Autor |
Wiadomość |
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-02-08, 21:24
|
|
|
Koledzy, czy ktoś zmieniał kodowanie w module ABS po zmianie hebli na większe? Np ja miałem przód 1LG (321mm) i zmieniłem na 1LL (360mm) i pytanie czy zmieniać kodowanie?
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-02-08, 21:41
|
|
|
Ja zmieniałem przy zmianie na 385, 6 = 2FNR 42 AL 18" (PR-1LJ/1LK). Ciężko stwierdzić, czy była jakaś różnica, bo nie testowałem. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-02-08, 21:45
|
|
|
Więc trzeba jutro zmienić :-) |
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2017-02-08, 21:55
|
|
|
A tak informacyjnie, to jakiej średnicy są tarcze przód /tył w A8/S8/W12? I co trzeba zmienić aby do A8 włożyć heble przód/tył z S8/W12? |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-02-08, 22:08
|
|
|
Do tyłu jarzma od s8/w12 i tarcza a zacisk zostaje.
Do przodu jarzma, tarcza od s8/w12 zacisk pasuje od 4,2 (360mm)
No i blachy też trzeba.
385mm przód a 335 tył. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-02-08, 23:28
|
|
|
Pczester napisał/a: | No i blachy też trzeba. |
Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-02-08, 23:46
|
|
|
Pepek napisał/a: | Pczester napisał/a: | No i blachy też trzeba. |
Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza. |
No to ja tak przy okazji się zastanawiam czy do kierownic wystarczą te żaluzje w nadkolach
czy trzeba wyrwać otwór żeby był większy przeciąg... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-02-09, 06:45
|
|
|
drago_o, dlaczego nie podejdzie zacisk z tarczy 360 pod 385 po zmianie jarzma? Poza blacha nie widzę różnicy (pomijając gładką powierzchnię i te wycięcia) |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-02-09, 07:09
|
|
|
Pczester napisał/a: | drago_o, dlaczego nie podejdzie zacisk z tarczy 360 pod 385 po zmianie jarzma? Poza blacha nie widzę różnicy (pomijając gładką powierzchnię i te wycięcia) |
Bo zacisk S8/W12 jest najnormalniej większy Poza tym w W12 blacha jest taka sama(mała) jak w A8 a zacisk jak z S8
tzn. Nie napiszę, że nie pasuje, bo tego nie przymierzałem, ale zaciski się różnią.
W tym temacie na ostatnich stronach jest o tym też:
http://www.a8team.pl/d2-0...-d2-vt12081.htm |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2017-02-09, 12:16
|
|
|
No i biorąc pod uwage stosunek, koszta a wartość dodaną, nie warto robić takiego moda. Lepiej zakładać coś 6 tłoczkowego, o ile się nie myle w S8 również są 2 tłoczki a wydac trzeba 3500-4000zł na swapa. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-02-09, 12:35
|
|
|
maciu napisał/a: | Pepek napisał/a: | Pczester napisał/a: | No i blachy też trzeba. |
Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza. |
No to ja tak przy okazji się zastanawiam czy do kierownic wystarczą te żaluzje w nadkolach
czy trzeba wyrwać otwór żeby był większy przeciąg... |
Co miał Phaeton W12, czy V10 TDI w przedniej części nadkola ?
Pczester napisał/a: | drago_o, dlaczego nie podejdzie zacisk z tarczy 360 pod 385 po zmianie jarzma? Poza blacha nie widzę różnicy (pomijając gładką powierzchnię i te wycięcia) |
Zacisk pod 360 a 385 jest podobny, ale inny. na zdjęciach to słabo widac, musisz mieć dwa na stole.
raftor napisał/a: | No i biorąc pod uwage stosunek, koszta a wartość dodaną, nie warto robić takiego moda. Lepiej zakładać coś 6 tłoczkowego, o ile się nie myle w S8 również są 2 tłoczki a wydac trzeba 3500-4000zł na swapa. |
To zależy za ile wyrwiesz komplet. Mnie kosztował 2k i nie kupisz nic lepszego w tej cenie. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-02-09, 13:18
|
|
|
NA forum o ile pamiętam też komplet był za 2700 z jarzmami.
Są bardzo podobne i łatwo się nabrać ale zdecydowanie są inne. Co do różnic wizyalnych do rozpoznania to idealnie są pokazane tu na moich poglądowych ilustracjach:
To jest zacisk A8 D3 pod tarczę 360mm
To jest zacisk S8 D3 pod tarczę 385mm
|
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-02-09, 13:33
|
|
|
dice111 napisał/a: | maciu napisał/a: | Pepek napisał/a: | Pczester napisał/a: | No i blachy też trzeba. |
Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza. |
No to ja tak przy okazji się zastanawiam czy do kierownic wystarczą te żaluzje w nadkolach
czy trzeba wyrwać otwór żeby był większy przeciąg... |
Co miał Phaeton W12, czy V10 TDI w przedniej części nadkola ?
|
no właśnie... wygląda na to że nic...
http://img.euroauto.ru/ph.../30311121/1.jpg |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|