Autor |
Wiadomość |
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-01-21, 09:14
|
|
|
maciu napisał/a: | itd. itp. jest tego całe tony tylko szukać, czytać, rejestrować, zadawać pytania....
a potem się podniecać bo i tak nikt nie podwoi (potroi?) wartości swojego starego A8 |
Ja już dawno podwoiłem więc i potroję |
|
|
|
|
|
|
|
Kamilson100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S6 C5, MB S430
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 56 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2014-01-21, 10:00
|
|
|
Podwoić i potroić można bez problemu, tylko gorzej odebrać potem tą kasę przy sprzedaży |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-21, 10:28
|
|
|
Chyba niewielu tu jest co nie podwoili wartosci przez kilka lat posiadania szczegolnie D2. Przy odsprzedarzy sie niewiele odzyskuje jesli auto nie wyglada jak salonowe i nie jest jeszcze oldtimerem. |
|
|
|
|
Kamilson100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S6 C5, MB S430
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 56 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2014-01-21, 11:31
|
|
|
Apophis napisał/a: | Przy odsprzedarzy sie niewiele odzyskuje jesli auto nie wyglada jak salonowe i nie jest jeszcze oldtimerem. |
Dokładnie, nie ma co się oszukiwać, włożonej kasy się nigdy nie odzyska, chyba że auto stanie się z czasem zabytkiem i będzie zyskiwać na wartości.
Wracając do tematu, nie dostałem odpowiedzi odnośnie wytrzymałości i żywotności silnika, ktoś coś jest w stanie powiedzieć? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-21, 11:37
|
|
|
A tak wracając do tematu to jesli chodzi o bajery to beda one drogie ale guzior ma juz jakies rozeznanie w temacie więc pytajcie jego. Pisał że coś tam się da ale w konkretach nie doprecyzował tu.
Ja wiem jedno że jak miał bym pchac sie w koszta rzędu 10tyś euro to za te cenę sobie bym wystrugał RS8 D2 ktore to juz jeźdzą po świecie i są zrobione na ori czesciach. |
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2014-01-21, 12:58
|
|
|
Kamilson100, na racing forum guzior pisze, że bez najmniejszego problemu na ori gratach zwykły silnik V8 wytrzymuje 650KM, teraz robi projekt na 800KM na ori silniku aby sprawdzić jego wytrzymałość. Bardziej martwiłbym się o skrzynie biegów i przeniesienie napędu. AT nie wytrzyma bez wzmocnienia takiej mocy, guzior mówił mi przez telefon, że wzmocnienie z wymianą wszystkiego co potrzebne to koszt chyba 8 tys zł. Ja bym poszedł w SWAPa na manuala którego on z częściami ogarnia za 6 tys zł. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Kamilson100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S6 C5, MB S430
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 56 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2014-01-21, 18:53
|
|
|
No tak, racja, dzięki za odpowiedź |
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
|
|
|
|
|
|
|
Kamilson100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S6 C5, MB S430
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 56 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2014-01-21, 20:20
|
|
|
Nawet nie wiedziałem że istnieje coś takiego jak MTM Polska, zawsze po niemiecku sie męczyłem |
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-01-21, 22:50
|
|
|
na tej niemieckiej stronie po angielsku bylo jak patrzylem ale ciekawa firma. |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-04, 11:39
|
|
|
Coś cisza z tematem...
Szukam D3 ale nie ukrywam ze chętnie bym kupił S8 D2 i przerobił na min. 450hp
Ale żadnych konkretów nie ma czy ktoś zaczął taki projekt.
Wiadomo ze przeróbka ok 12k na BiT + wzmocnienie skrzyni.
O kompresorach cisza a może być taniej
Jak kupować S8 to najlepiej bym kupił z uszkodzona skrzynia i przeróbka na manual lub remont wraz z wzmocnieniem wtedy nie wychodzi tak zle finansowo.
Druga sprawa już jak uturbienie to jak to wyglada od strony zewnętrznej czy od góry silnik wyglada nie zmieniany np. pokrywa silnika zostaje, kolektor?
Ma ktoś namiary na taka przeróbkę bo nie mogę nic znaleźć a guzior tu nie zagląda.
Czy w S8 nie jest już skrzynia wzmocniona? Mowię o roczniku 00-02. |
_________________
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-08-04, 13:47
|
|
|
Lukas ja od września zaczynam taki projekt zaczynam od wzmocnienia skrzyni biegów
(w s8 z rocznika 2002 nie jest wzmocniona skrzynia ) po wzmocnieniu skrzyni ma wytrzymać
610ps, ale mój projekt przewiduje jakieś 560ps żeby była drobna rezerwa .
Silnik oczywiście będzie robił guzior i jak mówił są dwie opcje :graty od rs6 to jest tańsza opcja ale przyrost mocy rzędu 470ps, albo dryga opcja którą ja wybrałem czyli guzior robi wszystko od podstaw i przyrost mocy jest ograniczony tylko wytrzymałością skrzyni biegów.
Na pewno jak się zacznie projekt, to założę nowy temat gdzie będę zdawał relacje na bieżąco
|
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-04, 14:03
|
|
|
Jakie koszta za 1 wariant a jakie za 2 ?
I ile za wzmocnienie skrzyni? Masz jakiś namiar? |
_________________
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-08-04, 14:14
|
|
|
Namiary na skrzynie mam koszt wzmocnienia to 7000zł
pierwsza opcja to około 11000zł (zależy za ile wyrwiesz graty od rs6)
druga opcja to około 24000zł
ale wszystko wyjdzie w praniu,jak skończę projekt to napisze dokładnie ile mnie to wyszło.
Niestety tanio nie będzie ;( |
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-04, 14:46
|
|
|
No to rzeczywiście ta druga opcja to już drogo + wzmocnienie skrzyni + hamulce + S8 = <tjaa>
Ale 1 opcja jest w miarę . Na innym temacie widziałem ktoś kupił graty rs6 do przeróbki za 6k
Wiec w 10k powinno się zamknąć.
Szkoda ze manuali prawie nie ma w S8.
Może orientujesz się czy wzmocnienie skrzyni padnietej z remontem to taki sam koszt?
W sumie w dobrej skrzyni i tak wymieniają graty i nowe sprzęgło.
Szkoda ze od raz nikt nie robi wzmocnienia bo remonty w A8 to codzienność. |
_________________
|
|
|
|
|
|