Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 FL ALL ] Radar distronic  
Autor Wiadomość
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-10-20, 15:13   

st@rost, Porsche Połczyńska - Autoryzowany dealer Audi w Warszawie ogarną kalibrację ACC w mojej D3 za 440zł

polecam bo bardzo sympatycznie i sprawnie wykonali usługę <brawo>
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-10-20, 17:48   

Damias napisał/a:
Jak się ma ACC to nie da się ustawić "zwykłego" tempomatu.


Jesteś pewie na 100 procent??? bo ja ręki sobie uciąć nie dam,ale można pobawić się w VCDS aby ustawić kodowanie na sam tempomat bez disronika, ja mam u siebie tempomat,jak doposażałem w zegary od S8 z ACC i Lane assist to wyrzucało mi błąd na zagarach odnośnie ACC ,ale udało się wyłączyć ten komunikat.
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-10-20, 19:30   

No tak, jeśli się tempomat nie różnią od siebie to się przekoduje. Ale bez kabla i kodowania to nie da się włączyć tempomat z niesprawny radarem.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Damias 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-20, 20:36   

Dokładnie tak. Mając wszystko sprawne lub nie ale oryginalnie zakodowane nie ma wyboru czy chcemy używać acc czy zwykłego tempomatu. A co można zrobić vcdsem to nie wiem niestety.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-10-20, 22:31   

drago_o napisał/a:
No tak, jeśli się tempomat nie różnią od siebie to się przekoduje. Ale bez kabla i kodowania to nie da się włączyć tempomat z niesprawny radarem.


można jaśniej bo nie rozumiem .... co się przekoduje? o jakim włączeniu tempomatu piszesz? <hmm>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-10-21, 05:53   

Piszę o tym, że można tempomat przekodowac na taki bez radaru i o ile nie ma różnic w sterownikach to powinno działać z niesprawnym radarem.

Jeśli zakodowany jest aktywny tempomat to nie uruchomisz go jeśli radar jest niesprawny, nawet jako zwykły tempomat bo funkcji distronic'a nie można wyłączyć w żadnych opcjach i zawsze mierzy odległość.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-10-21, 10:52   

ACC to jeden układ, którego elementem jest tzw. radar i jeżeli on jest niesprawny [a jest niesprawny jak wiązka odbita pada pod kątem, który jest poza zakresem dopuszczalnym (– 0,8° do + 0,8°) i wtedy należy wykonać kalibrację na tzw. lustrach regulując położenie radaru dwoma śrubami (jedna odpowiedzialna za pozycję wertykalną a druga horyzontalną)] to cały układ nie działa.
Proponujesz wykodowanie ACC i zakodowanie zwykłego tempomatu. A co manetką tempomatu? A co zakodujesz w module kierownicy? W ACC jest inna manetka...
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-10-21, 14:11   

No tak napisałem ze można spróbować przekodować jeśli podzespoły się nie różnią. Ale tego juz nie potrafię stwierdzić. Manetki jest inna ale nie całkowicie. Jest rozbudowana o dodatkowy przycisk. Wydaje mi się ze mogłoby zadziałać na zasadzie wykodowania tej funkcji. Nie mam pewności co do tego i nie wiem czy zadziała na pewno. Wiem na pewno ze zakodowany distronic nie zadziała bez radaru jak zwykły tempomat :)

Inna manetka, FIS duży wymagany. Ale na duzym fisie zwykły tempomat tez działa.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-10-21, 17:03   

Cytat:

No tak napisałem ze można spróbować przekodować jeśli podzespoły się nie różnią.

niestety ale nie wiesz o czym piszesz a piszesz by pisać.....nie wiem jaki to ma sens - chyba tylko podkręcanie licznika postów


drago_o napisał/a:
FIS duży wymagany. Ale na duzym fisie zwykły tempomat tez działa.

ponieważ licznik z dużym FIS jest w wersji pod ACC i pod zwykły tympomat - duży FIS nie oznacza, że jest ACC
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-10-21, 17:54   

Hehe .. licznik postów to akurat mnie lata xD jutro spróbuję zakodować zwykły tempomat. Po prostu się przekonam czy się da.

Jak cytujesz to nie baw się w naszych polityków. Dalej było napisane ze nie wiem czy są takie same podzespoły. Jeśli są takie same +radar + manetka to czemu nie spróbować... takie było pytanie czy da się uruchomić tempomat bez pomiaru odległości. Odpowiedź była nie. Następne było czy mozna go zakodowane jako zwykły i myślę że można spróbować jeśli ktoś chce. Chyba jasno i klarownie napisałem ze nie wiadomo czy to zadziała. Nie wiem czemu szukasz w tym problemu.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-10-21, 19:14   

drago_o weź to sprawdź bo nie zasnę ;)

Mi się wydaje że da się przekodować na zwykly tempomat,ale cóż - zobaczymy :)
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-10-21, 20:17   

drago_o, A jaki sens było cytowanie reszty? O jakich takich samych podzespołach piszesz? o manetce która jest inna przy zwykłym tempomacie? o radarze którego w zwykłym nie ma? o module kiery? gateway? Oświeć mnie na czym polega "mozna go zakodowane jako zwykły". Opisz całą procedurę co gdzie i jak konkretnie a nie takie hasła "zakodowanie jak zwykły" bo sory ale mam odczucie, że nie masz zupełnie pojęcia w jaki sposób działa ACC i jakie są "elementy" z których ten system jest zbudowany.
Nie szukam problemu tylko nie lubię pitolenia w tym stylu, gdzie kolejny user jordan233 dolewa kolejnego pitolenia "mi się wydaje, że przekodować się da".
jordan233 co się da przekodować? konkretnie proszę pisać jaki masz pomysł.... chyba, że Ty przekodujesz "tempomat na zwykły" to bez komentarza.
To jest dział techniczny więc Panowie piszcie konkrety a nie prowadzicie dyskusje z której nic nie wynika. <bezradny>
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-10-21, 21:19   

Cytat:
jordan233 co się da przekodować? konkretnie proszę pisać jaki masz pomysł.... chyba, że Ty przekodujesz "tempomat na zwykły" to bez komentarza.
To jest dział techniczny więc Panowie piszcie konkrety a nie prowadzicie dyskusje z której nic nie wynika. <bezradny>



panton Co ty się tak gorączkujesz. EASY!!!

Zapytałem kolegi Damiasa czy jest pewien w 100 procentach :
"Jak się ma ACC to nie da się ustawić "zwykłego" tempomatu."


Mimo że nie mam ACC - jeszcze!!!! to w ustawieniach sterownika kiery można zobaczyć czy da się wyłączyć ACC zmianą na CCS
W zegarach z dużym FISEM można wyłączyć ACC - sprawdzone!
W getweyu wejść w długie kodowanie i wyłączyć ACC
To są najprosztsze sposoby na to aby spróbować przekodować na zwykly tempomat mimo manetki pod ACC i radaru.

Najważniejszy jest VCDS i tam można się pobawić.
Jak będę doposażał to będę wiedział na 100 procent czy się da czy nie,puki co niema jednoznacznej odpowiedzi!

Forum jest po to aby wyrazić swoje opinie,POPITOLIĆ a nie tylko dać instrukcję od A do Z.... mimo tego że to DZIAŁ TECHNICZNY.
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-10-21, 21:37   

Ooo już zaczynasz pisać z sensem - bardzo mnie to cieszy bo dział techniczny to nie dział "Na każdy temat".
Wracając do tematu to zapomniałeś o silniku. W module kierownicy masz możliwość zakodowania manetki pod tempomat zwykły jak i manetki pod ACC.
Mając ACC (a więc manetkę pod ACC) łączysz się z 16 [moduł kiery] ---> 0xxxx?x: przekodowujesz z
5 = with Board Computer and Adaptive Cruise Control (ACC)
na
4 = with Board Computer and Cruise Control System (CCS)
i zapisujesz...tylko jaki jest tego efekt? czy przypadkiem sterownik nie zacznie sypać błędem 01044 - Control Module Incorrectly Coded?
A jak są błędy w sterowniku to będzie pracował poprawnie / systemy z nim powiązane będą działać OK?

Dodano:
jordan233 napisał/a:
Zapytałem kolegi Damiasa czy jest pewien w 100 procentach :
"Jak się ma ACC to nie da się ustawić "zwykłego" tempomatu."


wymieniasz manetkę....kodowanie i się da

jordan233 napisał/a:

Mimo że nie mam ACC - jeszcze!!!! to w ustawieniach sterownika kiery można zobaczyć czy da się wyłączyć ACC zmianą na CCS

kodowanie (możliwości/opcje) to jedno a jaki masz moduł kiery i czy on obsługuje ACC to zupełnie co innego
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-10-21, 21:39   

Może poprostu panton nie czyta ze zrozumieniem. Bo dla niego nie ma różnicy.

Wiec napisze prostymi zdaniami :P

Nie wiem na ile się różni acc od zwykłego (poza manetka i radarem).
Trzeba spróbować zakodować i dowiemy się czy zadziała.

Tyle w temacie ;) juz się nie odzywam bo szkoda się klucil o głupotę :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.