Autor |
Wiadomość |
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2015-10-16, 19:58
|
|
|
Też mam błąd w VCD-s i nie wiem czy radar do d... czy kalibracja.Może już ktoś podołał ????? |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-16, 20:11
|
|
|
Witam!
Z ta kalibracja radaru mialem przygode w szczecinskim AUTORYZOWANYM serwisie.
Pomimo niemania chcieli mi za to (kalibracje) policzyc cos okolo 40 zlotych.Jak sie pozniej dowiedzialem jest (bylo) podobno jedno urzadzenie na polnocno zach Polske.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-17, 17:46
|
|
|
40? Chyba 400. Kalibracja w ASO w Warszawie to 450zł. Niedawno kolega Panton robił taka kalibrację w ASO więc po szczegóły uderzajcie do niego. |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-10-17, 17:54
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Jak sie pozniej dowiedzialem jest (bylo) podobno jedno urzadzenie na polnocno zach Polske. |
Z tymi urządzeniami to ja nie kumam... przecież to nie jakieś super skomplikowane elektroniczne urządzenie za kilkanaście czy kilkadziesiąt pln-ów tylko duża płyta na stelażu z kółkami z możliwością jej poziomowania i tylko tyle
Takie coś powinno mieć każde ASO. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-10-17, 18:36
|
|
|
FOSS napisał/a: | majkaistefan napisał/a: | Jak sie pozniej dowiedzialem jest (bylo) podobno jedno urzadzenie na polnocno zach Polske. |
Z tymi urządzeniami to ja nie kumam... przecież to nie jakieś super skomplikowane elektroniczne urządzenie za kilkanaście czy kilkadziesiąt pln-ów tylko duża płyta na stelażu z kółkami z możliwością jej poziomowania i tylko tyle
Takie coś powinno mieć każde ASO. |
dokładnie,tak jak kalibracja kamery cofania .
Również płyta z kółkami
Albo ta sama płyta obsługuje kamerę cofania jak i distronik,jeżeli tak to gdzieś na forum Audi A6 widziałem że ktoś sam sobie takie coś zrobił i zdaje egzamin |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-18, 21:03
|
|
|
Witam!
Jezeli jest to tylko kawal plyty zelaznej na kolkach to 450 zlotych jest malo zrozumiale.Tym bardziej dziwne ze w tamtym czasie byla jedna na cala poln/zach Polske.
Ceny jaka chcieli policzyc w moim przypadku jestem pewien bo w sumie za rozrzad mialo byc okolo 600 robocizny plus czesci.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-10-18, 21:08
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Ceny jaka chcieli policzyc w moim przypadku jestem pewien bo w sumie za rozrzad mialo byc okolo 600 robocizny plus czesci. |
600pln za wymianę rozrządu w ASO??...
toż to jakaś mega promocja jest.
Robocizna u mnie kosztuje więcej a za roboczogodzinę biorę kilkukrotnie mniej niż ASO.
W ASO w Warszawie koszt roboczogodziny przy aucie klasy A8/S8 to jakieś 350-380pln więc nie wiem skąd taka cena za wymianę rozrządu.
No chyba, że cenę podajesz w €uro to wtedy rozumiem. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
brak [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-18, 21:12
|
|
|
FOSS napisał/a: | Robocizna u mnie kosztuje więcej a za roboczogodzinę biorę kilkukrotnie mniej niż ASO. |
To ty drożyzna jesteś |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-10-18, 21:29
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Witam!
Jezeli jest to tylko kawal plyty zelaznej na kolkach to 450 zlotych jest malo zrozumiale.Tym bardziej dziwne ze w tamtym czasie byla jedna na cala poln/zach Polske.
Ceny jaka chcieli policzyc w moim przypadku jestem pewien bo w sumie za rozrzad mialo byc okolo 600 robocizny plus czesci.
Stefan. |
600zł to jak za darmo,nawet 600 euro jeśli chodzi o ASO to będzie mało |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-18, 23:26
|
|
|
Witam!
Taki mi wtedy (ponad rok temu) kosztorys wystawili.W innym warsztacie byla podobna cena.
Jednak Bog raczy wiedziec jakich i ile czesci chcieli uzyc a za co policzyc.Mozliwe (pewne?) ze tam byla "zasadzka".
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-19, 08:12
|
|
|
Jesli chodzi o rozrzad w ASO (sprawdzalem niedawno) to ok 4,5tys zl sobie licza. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-20, 09:44
|
|
|
Temat jest o distronicu, zatem pozwole sobie do niego wrocic.
Mam to "cacko" u siebie, sam distronic działa ale jest nieskalibrowany. W ASO liczą sobie za to ok 900-1000zł. Jedno co mnie niesamowicie irytuje (jestem nowy w A8) to to, że nie działa mi zwykły tempomat. Nie mogę ustawić stałej prędkości.
Czy to jest normalne w distronicu, ze jak jest nieskalibrowany, to nie mogę również mieć "zwykłego" tempomatu"? Czy też w ogóle nie ma opcji mieć "zwykłego" tempomatu w distronicu?
Z góry dzięki za opinie. |
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-20, 10:03
|
|
|
Jak się ma ACC to nie da się ustawić "zwykłego" tempomatu. |
|
|
|
|
|
|
|
st@rost
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2014 Posty: 185 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-10-20, 10:34
|
|
|
Pfff... Vorsprung durch Dumheit...
Dzieki za info |
|
|
|
|
|