Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-04-08, 15:46   

A od kiedy zaczynacie mierzyć? od momenty puszczenia hamulca czy na naciśnięcia gazu ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
zaxaz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-08, 16:11   

ernesto napisał/a:
A od kiedy zaczynacie mierzyć? od momenty puszczenia hamulca czy na naciśnięcia gazu ?


Od uslyszenia silnika. Jak mierzyc od drgniecia wskazowki predkosciomierza to mam 5.9s. Te pomiary to mowie po nagranym filmie wskazowek, film wrzucony na komputer i potem przed monitorem siedze ze stoperem :) .
 
 
swiezak1111 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 34
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 200
Skąd: Ustka/Słupsk GS
Wysłany: 2014-04-09, 12:55   

ja dzisiaj jestem umówiony w słupsku w pit stopie na hamowanie mojej niuni. zobaczymy co tam wypluje. hamowałem tam kiedys swoja byłą i wypluło 260koni.. nie wiem czy ma znaczenie rozmiar felg i opon ile koni wypluje czy poprsotu gaz zabrał jej 50koni czy nie potrafią hamowac 4x4...
_________________
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-04-09, 13:04   

Najfajniejsze jest to, że jak hamujesz sam silnik to moc wychodzi nominalna lub z giftem a jak z całym napędem to kucyki zdychają.. Na paru filmikach z montażu aut nie raz widać było jak producent hamuje sam silnik, sprawdzenie parametrów itd..

Druga istotna sprawa to jakim cudem wysilona r4 z napędem ośką trzyma serię a potężna v8 z automatem i 4x4 gubi 1/4 mocy a nadal pierze 95% aut dupę?
_________________
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-04-09, 14:03   

polecam zhamowac auto podczas jazdy a nie na rolkach bo na rolkach nie jeździcie na codzien :) nie ma tam oporu powietrza wzniesien itp u mnie wyplula 301kucy a jechalismy we 2 to jakies +200kg + zbiornik lpg :) i inne duperele bagolu wiec moim zdaniem wszystko ma znaczenie mysle ze jak wymienie ten zafajdany nastawnik bedzie fabryka lekkim dydem albo i wiecej :) bo moment na dole mam slaby
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2014-04-09, 15:44   

Pomiar na drodze ma jedynie wtedy sens gdy znasz idealnie aktualną wagę auta.

Mimo wszystko pomiar na rolkach to jeden z lepszych i bezpieczniejszych pomiarów, bo niby gdzie na 4 biegu rozpedzisz sie do 200km/h nie łamiąc przepisów?
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-04-09, 20:46   

na torze? lub płycie starego lotniska?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-04-09, 20:51   

preston81 napisał/a:
na torze? lub płycie starego lotniska?

hehehe :D Mamy w Warszawie jedno stare lotnisko :D :D Ciekawe czy by się zgodzili :D

" Uwaga, uwaga, dzisiejsze loty są odwołane z powodu pomiarów mocy A8Team " :D :D :D
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-04-10, 00:38   

ernesto napisał/a:
preston81 napisał/a:
na torze? lub płycie starego lotniska?

hehehe :D Mamy w Warszawie jedno stare lotnisko :D :D Ciekawe czy by się zgodzili :D

Nawet nie jedno.... ale cóż z tego.... kto jeździł po płytach ten wie, że serce się kraje ja się po tym zapitala z pedałem gazu w podłodze.
Jeździłem tam nie raz różnymi furami i chyba każdego było mi żal :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Kaktus 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kacper
Jeżdzę: D3
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-04-30, 14:53   

W tecj chwili robiony pomiar z silnika po zmianie oprogramowania 360 koni i 700 N
 
 
kurol86 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6zf
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 38
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 3
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2014-06-19, 14:04   

Witam jezeli chodzi o mnie to było 197 po wizycie u Masters 230 okolo wiec szalu nie ma CIekawe jak z spalaniem bedzie bo jak narazie jestem pozytywnie zaskoczony
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2014-06-19, 23:38   

Kaktus napisał/a:
W tecj chwili robiony pomiar z silnika po zmianie oprogramowania 360 koni i 700 N


Tak z ciekawości , czy kolega lub ktoś z kolegów co mają A8 d3 4.2 ON 326KM , sprawdzali może na hamowni przed czarowaniem z oprogramowaniem ??
Czytałem ostatnio artykół , gdzie dziennikarze testowali różnie auta na hamowni i wyszło , że A8 D3 4.2 TDI ma 360KM ( czyli o około 15% więcej niż podaje producent ) , a nie 326KM.
Jak to wygląda u was ??
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
cisiekFAN 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysiek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 05 Wrz 2014
Posty: 1
Skąd: war-maz
Wysłany: 2014-09-05, 18:44   

no to kilka słów odemnie...mam s8 d2 2000r 4.2 360kucy pewnego razu wybrałem się na 1/4mili tak poprostu zobaczyć jak to jest...objechało mnie wszystko..więc postanowiłem pojechać na hamownie i sprawdzić ile tych koni jeszcze mam.no i tu nie miła niespodzianka bo z 360 zostało wg pomiarów 270 i 370NM ;-[ auto ogólnie jest doinwestowane sprawuje się b.dobrze mam zamontowane LPG od czterech lat..na którym zrobiłem jakieś 40tys km teraz pytanie do Was koledzy czy to możliwe żeby auto straciło tyle koni tylko przez to że jeżdzi na LPG? gdzie szukać przyczyny i czy jest mozliwość przywrócenia chociaż w przybliżeniu mocy fabrycznej?oczywiście bez degradacji domowego budżetu...czy jedyna opcja to gruntowny remont silnika?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-07, 17:12   

cisiekFAN, Nie wierzę w te pomiary. Jak CI uciekło 100PS to masz już silnik złom albo złom mają na tej hamowni gdzie byłes. Jeździłem niejedną A8/S8 i są różnice spore ale wpływ na to ma wiele czynników jak się bedzie fura zbierała i od tego trza zacząc.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-09-07, 17:31   

Może nie mierzona była wartość mocy jednostki napędowej tylko moc która idzie na koła ?
Tu mogło by się zgadzać bo na napędzie zawsze będą straty i zawsze będzie mniejsza niż moc silnika.
Szczerze to troszkę przerażające że z 360 zrobiło się 270
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.