Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-14, 09:45
|
|
|
chyba lepiej W12 kupić niz cos przerabiac |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-09-14, 11:10
|
|
|
preston81 napisał/a: | chyba lepiej W12 kupić niz cos przerabiac |
No chyba zależy to od tego jaki jest cel tej przeróbki.
W12 jeździ może fajnie ale do jakieś dynamicznej aktywnej jazdy słabo się nadaje - 4.2V8 BiT z łatwością objedzie W12, będzie dużo żwawsze i zdecydowanie lepiej zniesie aktywną dynamiczną jazdę
Jakbym chciał mieć A8 do świrowania to nie W12 tylko właśnie jakieś zdłubane 4.2V8 BiT |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-09-15, 23:34
|
|
|
Spokojnie LUKAS u mnie zaraz się zacznie powoli wszystko kompletuje ,(oraz zbieram fundusze )
proston81 nie wiem czy lepiej W12 ma cieszy przód a co za tym idzie słabiej skręca ,a po drugie co turbo to turbo <jezu> |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-16, 19:49
|
|
|
FOSS tylko ze to a8 BiT pojeździ znacznie któcej niz ta W12 nie wierze ze te 500+km nie odbije sie na reszcie osprzętu i ta inwestycja jak kiedys ktoś tu liczył jest nie opłacalna , ale nie mowie ze nie mozna jak sie ma kupe siana to wszystko mozna ale za te pieniadze na moda + jej serwis mozna by cos lepszego kupic ...
Przemek sama idea jest piękna i na pewno ci sie uda to ogarnąć ale jeśli możesz zapodaj tu jakieś kwoty ??
mnie zwykłe a8 na które wydałem 17k kosztowało od listopada juz kolejne 20k (prawie widac koniec )
i zaluje czasem ze nie dałem się wam tu ostudzic poczekac i kupić cos za np 40 ale nie wierze w perełki bez wkładu wole sam zrobic i wiedziec co mam wiec dopieszcze to bydle i niebawem moze strzele d3 z 1wszej ręki która cały czas jest serwisowana w ASO ) takiej ze świecą szukać bo tak naprawde którymi z kolei wlascicielami jestesmy ?? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-09-16, 23:12
|
|
|
Ja również jestem tego zdania co ty proston81 że wole sam zrobić i wiedzieć na czym stoję ,
a co do kosztów to z wzmocnieniem skrzyni około 30k ( bo wiadomo coś na pewno wyjdzie w praniu żeby poprawić kondycje silnika).
Ja po prostu mam słabość do budy D2 a szczególnie do takiej która będzie miała ok 500ps
|
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-17, 13:56
|
|
|
tylk to wzmocnienie skrzyni jak czytalem to częściowe jakies mi sie wydawało możesz napisać co będzie wzmocnione i jak ? tylko el. składowe mocniejsze władowane czy co ? , co będzie hamować te 500ps ?? jak z układem jezdnym jakies zmiany ?? czy tylko silnik uturbiebnie i mocniejsza skrzynia ? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-09-17, 14:54
|
|
|
Maciej, Przemek ma heble z rs6 a tył 312mm na jarzmach z rs4 Podstawy już ma dobre do tuningu nie to co inni podnoszą moc a tylko dolewają płynu hamulcowego do zbiorniczka bo nie hamuje <hehe> |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-09-17, 20:52
|
|
|
Tuning nigdy nie bedzie oplacalny. To zabawa hobby, nie liczylbym na oplacalnosc. Sprzedac takie auto ciezko za logiczne pieniadze, a nie mowie o wlozonych. Jak najbardziej kibicuje wszystkim co sie tego podejma, ale moim skromnym zdaniem tuning , a a8 to dwie rozne drogi. Co kto lubi ja jak wsiadam do tego auta to tak jakbym wyciszal sie z zapedow wyscigowych, nie wsciekam sie na drodze, olewam wszystko dookola, co innego jak wsiade w jakies usportowione auto, noga sama depcze gaz do podlogi. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
Przemek21
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 250 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-09-18, 22:27
|
|
|
Maciek jeżeli chodzi o wzmacnianie skrzyni to wiem że wrzucają jakieś graty z rs6, co wiecej mogę się dowiedzieć, zadzwonię do kolesia który wzmacniał mi skrzynię i napiszę ci na PW. Tak naprawdę to zobaczymy w praniu co wyszło z tego wzmocnienia <niegadam> Chociaż wydaje mi się że koleś ma pojęcie co robi <brawo2>
Co do układu jezdnego to nie wiem ,silnik będzie robił Guziol więc jak uzna że coś jeszcze trzeba zmienić to zmienimy <niewiem>
hamulce już zrobione jak napisał kolega Krzysiek (po części dzięki jemu) <kwiatek>
Aro51 masz rację że to nie opłacalne, ale to ma być moja zabawka
i już zostaje ze mną do końca |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-09-19, 08:10
|
|
|
dobre podejście Przemo moja też zostaje do końca hehehe swoich lub moich dni |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-19, 10:16
|
|
|
To prawda że tuning to zabawa dla samej własnej przyjemności. Dzieciak dostanie zdalnie sterowany model za kilka stówek który sie rozleci dośc szybko i nikt nie marudzi a my dorośli mamy inne juz zachcianki. Jestem za by modyfikować i wdrażać nowe pomysły byle tylko ze zdrowym rozsądkiem to było robione
Ja do swojej A8 bym chętnie zastosował takie rezanko ale brak funduszy mnie stopuje
A teściowa nienawidzi mnie już za to że se monoblocki kupiłem hehe |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-09-23, 21:37
|
|
|
Apophis napisał/a: | (...) a my dorośli mamy inne juz zachcianki (...) |
Powiadasz, że z wiekiem robimy się długodystansowcy... |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-23, 22:01
|
|
|
pebo napisał/a: | Powiadasz, że z wiekiem robimy się długodystansowcy... |
Coś w tym jest. |
|
|
|
|
|
|
|
niki20
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL
Wiek: 36 Dołączył: 05 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: Harta/Rzeszów
|
Wysłany: 2014-10-05, 10:45
|
|
|
Widzę, że był temat przeróbki na manuala Napiszę coś bo buduję Audi Coupe z silnikiem 4.2V8 AHC i skrzynia manual Zamach mam dorabiany na zamówienie i do tego sprzęgło z RS4 B7. Samochód jeszcze nie odpalony, ale jak to zrobię to podzielę się opinią jak ten zestaw współpracuje
|
|
|
|
|
|