Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 FL ALL ] S8 D3 5.2 V10 FSi czy MPI ?  
Autor Wiadomość
Seblon 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Automatic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: S8 D3, S5, mb cls63amg
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 6
Skąd: Uk
Wysłany: 2015-01-23, 14:12   

bylem na hamowni raz w polsce I raz w angli
polska 428 bhp
Anglia 403bhp
ja nie wieze w Quattro na hamowni wyniki moga byc za kazdym razem inne

znajomy robil na 3.0 tdi 3 razy wyniki 173,221,202bhp
 
 
Dworek 
Moje A8


Rocznik: 1992
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: 100 C4
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 178
Skąd: WWA
Wysłany: 2015-01-23, 14:16   

A to bardzo ciekawe :-)

A może najpierw byłeś w PL, po jakimś czasie w UK i w międzyczasie zaklajstrował się dolot i generalnie spadły możliwości silnika?


Ale kolega faktycznie jak hamował 3 razy auto i takie rozbieżności, to bez sensu...
 
 
Adam84 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A6 C6, A4 B6, MB W211
Wiek: 39
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 6
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2015-01-23, 20:23   

Seblon napisał/a:
bylem na hamowni raz w polsce I raz w angli
polska 428 bhp
Anglia 403bhp
ja nie wieze w Quattro na hamowni wyniki moga byc za kazdym razem inne

znajomy robil na 3.0 tdi 3 razy wyniki 173,221,202bhp


a przy jaki przebiegu robiłeś te pomiary?
 
 
Seblon 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Automatic
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: S8 D3, S5, mb cls63amg
Dołączył: 13 Sty 2015
Posty: 6
Skąd: Uk
Wysłany: 2015-01-25, 21:27   

Pomiary były robione przy ok 130tys km Polska
I ok 135 tys km w Anglii
Robiłem rownież te pomiary w angli w moim CLS 63 amg i było tylko 2bhp różnicy po 2 pomiarach w po przejechanych ok 500km
Nawet koleś który w Angli mi testował audi mówił ze w autach z napędem na 4 koła rozbieżności mogą być ogromne
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-01-26, 07:29   

bo każdy pomiar i inne urządzenie pewnie i inne warunki pomiaru ;)
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-01-26, 10:48   

pepi napisał/a:
bo każdy pomiar i inne urządzenie pewnie i inne warunki pomiaru ;)


Warunki nie powinny miec znaczenia, hamownie podaja wyniki znormalizowane (norma DIN), a wiec niezaleznie od temp, cisnienia, wilgotnosci, itp dadza ten sam wynik.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-27, 18:19   

FOSS napisał/a:
Na temat 5.0V10 vs. 6.0W12 pisaliśmy już kiedyś tutaj: http://www.a8team.pl/-s8-czy-w12-vt8384.htm ;)

Pany czemu to nie działa <placze>
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-27, 18:37   

Bo część starych archiwalnych tematów została usunięta... Ostatnio szukałem jednego temtu z samego początku jak tu gościłem(dwa lata) i też nie ma go już...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-27, 19:03   

Fuck...myślałem, że czegoś się dowiem więcej. Ponoć umiejscowienie-bliskość tłoków w układzie W powoduje przegrzewanie się jednostki, a co za tym idzie skrócona żywotność silników W12 <hmm> Ile w tym prawdy? Dziś oznajmiając mechanikowi, że w planach mam zakup d3 w12 stwierdził, że o wiele lepszym rozwiązaniem będzie s8 d3. Ja co nie co przeczytałem na forum o 5.2 v10 i to chyba gorsze rozwiązanie. Panowie co będzie lepsze...5.2V10, czy 6.0W12?
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-27, 19:07   

Bo W12 w większości warsztatów traktowany jest troche jak wynalazek :) Obie jednostki się grzeją i zacierają(tak czytałem i trzeba mocno dbać) :) V10 trochę łatwiej się naprawia. Ale oba kosztują chyba podobnie w utrzymaniu. W12 było w LONG co mi osobiście nie pasuje w S8, że chciałbym ten silnik w dłuższej budzie :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-27, 19:17   

drago_o napisał/a:
Bo W12 w większości warsztatów traktowany jest troche jak wynalazek :) Obie jednostki się grzeją i zacierają(tak czytałem i trzeba mocno dbać) :) V10 trochę łatwiej się naprawia. Ale oba kosztują chyba podobnie w utrzymaniu. W12 było w LONG co mi osobiście nie pasuje w S8, że chciałbym ten silnik w dłuższej budzie :)

Ale czy oba te silniki jakoś bardziej odstają jeśli chodzi o awaryjność do 4.2? Ja wiem, że każdy silnik się grzeje i może zatrzeć, ale czy oba te silniki są na to podatniejsze niż v8?
No i właśnie utrzymanie...wiadomo więcej wachy,świec,olejów,płynów, to jest normalne, ale czy coś więcej.Bardziej tu chodzi o w12...
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-27, 19:21   

Sam nie mam, żadnego z tych 3 silników. Z etgo co czytałem w internecie to te obie jednosti są bardzo podatne na to. Natomiast przy 4.2 nikt specjalnie o tym nie pisał. Może ktoś z tym silnikiem coś powie.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-27, 19:25   

Cześc tematów sie rypła po awari w zeszłym roku...i tak dobrze że się udąło podnieśc tak duzo.

Co do silników to W12 jest delikatne i kłopotliwsze w serwisie,czesci zamienne tylko ASO. V10 5,2 ma natomiast kilka znanych wad ktorych nie ma juz np 5.0BUH.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-27, 19:35   

Apophis, co do v10 to co nieco wiadomo,ale ciekawi mnie w12 właśnie. Kłopotliwsze w serwisie ze względu na ogromny silnik, bo "podobno" do wielu niezwiązanych z nim napraw trzeba wyciągać silnik? Prawdą jest, że aby zrobić coś z osprzętem i alternatorem trzeba wyciągać silnik? <boisie> bo jakoś ciężko w to uwierzyć, ale nie wiem, bo nigdy nie miałem okazji takowego oblukać. Co do serwisu to wybrzydzają, ale mam warsztat co będzię w tym grzebał jakby co ;) Może i to w12 troszkę szybciej się grzeje, ale czy w normalny przemieszczaniu się z punktu a do b będzie to tym groziło? z reguły przegrzewanie się motoru powoduje mordowanie motoru do odcinki i mega mocna długa jazda. A czy przy normalnej miejskiej jeździe też może tak być?wtedy to świadczy o jakiejś wadzie fabrycznej <hmm>
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-27, 19:43   

Nie ma w co nie wierzyć. To samo jest w TDI 4.0 i 4.2... Potężne gabarytowo i mało co zrobisz nie wyjmując jednostki. Zresztą konstrukcja D3 jest do tego celu dobrze przystosowana. Jednostę ze skrzynią spokojnie w godzinę wywalisz (oczywiście jak masz gdzie i czym) :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.