Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-09-18, 21:14
|
|
|
1. Zalezy od okolicy.
2. Wg upodoban
3. LEWA 3D0615447D, PRAWA 3D0615448D
4. Do normalnej jazdy zwykle wystarcza, akurat jak sie juz bierzesz za mody to sprawdzasz stan swoich i ew wymieniasz lub nie w zaleznosci od stanu. W oplocie tak nie puchna |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-09-19, 18:43
|
|
|
dice111 napisał/a: | 1. Zalezy od okolicy.
2. Wg upodoban
3. LEWA 3D0615447D, PRAWA 3D0615448D
4. Do normalnej jazdy zwykle wystarcza, akurat jak sie juz bierzesz za mody to sprawdzasz stan swoich i ew wymieniasz lub nie w zaleznosci od stanu. W oplocie tak nie puchna |
Dzięki Dice111 , kierownice powietrza już zamówione.
Teraz tak ,będę chyba dawał je do kompletnej regeneracji wraz z malowaniem do
G4 High Performance Brakes
tylko się zastanawiam czy iść w kolory ori od S8 czy pójść w coś bardziej oryginalnego,ale....
Czy w ogóle można coś innego stworzyć z tych Eskowych(wizualnie)???
Ktoś widział jakieś projekty na tego typu zaciskach S8?? |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-09-19, 18:46
|
|
|
Kierownic powietrza nie zamontujesz do fabrycznych osłon tarcz - koniecznie trzeba zmienić na takie z VW , kolory możliwe wszystkie z palety RAL - jeśli chodzi o malowanie proszkowe . Było trzeba pisać bym podał Ci adres człowieka który dla mnie robił już pare projektów . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-09-19, 18:53
|
|
|
Osłony sobie domów te z Phaetona, nie trzeba rzeźbić, mają już wycięte otwory (3D0615311C i 3D0615312C bodajże).
Jak już robisz przód to nie zapominaj o tyle - nie będzie tak nurkował, a u Ciebie pod większe tarcze z S8 czy W12 wystarczy zmienić jarzma (zacisk zostaje ten sam). Osłony tarcz do tyłu są te same co w Phaetonie i na alle są tańsze.
Ja mam wszystko czarne, blaszki srebrne gołe, tak jak fabrycznie w W12 było. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-09-19, 19:50
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Kierownic powietrza nie zamontujesz do fabrycznych osłon tarcz - koniecznie trzeba zmienić na takie z VW , kolory możliwe wszystkie z palety RAL - jeśli chodzi o malowanie proszkowe . Było trzeba pisać bym podał Ci adres człowieka który dla mnie robił już pare projektów . |
Jeszcze nie podjąłem ostatecznej decyzji,ciekaw jest prac tego twojego kolegi.
dice111 napisał/a: | Osłony sobie domów te z Phaetona, nie trzeba rzeźbić, mają już wycięte otwory (3D0615311C i 3D0615312C bodajże).
Jak już robisz przód to nie zapominaj o tyle - nie będzie tak nurkował, a u Ciebie pod większe tarcze z S8 czy W12 wystarczy zmienić jarzma (zacisk zostaje ten sam). Osłony tarcz do tyłu są te same co w Phaetonie i na alle są tańsze.
Ja mam wszystko czarne, blaszki srebrne gołe, tak jak fabrycznie w W12 było. |
jeszcze raz dzięki
Zaraz szukam i zamawiam |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-09-19, 21:44
|
|
|
jordan233, i nie zapomnij o przewodach w oplocie + dobry płyn hamulcowy |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-09-19, 21:45
|
|
|
panton napisał/a: | jordan233, i nie zapomnij o przewodach w oplocie + dobry płyn hamulcowy |
przewody te co podałeś kilka postów wcześniej?
Płyn hamulcowy już czeka w domu z ASO. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-09-19, 21:57
|
|
|
ja na początku kupiłem komplecik firmy Goodridge i pod ori zestaw S8 D3 bardzo ładnie się sprawowały przez 3 miesiące aż przód poszedł Brembo a wtedy długość za mała i inne gwinty (żeński / męski) więc poleciały na przód robione na zamówienie firmy HEL i też są ok
podsumowując to Goodridge kosztowały 600 z haczykiem więc pewnie komplet od HEL będzie tańszy a efekt ten sam
pogadaj z Michałem bo ja przewody (wszystkie) od Niego kupowałem |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-09-19, 21:59
|
|
|
panton napisał/a: | ja na początku kupiłem komplecik firmy Goodridge i pod ori zestaw S8 D3 bardzo ładnie się sprawowały przez 3 miesiące aż przód poszedł Brembo a wtedy długość za mała i inne gwinty (żeński / męski) więc poleciały na przód robione na zamówienie firmy HEL i też są ok
podsumowując to Goodridge kosztowały 600 z haczykiem więc pewnie komplet od HEL będzie tańszy a efekt ten sam
pogadaj z Michałem bo ja przewody (wszystkie) od Niego kupowałem |
ok pogadam z Michałem , powiedz mi jaka jest różnica między S8 a Brembo ??
Mocno odczuwalna? |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-09-20, 07:51
|
|
|
różnica jest wyraźna ponieważ masz większą powierzchnię klocka w Brembo i masz większą siłę pracy zacisku (mam na myśli Brembo z AMG gdzie są duże tłoczki....bo widziałem Brembo z AMG gdzie tłoczki były o wiele mniejszej średnicy)
w stosunku do serii (360mm) przejście na S8/W12 daje już dobry efekt nie wspominając o efekcie wizualnym (przy 20 tarcze nie wyglądają jak w rowerze szczególnie z tyłu) |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2016-09-20, 20:08
|
|
|
panton napisał/a: | różnica jest wyraźna ponieważ masz większą powierzchnię klocka w Brembo i masz większą siłę pracy zacisku (mam na myśli Brembo z AMG gdzie są duże tłoczki....bo widziałem Brembo z AMG gdzie tłoczki były o wiele mniejszej średnicy)
w stosunku do serii (360mm) przejście na S8/W12 daje już dobry efekt nie wspominając o efekcie wizualnym (przy 20 tarcze nie wyglądają jak w rowerze szczególnie z tyłu) |
Jak heble z W12 to wiem jak hamują, powiem że jest naprawdę ok.
Brembo pięknie się prezentuje na kole,no i hamuje - może kiedyś
Pójdę chyba w ori kolory jak w S8 ,czyli czarne + srebrne blaszki albo grafitowe + srebrne blaszki. Innego pomysłu nie widzę.
osłony tarcz przednie + kierownice mam zamówione z pytona ,na tył również z pytona.
Przewody HEL też zawitają,problem mam z tyłem gdyż auto będzie mi cały czas potrzebne a chciałbym dać do regeneracji + malowanie tylne zaciski.
Może ktoś ma niepotrzebne zaciski tylne?? oddam swoje za kilka miesięcy lub ktoś zrobi dobrą cenę |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|