idę do auta a tam 1 kreska.. o co chodzi - czyżby coś od spodu? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|