Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 FL ALL ] Radar distronic  
Autor Wiadomość
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-06-13, 19:09   

A potem co ? Tempomat już w ogóle przestaje działać ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2017-06-14, 06:37   

poniżej 30 km/h wyłącza się, migając lampką i pikając dźwiękiem

powyżej 200 km/h nie włączysz go...

a ręczne zwiększanie prędkości jest możliwe tylko do 200 km/h
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-06-14, 09:13   

Czyli powyżej 200k/m tempomat już w ogóle nie działa mając ACC, ale mając zwykły tak ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-06-14, 09:16   

Jak zerkniesz na licznik to te trójkąciki podświetlane od tempomatu są tylko do 200 i się kończą. Myślę, że w normalnym będzie tak samo. Zresztą w nowych chyba niewiele więcej podnieśli ten limit.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-06-14, 09:47   

w VAGu teraz w większości masz opcje przy ACC jak kupujesz nowy samochód do jakiej prędkości ma działać, co wiąże się z tym, że jak wybierzesz tą niższa, to potem już w ogóle jesteś bez tempomatu po jej przekroczeniu. Dlatego pytam jak jest ze zwykłym, bo przy ponad 200 km/h nie sprawdzałem jego działania.
_________________
Black Cars Matters
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-06-14, 09:52   

Ja jechałem 180 max na tempomacie.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
AdiA8 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 74
Skąd: LU
Wysłany: 2017-06-14, 11:50   

Naciśnięcie pedału hamulca wyłącza tempomat, a nie pedału gazu.

Naciśnięcie pedału gazu wprowadza w tryb overload, jest to zrobione by spokojnie można było wyprzedzać na tempomacie. Po zdjęciu nogi z pedału gazu auto wraca do zadanej prędkości.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-06-14, 12:06   

No ale rozłącza tempomat tak czy inaczej na moment przytrzymania gazu. Łapanie za słówka.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2017-06-18, 18:59   

Bloki pomiarowe pokazuje mi takie coś

Plus jak zaadaptować z powrotem ACC bo pokazuje mi blad ze nie zaadaptowany

_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
AdiA8 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 74
Skąd: LU
Wysłany: 2017-06-18, 20:51   

Wartości bloków pomiarowych muszą zawierać się w zakresie -0.8 / +0.8

Pczester mam nadzieję, że się nie obrazisz na wrzucenie Twojej instrukcji.

13 Auto Dist - Bloki Pomiarowe - grupa 2 i 11 w obu blok 1 to są dwie wartości które nas interesują. Mają się mieścić od -0.8 do 0,8 Grupa 2 to górna lewa śróbka a 11 to dolna, kręcąc w prawo (wkręcając śróbke) ZMNIEJSZAMY wartość (idziemy w stronę minusa). Jeden pełny obrót to wartość około 1.0 Trzeba zobaczyć ile mamy (zapisać sobie) zrobić korektę NA OKO, potem wchodzimy w Nastawy Podstawowe grupa 1 i ON/OFF potem 2,3 4 tak samo. I po takim zabiegu jeździmy spokojnie sobie dwa dni po czym sprawdzamy co jakiś czas czy działa tempomat, lub w grupie 2 i 11 czy się mieści w - 0.8 do 0,8 jeśli nie, sprawdzamy o ile się zmieniło i ponowna korekta :-) mi za drugim razem się udało. NAJWAŻNIEJSZE TERAZ!!! Do dolnej śrubki imbus jest dojście bez problemu, do górnej gorzej (raz zdjąłem zderzak) a później zobaczyłem że jak odkreca się atrape pod tablice rejestracyjną to pod nią jest otwór PRAWIE IDEALNIE pasuje by trafić imbusem do górnej śróby, wystarczy trochę powiększyć go do dołu i klucz trafia :-D dzięki czemu do kalibracji wystarczy zdjąć ta atrape (4 torxy). Tak wygląda cała procedura Panowie. A przy okazji szukam tej osłony radaru jak ktoś by coś widział słyszał. Mam nadzieję że komuś się przydadzą moje wskazówki :-)[/quote]
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-06-19, 05:16   

AdiA8, <okok> po to ona jest więc nie ma problemu 😀
 
 
webcomat 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 24
Skąd: Kępno
Wysłany: 2017-07-17, 22:29   

Witam wszystkich...

Ja z kolei mam inny problem...do mojego radaru dochodzi wiązka 10 przewodów ....Dodatkowo wyświetla mi błąd "ograniczenie działania- przekroczona wartość napięcia " - 18.7V . Radar był kiedyś wymieniany i od tego czasu nie działa a chciałem go w końcu naprawić.... jak narazie odlaczylem tylko wtyczkę, przeciscilem i podłączyłem ponownie ale błąd nie znika:) . Ma ktoś jakiś pomysł ? Czasami wywala też błąd w magistrali " brak komunikacji "
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-01-09, 16:34   

Mam pytanie gdzieś obiło mi się o uszy że przy ACC żeby działało trzeba mieć czujniki ciśnienia w oponach, ktoś coś wie ?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-01-09, 16:38   

Marcin2013 napisał/a:
Mam pytanie gdzieś obiło mi się o uszy że przy ACC żeby działało trzeba mieć czujniki ciśnienia w oponach, ktoś coś wie ?

Nie trzeba.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-09-21, 21:53   

Jaki numer GateWay obsługuje ACC w pre FL ?

Edit: chyba mam musi być końcówka H lub F ??

[ Dodano: 2018-09-24, 21:01 ]
Rozumiem że radar podłącza się bezpośrednio do gateway (dwa kabelki) i jeszcze dwa pod zasilanie przez bezpiecznik i teraz pytanie ma ktoś rozpiskę które piny we wtyczce radaru ??

[ Dodano: 2018-10-09, 21:35 ]
Znalazłem coś takiego ??

"Ponieważ regulacja hamowania, wywołana
działaniem tempomatu acc, musi być szczególnie
cicha, wprowadzono dodatkowe tłumiki
szmerów ssania. Są to małe komory z gumowymi
przeponami, które tłumią pulsacje
ciśnienia płynu hamulcowego.
Tak zmodyfikowany zespół hydrauliczny ESP
jest montowany tylko w samochodach z tempomatem
acc. Uzyskanie wysokiego komfortu
hamowania wymagało wprowadzenia do
układu ESP 5.7 nastawnych zaworów wlotowych
i przełączających."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.