Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-06-13, 19:09
|
|
|
A potem co ? Tempomat już w ogóle przestaje działać ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-06-14, 09:13
|
|
|
Czyli powyżej 200k/m tempomat już w ogóle nie działa mając ACC, ale mając zwykły tak ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-06-14, 09:47
|
|
|
w VAGu teraz w większości masz opcje przy ACC jak kupujesz nowy samochód do jakiej prędkości ma działać, co wiąże się z tym, że jak wybierzesz tą niższa, to potem już w ogóle jesteś bez tempomatu po jej przekroczeniu. Dlatego pytam jak jest ze zwykłym, bo przy ponad 200 km/h nie sprawdzałem jego działania. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
AdiA8
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
|
Wysłany: 2017-06-14, 11:50
|
|
|
Naciśnięcie pedału hamulca wyłącza tempomat, a nie pedału gazu.
Naciśnięcie pedału gazu wprowadza w tryb overload, jest to zrobione by spokojnie można było wyprzedzać na tempomacie. Po zdjęciu nogi z pedału gazu auto wraca do zadanej prędkości. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
xluqas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lis 2014 Posty: 207 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2017-06-18, 18:59
|
|
|
Bloki pomiarowe pokazuje mi takie coś
Plus jak zaadaptować z powrotem ACC bo pokazuje mi blad ze nie zaadaptowany
|
_________________ Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6 |
|
|
|
|
AdiA8
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 74 Skąd: LU
|
Wysłany: 2017-06-18, 20:51
|
|
|
Wartości bloków pomiarowych muszą zawierać się w zakresie -0.8 / +0.8
Pczester mam nadzieję, że się nie obrazisz na wrzucenie Twojej instrukcji.
13 Auto Dist - Bloki Pomiarowe - grupa 2 i 11 w obu blok 1 to są dwie wartości które nas interesują. Mają się mieścić od -0.8 do 0,8 Grupa 2 to górna lewa śróbka a 11 to dolna, kręcąc w prawo (wkręcając śróbke) ZMNIEJSZAMY wartość (idziemy w stronę minusa). Jeden pełny obrót to wartość około 1.0 Trzeba zobaczyć ile mamy (zapisać sobie) zrobić korektę NA OKO, potem wchodzimy w Nastawy Podstawowe grupa 1 i ON/OFF potem 2,3 4 tak samo. I po takim zabiegu jeździmy spokojnie sobie dwa dni po czym sprawdzamy co jakiś czas czy działa tempomat, lub w grupie 2 i 11 czy się mieści w - 0.8 do 0,8 jeśli nie, sprawdzamy o ile się zmieniło i ponowna korekta :-) mi za drugim razem się udało. NAJWAŻNIEJSZE TERAZ!!! Do dolnej śrubki imbus jest dojście bez problemu, do górnej gorzej (raz zdjąłem zderzak) a później zobaczyłem że jak odkreca się atrape pod tablice rejestracyjną to pod nią jest otwór PRAWIE IDEALNIE pasuje by trafić imbusem do górnej śróby, wystarczy trochę powiększyć go do dołu i klucz trafia :-D dzięki czemu do kalibracji wystarczy zdjąć ta atrape (4 torxy). Tak wygląda cała procedura Panowie. A przy okazji szukam tej osłony radaru jak ktoś by coś widział słyszał. Mam nadzieję że komuś się przydadzą moje wskazówki :-)[/quote] |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-06-19, 05:16
|
|
|
AdiA8, po to ona jest więc nie ma problemu 😀 |
|
|
|
|
webcomat
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: automat
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 24 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 2017-07-17, 22:29
|
|
|
Witam wszystkich...
Ja z kolei mam inny problem...do mojego radaru dochodzi wiązka 10 przewodów ....Dodatkowo wyświetla mi błąd "ograniczenie działania- przekroczona wartość napięcia " - 18.7V . Radar był kiedyś wymieniany i od tego czasu nie działa a chciałem go w końcu naprawić.... jak narazie odlaczylem tylko wtyczkę, przeciscilem i podłączyłem ponownie ale błąd nie znika:) . Ma ktoś jakiś pomysł ? Czasami wywala też błąd w magistrali " brak komunikacji " |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-01-09, 16:34
|
|
|
Mam pytanie gdzieś obiło mi się o uszy że przy ACC żeby działało trzeba mieć czujniki ciśnienia w oponach, ktoś coś wie ? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-01-09, 16:38
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Mam pytanie gdzieś obiło mi się o uszy że przy ACC żeby działało trzeba mieć czujniki ciśnienia w oponach, ktoś coś wie ? |
Nie trzeba. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-09-21, 21:53
|
|
|
Jaki numer GateWay obsługuje ACC w pre FL ?
Edit: chyba mam musi być końcówka H lub F ??
[ Dodano: 2018-09-24, 21:01 ]
Rozumiem że radar podłącza się bezpośrednio do gateway (dwa kabelki) i jeszcze dwa pod zasilanie przez bezpiecznik i teraz pytanie ma ktoś rozpiskę które piny we wtyczce radaru ??
[ Dodano: 2018-10-09, 21:35 ]
Znalazłem coś takiego ??
"Ponieważ regulacja hamowania, wywołana
działaniem tempomatu acc, musi być szczególnie
cicha, wprowadzono dodatkowe tłumiki
szmerów ssania. Są to małe komory z gumowymi
przeponami, które tłumią pulsacje
ciśnienia płynu hamulcowego.
Tak zmodyfikowany zespół hydrauliczny ESP
jest montowany tylko w samochodach z tempomatem
acc. Uzyskanie wysokiego komfortu
hamowania wymagało wprowadzenia do
układu ESP 5.7 nastawnych zaworów wlotowych
i przełączających." |
|
|
|
|
|