Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Zaciski od S8 D3  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-27, 06:26   

FOSS napisał/a:
No jak możesz pisać takie rzeczy?... oczywiście, że nie jest taki sam.
Inne zaciski i inne klocki


Jak kupowałem auto to byłem poinformowany, że mam eSkowe zaciski. Wtedy sie nie znałem na tym. Zamówiłem klocki do eSkowych i już po wysyłce się zorientowałem, że to są 360mm i są większe niż podstawowe ale to nie eSkowe. Klocek pasował i nawet mam go ciągle na aucie, auto hamuje i ma się dobrze... Chyba, że był nie tak wysłany i miałem szczęście :)

Z ciekawości poszukam sobie po necie jak to wygląda :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-01-27, 08:20   

Klocki do a8 i s8 są takie same - odpowiednio dla tarczy 360mm i 385mm :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-27, 08:25   

O właśnie dyskretnie wywołany do tablicy kolega zabrał głos. hehe... :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-27, 08:32   

Panowie nie chodzi mi o porównanie zwykłych 323 do 360
mi chodziło o zaciski 360 2 tłoczkowe normalne z tymi od s8 bo tak na oko
wyglądają podobnie tylko zwykłe kupisz za 100 pln
czyli 200 a te 1500
Bo akurat ja teraz też przerabiam ten temat :]
To pytam się tak z ciekawości bo po 2 tłoczkowe w takiej kasie jak można kupić 6 tłoczkowe z q7 ?
np. nie rozumiem tego co 6 tłoczków to nie dwa :]
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-27, 08:57   

Rożnica opiera się na pojemności cieplnej tarczy jak dobrze zaznaczył panton. Tarcza jest większa i grubsza. Tłoczki chyba mają tą samą średnice więc pewnie w tej kwestii nic się nie różni.

Jednym słowem jak z 200km/h zahamujesz porządnie do 0km/h to 360 prawie świecą i nie chcesz być zmuszony powtórzyć tego w krótkim czasie, bo może się nie udać. W S8 możesz to powtórzyć drugi a czasem trzeci raz :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-27, 10:15   

w drodze do kosciola 200/h ? :D hehehe
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-27, 10:29   

mam daleko kościół ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-27, 10:42   

spoko nalewam sie sam do pracy wale ponad 2 paki :D bo jest fajna droga
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-01-27, 11:01   

Jeśli chodzi o tył to jaka jest różnica między zaciskiem S8 a W12?
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-01-27, 11:03   

Róźnica miedzy tyłem A8 - S8 to jarzmo i kolor zacisku - reszta bez zmian , przy W12 pewnie podobnie .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-27, 12:09   

preston81 napisał/a:
spoko nalewam sie sam do pracy wale ponad 2 paki bo jest fajna droga


Chyba ze strachu w gacie <chura>
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-27, 13:21   

Apophis napisał/a:
Chyba ze strachu w gacie
ty zobaczymy jak tu podjedziesz tym swoim wigry 3 zlozonym z A8 , jak co mam tez szpilke do holowania :D ale asb po remoncie wiec jak co szpilke pozycze :D
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-27, 14:00   

Kupie tam nexie za 1000euro która cie pozamiata w każdym przypadku więc Maciuś naprawde nie podskakuj z tym automatem :D
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-27, 15:41   

przeginacie troszkę
mi przychodziło nie raz ze 200 paru hamować do zera parę razy
i nic się nie świeciło jedynie po 3-4 razie pedał taki dziwny się robi
mowa o 321 :]
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-01-27, 16:15   

No to kolego powiem Ci, że przy tarczy 360 jak z 200 do 0 (prawie) dość mocno wyhamujesz to momentalnie się kosmicznie hamulce grzeją i realnie odczuwasz jakby brak hamulca przy kolejnej próbie. To nie przesada, bo dokładnie to odczuwam a ostatnio nagrałem nawet filmik telefonem jak parowały mi koła po jednym ostrym hamowaniu...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.