Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-22, 21:52
|
|
|
a skrzynia by się zesrała |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-22, 23:14
|
|
|
pepi napisał/a: |
a skrzynia by się zesrała |
a co za roznica? masa budy podobna
w mid parts powiedzieli mi ze w rs6 jest ta sama skrzynia co u mnie , jedna piekna c6 czekala na remont |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-22, 23:50
|
|
|
pepi napisał/a: | a skrzynia by się zesrała |
Przy obecnych seryjnych kucykach z 5.0 bit ta sama skrzynia da sobie świetnie rade |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-23, 18:28
|
|
|
nie są takie same skrzynie jakby co
no tak ze 5 tys może |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-24, 20:51
|
|
|
Najlepiej szukać trzasniętej z dobrym układem napędowym i przekładka całości. SIlnik+skrzynia. D2 jak i D3 C5 i C6 odpowiednio. |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-25, 03:27
|
|
|
Cytat: | Hmmm tylko daj magika co uruchomii 5.0 v10 bit w d3 |
sportsmile |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-12-25, 11:36
|
|
|
I każda ogarnięta firma tuningowa oraz każdy naprawdę ogarnięty elektromechanik.
Pisałem kiedyś z jakimś młodym chłopakiem co przemianował padnięte D3 na W12 ale za chiny nie moge znależć tamtych maili.... Wiem że na AKP sie udzielał ale to było troche temu. |
|
|
|
|
Seblon
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Automatic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: S8 D3, S5, mb cls63amg
Dołączył: 13 Sty 2015 Posty: 6 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2015-01-21, 10:48
|
|
|
Panowie posiadam S8 5.2 v10 2008 160 tys przebiegu ,w 3 lata zrobilem ok 85 tys km i jakos nic sie nie psuje
service co 10 tys i po sprawie i czesto sprawdzac stan oleju
Jedyne awarie to zawieszenie i czujniki parkowania
uwazam ze to naprawde dobry silnik tylko trzeba go odpowiednio piescic
|
|
|
|
|
|
|
|
Adam84
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A6 C6, A4 B6, MB W211
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 6 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-01-21, 13:29
|
|
|
Po 85 tys. km możesz coś powiedzieć o kosztach eksploatacji. Jak one wyglądają. Jaki wychodzi średnie żuzycie paliwa miasto/trasa? |
|
|
|
|
Seblon
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Automatic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: S8 D3, S5, mb cls63amg
Dołączył: 13 Sty 2015 Posty: 6 Skąd: Uk
|
Wysłany: 2015-01-21, 14:58
|
|
|
srednie zuzycie paliwa lato zima dodaj lub ujmij ok 1 litra
na trasie to srednio ok 14l przy spokojnej jezdzie ,
w miescie ok 25l
na autobanie w niemczech powyzej 200km/h ok 22 l ,
no i przy max predkosci 278 (bez ogranicznika 34l)
mieszkam w angli koszta serwisowe to :
-filtry olej co 6000 -7000 mil (10000-12000km) to ok £240 (ok 1400zl)
-zawieszenie raz mi padlo z przodu wymianielem wszystkie wachacze koncowki i pneumatyke £2000 ok (10tys zl)
-4opony to ok£900 (4500zl)
-serwis skrzyni £600 (3000zl)
-klocki tarcze (wersja bez ceramiki) £1100 (6000zl)
paliwo tylko premium
powiem tylko ze auto nie lubi jak sie jezdzi na niskich obrotach no i zaponij o gazie bo poprostu upieczesz silnik
jesli gaz to tylko 4.2
jesli kogos stac to naprawde polecam jest naprawde extra auto mialem okazje jezdzic w12 mojego kolegi to wporownaniu do mojej to byl tapczan
( bez urazy dla wlascicieli w12) |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-01-21, 19:32
|
|
|
Potwierdzam powyższe info co do spalania, u mnie tak samo.
W UK serwis auta jest droższy niż u nas w przeliczeniu na złotówki. Ja kupiłem 11l oleju za 510 zł (Millers XP Longlife5W30 5862), wymiana to nawet w ASO 355 zeta. Filtr oleju 67 zeta, filtry powietrza 2 x 100zł, 10 świec 365 zł (NGK PFR6W-TG), 4 nowe opony na alledrogo za 2000.
Paliwo tylko premium, bo zatarcie wysokociśnieniowych pomp zasilających wtryskiwacze to duuży koszt.
Na prawdę nie ma się czego bać. LPG nie wchodzi w grę, wymiana oleju co 10 tys, sprawdzać czy komputer pokazuje błędy w pracy przepustnic w dolocie, jak zaczną niedomagać wtedy regeneracja. |
|
|
|
|
Adam84
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A6 C6, A4 B6, MB W211
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 6 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-01-23, 14:03
|
|
|
A jak z mocą, bo podobno po kilku latach z 450KM zostaje znacznie mniej. Ciekaw jestem jak wygląda dynamika takiego kilkuletniego S8 w porównaniu do 4,2tdi |
|
|
|
|
|
|
|
Dworek
Moje A8
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 178 Skąd: WWA
|
Wysłany: 2015-01-23, 14:06
|
|
|
Zhamuję swoją go to napiszę. Wcześniej bujałem się 100 C4 115KM więc teraz jest bajka, ale ile koni dokładnie jest, tego największy spec na oko nie stwierdzi. W trybie S jak dla mnie jest mega dynamicznie jak na limuzynę. |
|
|
|
|
|