Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-26, 21:02
|
|
|
No własnie wiem że sa tu posiadacze a nawet sprzedajacy w rozsadniejszych pieniądzach.
Do prosiakowego 6tłoka nie trzeba wcale tak dużej tarczy by hamowąło to jednakowo lub lepiej. Po prostu skuteczniejszy hebel-lepiej sciska.
Ta firma(gdzies mam ich namiar jeszcze) daje gware na to co oferuja więc cena jak za wypaśny gotowy do montażu komplecik wygladała wg mnie rozsądnie.
Jak kto woli ja bym za 1500 ich nie kupił-musiały by wygladac jak nówki |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-26, 21:06
|
|
|
To są całkowicie 2 różne blaszki W zwykłych zaciskach i w12 jest miejsce na prostokątną blaszkę, więcej nie trzeba mówić. Aha ja mam z w12 i naklejka S8 a nie są przecie esowe |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-01-26, 21:08
|
|
|
aaa tammm... doprowadzenie do stanu wizualnego jak nówki to jedna wolna sobota... nie róbmy z siebie "Panów" matołów jeżdżących A8 co muszą zapłacić komuś 500 za oskrobanie i odmalowanie zacisku... Bez urazy oczywiście ale trochę chęci wystarczy
1500zł za takie zaciski to raczej nie majątek... Ten sam zacisk z blaszką Bentleya kosztuje 6000zł A odnoszę wrażenie, że jest 100% identyczny(poza blaszką)
krzychu22.p1i napisał/a: | To są całkowicie 2 różne blaszki W zwykłych zaciskach i w12 jest miejsce na prostokątną blaszkę, więcej nie trzeba mówić. Aha ja mam z w12 i naklejka S8 a nie są przecie esowe |
eSkowy też ma wycięcie prostokątne. Blaszka jest grubsza i wchodzi w ten prostokąt i jeszcze na zewnątrz. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-26, 21:10
|
|
|
Qrde po co wam wypasione blaszki?? Se nakleicie jak Krzyś co zechcecie a pewnie na tej blaszce jakis grawerarz wam za stowke wyczaruje nawet tombakiem
Więc bez przesady by za blaszki warte 40zł płacic setki,tysiące |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-01-26, 21:14
|
|
|
ok ok,to jaka jest dobra alternatywa w rozsądnych pieniądzach ?
Prosiak?
Brembo?
Miał ktoś styczność z testowaniem takich hamulców w D3?
Czy z Prosiaka będzie dużo lepiej hamować od S8 ? |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-26, 21:16
|
|
|
Wg mnie 6tłok bedzie lepiej hamować a juz na pewno tak duzy jak eskowe. Dla mnie hebelki 4-6tłoczkowe to bajka. Ale sam nie potrzebuje az tyle stad u mnie beda 360tki z D3 lecz całośc wyniesie mnie z 1400 bo adaptery trza było znabyć. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-01-26, 21:16
|
|
|
Jeździłem Panamerą sąsiada i hamuje nieporównywalnie lepiej. Sam zacisk jest na pewno o wiele lepszy ale wymaga adapterów do D3 a z nimi to już róznie bywa... ja osobiście boję się takich doróbek w miejscach istotnych z punktu widzenia bezpieczeństwa. (jak dowale koło śróbami to czasem pneumatem ciężko się odkręca) |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-26, 21:19
|
|
|
spytam się głupio jaka jest różnica miedzy zwykłymi a tymi dwu tłoczkowymi ?
w hamowaniu oprócz uprania kieszeni |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-01-26, 21:22
|
|
|
W sensie porównujesz 323 z 360? Generalnie jest duża różnica. Te pierwsze mają chyba jeden tłoczek co przekłada się na siłe docisku. 360 i 385 są prawie takie same, różnią się średnicą tarczy. W przypadku 385 na plus działa to, że przy tym samym klocku zwiększa się średnica po której idzie klocek i mniej się grzeje troszkę... |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-26, 21:26
|
|
|
dodam, że zaciski z W12 są "chropowate"...taki "surowy" bez obrabiania odlew a od S8 są gładkie jakby polerowane malowane na czarno więc wizualnie to nie jest identyczne i różnica nie jest tylko w blaszce....taki szczegół ale jest
argumenty za fabrycznymi zaciskami S8/W12 to tak jak wspomniał Michał
- p&p (nie ma kombinowana z adapterami, przewodami itp.)
- zacisk jest mniejszy i wchodzą bez problemu koła 19
- późniejszy serwis (klocki, tarcze do kupienia i zamontowania bez kombinacji)
- cena (2k zaciski od S8 .... od W12 mniej... do tego tarcze i klocki + kierownice powietrza z Phaetona W12 + przewody w oplocie robi dobry zestaw w fajnej kasie 4-5.5k...., za te zaciski od prosiaka + przerobienie + tarcza + klocek podcinany wyszło 7-8k przód więc różnica jest widoczna)
ja poszedłem w kierunku S8 i jestem zadowolony mimo, że planowałem wsadzić zestaw od firmy https://pl-pl.facebook.com/Hamulce
ale nie dostałem do dnia dzisiejszego oferty (komplet przód i tył) mimo, że się przypominałem kilka razy więc słabo to wyglądało niestety |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-01-26, 21:30
|
|
|
panton napisał/a: | dodam, że zaciski z W12 są "chropowate"...taki "surowy" bez obrabiania odlew a od S8 są gładkie jakby polerowane malowane na czarno więc wizualnie to nie jest identyczne i różnica nie jest tylko w blaszce....taki szczegół ale jest
argumenty za fabrycznymi zaciskami S8/W12 to tak jak wspomniał Michał
- p&p (nie ma kombinowana z adapterami, przewodami itp.)
- zacisk jest mniejszy i wchodzą bez problemu koła 19
- późniejszy serwis (klocki, tarcze do kupienia i zamontowania bez kombinacji)
- cena (2k zaciski od S8 .... od W12 mniej... do tego tarcze i klocki + przewody w oplocie robi dobry zestaw w fajnej kasie 4-5k...., za te zaciski od prosiaka + przerobienie + tarcza + klocek podcinany wyszło 7-8k przód więc różnica jest widoczna)
ja poszedłem w kierunku S8 i jestem zadowolony mimo, że planowałem wsadzić zestaw od firmy https://pl-pl.facebook.com/Hamulce
ale nie dostałem do dnia dzisiejszego oferty (komplet przód i tył) mimo, że się przypominałem kilka razy więc słabo to wyglądało niestety |
O takie info mi chodziło |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-01-26, 21:44
|
|
|
zaktualizowałem podsumowanie o kierownice powietrza z Phaetona W12 a przewody hamulcowe w oplocie (przód i tył) firmy Goodridge
http://www.rallyshop.pl/i...odridge-audi-a8
dodam, że tarcza od S8/W12 nie tylko ma 385mm ale jest też grubsza od 360mm co wpływa na jej pojemność cieplną |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-26, 23:51
|
|
|
pepi napisał/a: | ale to zwykłe 2 tłoczkowe czym się podniecacie
farbą i naklejką |
Wielkością
I prostotą montażu bo większe niż fabryczne można sobie i inne zapodać, np. Prosiaka, ale nie założysz już tego tak po prostu p&p.
Apophis napisał/a: | Ja nie moge tyle kabony... |
Cóż, eSkowe zawsze po tyle chodziły... 1600-2000pln to niestety normalna rynkowa cena.
Ci co mają rzeczywiście eSkowe krzyczą sobie tyle bo tych zacisków po prostu jest mało.
Co jakiś czas wyskoczy jeden, dwa komplety i zaraz ktoś to kupi.
Ja przez jakiś czas, jak miałem zamówienie na 3 komplety, to czatowałem non-stop na to a i tak ze wszystkimi bujałem chyba z pół roku bo jak na złość nic po prostu się nie pojawiało oprócz "podrabianych" pod tarcze 360mm
drago_o napisał/a: | Patrz na ten rant... W eSkowych jest cały od początku do końca zacisku (jak u Ciebie). W zwykłym ten rant przecina to trójkątne wcięcie. |
Tak jak "drago_o" napisał - w eSkowych ten mały schodek ciągnie się przez cały czas a w zwykłych jest przeciętym tym "trójkątem"
Cholerka, mam jeszcze inne zdjęcia innych eSkowych co kupiłem ale na żadnym nie widać tego tak całkiem dobrze
W każdym razie potwierdzam - Łukasz, te co zdjęcia wrzuciłeś wyglądają na eSkowe
drago_o napisał/a: | Bo klocek jest ten sam co pod tarcze 360 chyba nie? |
No jak możesz pisać takie rzeczy?... oczywiście, że nie jest taki sam.
Inne zaciski i inne klocki
michalwruszak napisał/a: | Zaciski S8 D3 pasują do felgi 19 cali , Zaciski Brembo dla tarczy 385mm juz potrzebuja kola 20 cali |
Jest lepiej - na zaciski od S8D3 pod tarczę 385mm możesz założyć nawet 18"
krzychu22.p1i napisał/a: | Sam mam z W12, jest to zwykły zacisk napompowany pod 385mm. Za kpl z tarczami oe igła i klockami 80% dałem 1550zł Nie zamierzałem płacić za znaczek S handlarzynom x2 a z tarczami x3 |
Dokładnie tak jak piszesz - W12 w D3 ma identyczne zaciski co S8D3 i różnią się tylko i wyłącznie blaszką "S8"
Ja polowałem na S8 bo chciałem S8.
Inny kolega z D3 jak powiedziałem, że W12 ma to samo tylko blaszka inna to poszedł na skróty i kupił szybko te z W12.
Chciał potem kupić same blaszki ale okazało się, że w używce jako sama blaszka jest to kompletnie nie do znalezienia a nowe w ASO kosztują 270pln za sztukę...... noi pozostał na zaciskach W12 bez blaszek S8
drago_o napisał/a: | no tak ale cały ambaras w tym, ze eSkową blaszkę da się i co chyba nikogo nie dziwi wkładają do zwykłych zacisków |
Niestety sam takie widziałem na żywo i jeszcze handlarze na siłę mi próbowali udowodnić, że to są eSkowe.
Nawet jak na swoim samochodzie pokazałem im prawdziwe eSkowe to gadki nie zmienili.
Brak słów.
jordan233 napisał/a: | ok ok,to jaka jest dobra alternatywa w rozsądnych pieniądzach ?
Prosiak?
Brembo?
Miał ktoś styczność z testowaniem takich hamulców w D3?
Czy z Prosiaka będzie dużo lepiej hamować od S8 ? |
Pisi ma u siebie w D3 zaciski z Prosiaka, jego musisz pytać
drago_o napisał/a: | Jeździłem Panamerą sąsiada i hamuje nieporównywalnie lepiej. Sam zacisk jest na pewno o wiele lepszy ale wymaga adapterów do D3 a z nimi to już róznie bywa... |
No wymaga adapterów.
drago_o napisał/a: | jak dowale koło śróbami to czasem pneumatem ciężko się odkręca) |
Daj spokój, tego się nie robi nawet pneumatem - przykręcasz dynamometrycznym 120-130 niutków jest OK, na pewno nie odpadnie ani samo się nie odkręci |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|