Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-08, 14:46
|
|
|
A od kiedy zaczynacie mierzyć? od momenty puszczenia hamulca czy na naciśnięcia gazu ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
zaxaz
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-04-08, 15:11
|
|
|
ernesto napisał/a: | A od kiedy zaczynacie mierzyć? od momenty puszczenia hamulca czy na naciśnięcia gazu ? |
Od uslyszenia silnika. Jak mierzyc od drgniecia wskazowki predkosciomierza to mam 5.9s. Te pomiary to mowie po nagranym filmie wskazowek, film wrzucony na komputer i potem przed monitorem siedze ze stoperem . |
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-04-09, 11:55
|
|
|
ja dzisiaj jestem umówiony w słupsku w pit stopie na hamowanie mojej niuni. zobaczymy co tam wypluje. hamowałem tam kiedys swoja byłą i wypluło 260koni.. nie wiem czy ma znaczenie rozmiar felg i opon ile koni wypluje czy poprsotu gaz zabrał jej 50koni czy nie potrafią hamowac 4x4... |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-04-09, 12:04
|
|
|
Najfajniejsze jest to, że jak hamujesz sam silnik to moc wychodzi nominalna lub z giftem a jak z całym napędem to kucyki zdychają.. Na paru filmikach z montażu aut nie raz widać było jak producent hamuje sam silnik, sprawdzenie parametrów itd..
Druga istotna sprawa to jakim cudem wysilona r4 z napędem ośką trzyma serię a potężna v8 z automatem i 4x4 gubi 1/4 mocy a nadal pierze 95% aut dupę? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-04-09, 13:03
|
|
|
polecam zhamowac auto podczas jazdy a nie na rolkach bo na rolkach nie jeździcie na codzien nie ma tam oporu powietrza wzniesien itp u mnie wyplula 301kucy a jechalismy we 2 to jakies +200kg + zbiornik lpg i inne duperele bagolu wiec moim zdaniem wszystko ma znaczenie mysle ze jak wymienie ten zafajdany nastawnik bedzie fabryka lekkim dydem albo i wiecej bo moment na dole mam slaby |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2014-04-09, 14:44
|
|
|
Pomiar na drodze ma jedynie wtedy sens gdy znasz idealnie aktualną wagę auta.
Mimo wszystko pomiar na rolkach to jeden z lepszych i bezpieczniejszych pomiarów, bo niby gdzie na 4 biegu rozpedzisz sie do 200km/h nie łamiąc przepisów? |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-04-09, 19:46
|
|
|
na torze? lub płycie starego lotniska? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-09, 19:51
|
|
|
preston81 napisał/a: | na torze? lub płycie starego lotniska? |
hehehe Mamy w Warszawie jedno stare lotnisko Ciekawe czy by się zgodzili
" Uwaga, uwaga, dzisiejsze loty są odwołane z powodu pomiarów mocy A8Team " |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-04-09, 23:38
|
|
|
ernesto napisał/a: | preston81 napisał/a: | na torze? lub płycie starego lotniska? |
hehehe Mamy w Warszawie jedno stare lotnisko Ciekawe czy by się zgodzili |
Nawet nie jedno.... ale cóż z tego.... kto jeździł po płytach ten wie, że serce się kraje ja się po tym zapitala z pedałem gazu w podłodze.
Jeździłem tam nie raz różnymi furami i chyba każdego było mi żal |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Kaktus
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kacper
Jeżdzę: D3
Dołączył: 05 Maj 2013 Posty: 43 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-04-30, 13:53
|
|
|
W tecj chwili robiony pomiar z silnika po zmianie oprogramowania 360 koni i 700 N |
|
|
|
|
|
|
|
kurol86
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6zf
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 38 Dołączył: 26 Kwi 2014 Posty: 3 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2014-06-19, 13:04
|
|
|
Witam jezeli chodzi o mnie to było 197 po wizycie u Masters 230 okolo wiec szalu nie ma CIekawe jak z spalaniem bedzie bo jak narazie jestem pozytywnie zaskoczony |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2014-06-19, 22:38
|
|
|
Kaktus napisał/a: | W tecj chwili robiony pomiar z silnika po zmianie oprogramowania 360 koni i 700 N |
Tak z ciekawości , czy kolega lub ktoś z kolegów co mają A8 d3 4.2 ON 326KM , sprawdzali może na hamowni przed czarowaniem z oprogramowaniem ??
Czytałem ostatnio artykół , gdzie dziennikarze testowali różnie auta na hamowni i wyszło , że A8 D3 4.2 TDI ma 360KM ( czyli o około 15% więcej niż podaje producent ) , a nie 326KM.
Jak to wygląda u was ?? |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
cisiekFAN
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysiek
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 05 Wrz 2014 Posty: 1 Skąd: war-maz
|
Wysłany: 2014-09-05, 17:44
|
|
|
no to kilka słów odemnie...mam s8 d2 2000r 4.2 360kucy pewnego razu wybrałem się na 1/4mili tak poprostu zobaczyć jak to jest...objechało mnie wszystko..więc postanowiłem pojechać na hamownie i sprawdzić ile tych koni jeszcze mam.no i tu nie miła niespodzianka bo z 360 zostało wg pomiarów 270 i 370NM ;-[ auto ogólnie jest doinwestowane sprawuje się b.dobrze mam zamontowane LPG od czterech lat..na którym zrobiłem jakieś 40tys km teraz pytanie do Was koledzy czy to możliwe żeby auto straciło tyle koni tylko przez to że jeżdzi na LPG? gdzie szukać przyczyny i czy jest mozliwość przywrócenia chociaż w przybliżeniu mocy fabrycznej?oczywiście bez degradacji domowego budżetu...czy jedyna opcja to gruntowny remont silnika? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-07, 16:12
|
|
|
cisiekFAN, Nie wierzę w te pomiary. Jak CI uciekło 100PS to masz już silnik złom albo złom mają na tej hamowni gdzie byłes. Jeździłem niejedną A8/S8 i są różnice spore ale wpływ na to ma wiele czynników jak się bedzie fura zbierała i od tego trza zacząc. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-09-07, 16:31
|
|
|
Może nie mierzona była wartość mocy jednostki napędowej tylko moc która idzie na koła ?
Tu mogło by się zgadzać bo na napędzie zawsze będą straty i zawsze będzie mniejsza niż moc silnika.
Szczerze to troszkę przerażające że z 360 zrobiło się 270 |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|