Autor |
Wiadomość |
fincherl [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-21, 19:42
|
|
|
Kolego Dworek dziękuję Ci za odpowiedź, czekałem aż ktoś z S8 się wypowie. Potwiedziłeś wszystko to co dziś się naczytałem o silnikach FSI. Ponoć nagar to około 30-40KM mniej, a reszta to te klapki. Tak bynajmniej wyczytałem na tym forum http://www.racingforum.pl...ic=77606&st=380
Oczywiście oleje, filtry czy świecie w pierszej kolejności do wymiany i oczywiście muszę przyjrzeć się klapkom. |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2014-12-21, 20:00
|
|
|
Sam nagar może nie, ale jak uzbiera się tego tyle, że przepływ powietrza się zmniejsza, to jak wszędzie. Do tego nagar pierniczy klapki i jest źle. Jak jest zadbane, to jest super. Poza tym są firmy, które robią upgrade klapek że nic się nie urywa, nie wiem jakie, ale jak poszukać takiej co to już robiła i ma doświadczenie, to myślę, że warto. |
|
|
|
|
|
|
|
fincherl [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-21, 20:02
|
|
|
Dodatkowo dodam, że faktycznie też jak szukałem 2 lata temu A8 to z silnikiem MPI, bo naczytałem się wtedy że z FSI są problemy. Teraz czas na zmianę i wpadła mi w oko właśnie S8, dodatkowo mój mechanik stwierdził, że czytanie informacji na forum ogłupia i mając u siebie na warsztacie wszystkie rodzaje Audi na R8 kończąc, to żadnych większych problemów z nagarami czy silnikami FSI nie miał.
Tak czy siak nie ufając nikomu, wolałem się Was doradzić, a najbardziej czekałem na użytkowników 5.2 FSI.
Odpowiadając koledze powyżej, A8 W12 jakoś mnie nie ciągnie.
Dziękuję za odpowiedzi, nawet te krótkie. |
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2014-12-21, 20:20
|
|
|
fincherl napisał/a: | (...) czytanie informacji na forum ogłupia |
True, true... |
|
|
|
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2014-12-21, 21:08
|
|
|
oni tak gadają bo tracą na tym, Internet trochę pogrążył majstrów, handlarzy,itd |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-12-21, 21:44
|
|
|
Sprawa jest banalnie prosta jesli kupujesz S8 D3 do pobujania sie od czasu do czasu...
i jesli kupisz sprawdzony w miare dobry egzemparz to nawet nie dowiesz sie o niczym
b) jesli kupujesz s8 do uzykowania na codzien to nie oszukujmy sie trzeba miec preznie dzialajaca firme zeby je utrzymac.
Nie jest sztuka kupic auto bo co to jest wydac 50 60 70 tys na auto inni biedni kupuja auta nowe po 100 i wiecej problem zaczyna sie przy serwisowaniu... |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-21, 22:07
|
|
|
aro51 napisał/a: | jesli kupisz sprawdzony w miare dobry egzemparz to nawet nie dowiesz sie o niczym | -ilu się już na tym przejechało nawet tu na naszym forum co panewkę obróciło
Nie ma nigdy pewnych aut co najwyżej nowe |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-21, 22:44
|
|
|
Hehe miło się czyta ale znam jednego posiadacza S8 D3 co ma swoja kochaną od nowości i już wymieniał silnik. Klapami i nagarem się zajął tuż po gwarancji-było co robić. Ale to nie pomogło.
Podobny temat opisany jest z fotorelacją na AKP.
Ciesze się że sa tu z nami szczesliwi posiadacze tego modelu bo wielu sie przejechało.
Może i net ogłupia a może w tych plotkach jest troche prawdy.
Kogo stać to niech kupuje,jak kupi to i utrzyma. Auto bardzo fajne i daje dużo frajdy. Silnik,klapy,nagary inne sprawy...to tylko samochód i jak padnie coś to sie wymienia,naprawia i cieszy dalej |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2014-12-21, 23:07
|
|
|
Jeśli zajął się klapami tuż po gwarancji, to jaki miała wtedy przebieg? Olej tez zmieniał według "standardów long-life" co 30tys? ;-)
fotorelację na AKP kojarzę, to ten silnik, który miał szlam w misce olejowej? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-22, 06:01
|
|
|
Nie pamietam dokladnie ale nie miala jeszcze 100tys najechane bankowo. Olej wymienial od nowosci co 10tys km ku wielkiemu zdziwieniu ASO. Przy 170tys zatarl sie silnik,nie caly ale oczywiscie wystarczajaco by sie na zlom nadawal. Opisywalem sprawe tez tu na forum i temat gdzies jest. Szlamu w misce tez miala choc nie tyle co ta z relacji na AKP.
Wiec z tego co wiem nie tylko z neta V10 5,2 ma wady konstrukcyjne a do tego problemow przysparza mu durnowaty serwis gwarancyjny i wiele S8 D3 mialo silniki wymieniane jeszcze na gwarancji. Co ciekawe blizniaczy 5.0 V10bit.z RS6 nie ma tylu problemow... |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2014-12-22, 09:29
|
|
|
No cóż, nic, tylko na złom oddać ;-) |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-12-22, 09:41
|
|
|
Wystarczy wejsc na mobile.de gdzie tego ogrom i popatrzec na S8 tanie to kilka z rozwalonym motorem, drogie to te ktore maja nowke motor , a srednie cenowo to te cykajace bomby gdzie nie znasz dnia ani godziny.
S8 to zabawka dla duzych dzieci, kto lubi stac go niech sie bawi, frajda niesamowita, na pewno nie jest to auto dla liczacych kady grosz i myslacych wydalem na auto 70tys i jeszcze trzeba do niego dokladac <jezu> <jezu> <jezu> |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2014-12-22, 13:09
|
|
|
Każdy ma swój rozum i zrobi wedle uznania. Po to jest forum, żeby wymieniać się doświadczeniami i wyrażać własne opinie :-) |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-22, 17:28
|
|
|
Gdzie te czasy co audi było nie zniszczalne |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-22, 18:39
|
|
|
s8 d3 jest piękne , ale ze względu na silnik bym go nie kupił , bo wcale nie jest taki szybki , a z trwałości to juz wiadomo jak jest
również nie rozumiem dlaczego nie wsadzili tam 5.0Btb , podkrecenie go na 900-1000hp i nic wiecej nie trzeba :p swoja droga niesamowite musiało by byc uczucie katapultować sie taka kobyła w 3s do setki |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|