Autor |
Wiadomość |
Predator
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: D3
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sty 2016 Posty: 9 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-04-16, 14:53
|
|
|
czy bedzie ktos tak mily i poda swoje numer do adaptacji akumulatora?
100ah 800a - taki ja mam, ale wpisuje swoj i wyskakuje blad
[ Dodano: 2016-04-24, 16:13 ]
Widze duze grono zainteresowanych tematem a wiec.
odnosnie przekladania starego akumulatora na nowy, podtrzymywania zasilania podczas wymiany i adaptacja nowego aku.
zadnej z tych rzeczy nie robilem oprocz wymiany akumulatora.
wyciagnalem stary pojechalem do sklepu innym pojazdem po nowy zeszlo mi okolo godziny, podlaczylem nowy dla ciekawskich to o "slabszych" parametrach i jedyne co ustawilem to date i godzine w mmi, auto pali jezdzi normalnie, zadnych bledow nie zauwazylem |
_________________ predator |
|
|
|
|
|
|
|
zegar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Grześ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Lip 2015 Posty: 71 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-09-10, 11:58
|
|
|
Czy ktoś z Was dysponuje inny "kodami" do wpisania w kodowaniu?
Aku 110/920 Varta,
Zmieniłem sterownik, bo stary się skończył, a na nowym mam wrażenie, że szybciej prąd się kończy.
Przy probie zakodowania na dane z kilku watkow wyzej pojawia sie na koncu Error i niby nie przyjal kodowania, a jak ponownie wchodze w kodowanie to juz pamieta to co wpisałem, a nawet zaraz po wybraniu 61Batery Regular w VCDS w głownym okienku przy pozycji Exstra sa te parametry ktore niby nie weszly w kodowaniu.
Moze ja cos zle robie? |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2016-10-27, 09:59
|
|
|
Podepnę się bo miałem podobnie tez pokazał błąd na końcu a jak się wchodzi ponownie to są zapisane te dane które wklepywałem - coś nie tak czy olać ? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2016-10-28, 20:04
|
|
|
A po czym stwierdziłeś że sterownik aku się skończył że go wymieniłeś? |
|
|
|
|
|
|
|
songo
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38 Dołączył: 09 Cze 2016 Posty: 127 Skąd: CW/CT
|
Wysłany: 2016-12-08, 06:39
|
|
|
Mam Pytanie
Jaki akumulator jest zalecany dla naszych A8 D3 3.0 TDI ?
Posiadam VARTA SILVER H3 100AH
Oraz takie numery :
Alternatywny typ (ETN): 600 402 083
Nr artykułlu: 600 402 083 316 2
Kod kreskowy: 4016987119808
I który numer mam wpisać ? przy kodowaniu bo mam mały problem ( chyba że to nie problem bo A8 D3 tak ma ?)
Rozładowanie się akumulatora po około 1.5 tygodnia stania na zimnym około -3 w nocy praktycznie do zera
[ Dodano: 2016-12-10, 18:39 ]
Czy ktoś mógł by mi zrobić zdjęcie schowka z akumulatorem bardziej szczegółowo na dodatnia klemę .
Prosił bym i zdjęcia co najmniej od dwóch osób .
[ Dodano: 2016-12-11, 23:18 ]
Panowie dziś włożyłem naładowany akumulator Varta Silver H3 100 Ah 830 A
Samochód od razu mi zaśpiewała ze akumulator rozładowany , po odpaleniu na mierniku akumulatora w MMI pokazywał jedną kreskę ?
Dla czego tak może być ?
I jak mam zakodować taki akumulator VCDS ? bo już sam nie wiem czy taką Vartę mogę normalnie zakodować ? .
Bardzo proszę o pomoc .
P.S. jak włączyć radiowe strojenie zegara ( w mmi jest zaznaczone ) a nie pokazuję się antenka na liczniku ? |
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2016-12-12, 13:40
|
|
|
Ja do 3,7MPI włożyłem Bosch Silver S5 110Ah.
To że pokazuje Ci jedną kreskę może świadczyć o uwalonym aku, bądź sterowniku zarządzania energią. |
|
|
|
|
|
|
|
songo
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38 Dołączył: 09 Cze 2016 Posty: 127 Skąd: CW/CT
|
Wysłany: 2017-02-18, 13:50
|
|
|
Nie wiem co z tym zrobić ale zaczyna być to coraz bardziej irytujące
Wchodzę do samochodu odpalam rano wszystko ok przyjeżdżam pod prace po pracy odpalam a tam że aku rozładowany .
Innym razem jeżdżę po mieście , podjeżdżam pod dom gaszę samochód za pół godziny odpalam a tam że aku rozładowany
Chciałbym wiedzieć jak zakodować akumulator Varta Silver H3 100AH który nie jest fabrycznym akumulatorem Audi
Czy muszę się zacząć rozglądać za fabryką |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
songo
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Multitronik
Zasilanie: ON
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D3 , A6 C4
Wiek: 38 Dołączył: 09 Cze 2016 Posty: 127 Skąd: CW/CT
|
Wysłany: 2017-02-21, 21:56
|
|
|
Czytałem o kodowaniu akumulatora Ale czy nie fabryczny akumulator audi da się zakodować ? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-02-21, 22:09
|
|
|
Tak |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-02-22, 11:00
|
|
|
Witam
bardzo czesto brak adaptacji nowego akumulatora powoduje jego nieladowanie.
o wszystkim zarzadza sterownik " Energiemanagement"
Plan funkcyjny ponizej , warto zauwazyc ze Klema minusowa akumulatora przechodzi przez sterownik J644 Energirmanagement.
Text originalny w jezyku wroga z SSP 287 :
"
Batterie wechseln (Wymiana akumulatora)
Bei einem Batteriewechsel muss die neue
Batterie über den Diagnosetester angelernt
werden. In der geführten Fehlersuche steht
unter den eigendiagnosefähigen Systemen
im Batteriemanager der Menüpunkt „Batteriemanager
codieren“ zur Verfügung. Beim
Codieren ist die Eingabe der Batterie-Seriennummer
notwendig. Die Seriennummer ist
auf der Batterie vermerkt.
"
Polecam ten SSP287 dla zrozumienia struktury komponentow elektrycznych w A8 D3
Pozdrowienia
Michal
J644_energiemanagment.jpg
|
|
Plik ściągnięto 292 raz(y) 67,64 KB |
|
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|
|
|
januszrogocki84
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: janusz
Jeżdzę: a8d3
Dołączył: 27 Gru 2016 Posty: 3 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2017-02-22, 20:35
|
|
|
i jak kolego udało się zakodować aku ? |
|
|
|
|
paweldzwo
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015 Posty: 314 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2017-03-07, 14:54
|
|
|
Chcę założyć exide( central) do swojego audi bo w boschu 110ah miesiąc po gwarancji okazało się że padła cela i nie chce już tego badziewia, tylko że występują jedynie 100ah i prąd 900A, czy trzeba zmieniać kodowanie a jeśli tak to czy ktoś ma może parametry? Będę wdzięczny za pomoc.
Jeśli nie da się zakodować 100ah to czy lepiej pozostać przy kodowaniu 110ah czy zmienić na kodowanie 95ah? |
|
|
|
|
|
|
|
mmalinas
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Kwi 2016 Posty: 144 Skąd: Ostrzeszow
|
Wysłany: 2017-03-07, 16:09
|
|
|
Czesc
Przy tych roznicach pojemnosci znamionowej zupelnie bez roznicy
Jesli zakodujesz go na 110Ah to bedzie dostawal 2A wiekszy prad ladowania a przy
95Ah mniejszy czyli czas ladowania sie zwiekszy.
Jesli jezdzisz na krotkich trasach i obciazasz AKU to na 110Ah
Jesli masz dlugie trasy to nie ma problemu z 95Ah
Maly prad ladowania oznacza mniejsza oksydacje elektrolitu czyli wyzsza zywotnosc.
Ale w tych roznicach pojemnosci znamionowej nie mnialbym strachu. |
_________________ pozdrawiam
Michal |
|
|
|
|
|