Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Zaciski od S8 D3  
Autor Wiadomość
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-02-08, 21:24   

Koledzy, czy ktoś zmieniał kodowanie w module ABS po zmianie hebli na większe? Np ja miałem przód 1LG (321mm) i zmieniłem na 1LL (360mm) i pytanie czy zmieniać kodowanie?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-02-08, 21:41   

Ja zmieniałem przy zmianie na 385, 6 = 2FNR 42 AL 18" (PR-1LJ/1LK). Ciężko stwierdzić, czy była jakaś różnica, bo nie testowałem.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-02-08, 21:45   

Więc trzeba jutro zmienić :-)
 
 
Freeq 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 385
Skąd: NGO
Wysłany: 2017-02-08, 21:55   

A tak informacyjnie, to jakiej średnicy są tarcze przód /tył w A8/S8/W12? I co trzeba zmienić aby do A8 włożyć heble przód/tył z S8/W12?
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-02-08, 22:08   

Do tyłu jarzma od s8/w12 i tarcza a zacisk zostaje.
Do przodu jarzma, tarcza od s8/w12 zacisk pasuje od 4,2 (360mm)
No i blachy też trzeba.

385mm przód a 335 tył.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-02-08, 22:59   

Cytat:
Do przodu jarzma, tarcza od s8/w12 zacisk pasuje od 4,2 (360mm)


Zacisk S8/W12 jest inny niż ten pod 360mm z A8.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-02-08, 23:28   

Pczester napisał/a:
No i blachy też trzeba.

Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-08, 23:46   

Pepek napisał/a:
Pczester napisał/a:
No i blachy też trzeba.

Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza.


No to ja tak przy okazji się zastanawiam czy do kierownic wystarczą te żaluzje w nadkolach
czy trzeba wyrwać otwór żeby był większy przeciąg...
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-02-09, 06:45   

drago_o, dlaczego nie podejdzie zacisk z tarczy 360 pod 385 po zmianie jarzma? Poza blacha nie widzę różnicy (pomijając gładką powierzchnię i te wycięcia)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-02-09, 07:09   

Pczester napisał/a:
drago_o, dlaczego nie podejdzie zacisk z tarczy 360 pod 385 po zmianie jarzma? Poza blacha nie widzę różnicy (pomijając gładką powierzchnię i te wycięcia)


Bo zacisk S8/W12 jest najnormalniej większy :) Poza tym w W12 blacha jest taka sama(mała) jak w A8 a zacisk jak z S8 :)

tzn. Nie napiszę, że nie pasuje, bo tego nie przymierzałem, ale zaciski się różnią.

W tym temacie na ostatnich stronach jest o tym też:
http://www.a8team.pl/d2-0...-d2-vt12081.htm
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-02-09, 12:16   

No i biorąc pod uwage stosunek, koszta a wartość dodaną, nie warto robić takiego moda. Lepiej zakładać coś 6 tłoczkowego, o ile się nie myle w S8 również są 2 tłoczki a wydac trzeba 3500-4000zł na swapa.
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-02-09, 12:35   

maciu napisał/a:
Pepek napisał/a:
Pczester napisał/a:
No i blachy też trzeba.

Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza.


No to ja tak przy okazji się zastanawiam czy do kierownic wystarczą te żaluzje w nadkolach
czy trzeba wyrwać otwór żeby był większy przeciąg...

Co miał Phaeton W12, czy V10 TDI w przedniej części nadkola ?

Pczester napisał/a:
drago_o, dlaczego nie podejdzie zacisk z tarczy 360 pod 385 po zmianie jarzma? Poza blacha nie widzę różnicy (pomijając gładką powierzchnię i te wycięcia)

Zacisk pod 360 a 385 jest podobny, ale inny. na zdjęciach to słabo widac, musisz mieć dwa na stole.

raftor napisał/a:
No i biorąc pod uwage stosunek, koszta a wartość dodaną, nie warto robić takiego moda. Lepiej zakładać coś 6 tłoczkowego, o ile się nie myle w S8 również są 2 tłoczki a wydac trzeba 3500-4000zł na swapa.

To zależy za ile wyrwiesz komplet. Mnie kosztował 2k i nie kupisz nic lepszego w tej cenie.
_________________
Black Cars Matters
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-02-09, 13:18   

NA forum o ile pamiętam też komplet był za 2700 z jarzmami.

Są bardzo podobne i łatwo się nabrać ale zdecydowanie są inne. Co do różnic wizyalnych do rozpoznania to idealnie są pokazane tu na moich poglądowych ilustracjach:

To jest zacisk A8 D3 pod tarczę 360mm


To jest zacisk S8 D3 pod tarczę 385mm
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-09, 13:33   

dice111 napisał/a:
maciu napisał/a:
Pepek napisał/a:
Pczester napisał/a:
No i blachy też trzeba.

Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza.


No to ja tak przy okazji się zastanawiam czy do kierownic wystarczą te żaluzje w nadkolach
czy trzeba wyrwać otwór żeby był większy przeciąg...

Co miał Phaeton W12, czy V10 TDI w przedniej części nadkola ?



no właśnie... wygląda na to że nic...

http://img.euroauto.ru/ph.../30311121/1.jpg
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-02-09, 13:38   

Tylko chyba tą krateczkę z tyłu miały. Ale to fakt, przydałby się otwór w nadkolu z przodu... Dla PB spoko ale w TDI IC'ki tam są :(
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.