Autor |
Wiadomość |
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-26, 20:32
|
|
|
drago, to wrzuć może foto z zaznaczona różnica, będzie dla potomnych.
Zaciski można wyrwać w widełkach 1600 - 2000 zyla ale dla mnie realna wartość to 1500 max
Trzeba jeszcze doliczyć koszt regeneracji do takiego stanu
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-26, 20:35
|
|
|
Ja nie moge tyle kabony...VanDam a ty czemu wkładasz skowe-mocy przybyło czy jak? |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-26, 20:35
|
|
|
VanDyke napisał/a: | Zaciski można wyrwać w widełkach 1600 - 2000 |
dobra cena jak za S8-kowe |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-26, 20:35
|
|
|
Ok, dzięki. Ale nie mogę się dopatrzyć tego elementu na moich fotkach... |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-26, 20:39
|
|
|
4E0615123D
4E0615124D
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-26, 20:39
|
|
|
Apo, no czasami wpadam w szał zakupowy i kupuję hurtowo części Nie wiem ale może w ten sposób robotę odreagowuję. Zresztą, gdybym nic nowego do tego auta nie dokładał to bym już dawno sprzedał dziada bo mi się znudził
Ok, już widzę drago
Dzięki ponton, sprawdzę |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-26, 20:43
|
|
|
No skoro tak to nikt ci nie broni prezenty kochance kupować Dla mnie jednak cena za te zaciski lekko za duza. To sa nadal pływające zaciski a w cenie 3k. moge miec wypasiony 6tłok z firmy która mi kiedys polecał panton. 3k za 6tłok przygotowany do montażu. |
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-01-26, 20:54
|
|
|
Apo, oczywiście racja. Nawet chyba wiem o którą firmę chodzi Do D3 też przeszczepisz w tych pieniądzach zaciski z prosiaka aleeeee... Jeżeli będziesz chciał zamontować tam tarcze 385 to już będzie trochę rzeźbienia przy klockach, które wymagają podcięcia. Także przy ich ewentualnej wymianie jesteś skazany na jedną firmę.
Zaciski od S8 w tym przypadku to dobry kompromis.
No i faktycznie, ceny części od eSy są z dupy wzięte. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-01-26, 20:55
|
|
|
1.5tys za komplet za S8 D3 - to nie jest zła cena zważywszy na montaż P&P bez dokładania adapterów itp itd
Bardzo często jest tak ze takie zaciski 6 tłokowe są wymontowywane z aut gdzie takie zaciski miały wady fabryczne i zostawały zmieniane na lepsze - nowsze . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-26, 20:57
|
|
|
Tyle bicia piany.. Te z pierwszego posta są eSkowe i tyle. S8 mają inny kształt blaszki i samego zacisku a więc prostokątnej blaszki ze zwykłego zacisku nie włożysz do eSkowego.
Sam mam z W12, jest to zwykły zacisk napompowany pod 385mm. Za kpl z tarczami oe igła i klockami 80% dałem 1550zł Nie zamierzałem płacić za znaczek S handlarzynom x2 a z tarczami x3 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|