Autor |
Wiadomość |
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-10-05, 12:27
|
|
|
niki20 napisał/a: | Widzę, że był temat przeróbki na manuala Napiszę coś bo buduję Audi Coupe z silnikiem 4.2V8 AHC i skrzynia manual Zamach mam dorabiany na zamówienie i do tego sprzęgło z RS4 B7. Samochód jeszcze nie odpalony, ale jak to zrobię to podzielę się opinią jak ten zestaw współpracuje
[url=http://www.fotem.pl/...c94.jpg]Obrazek[/URL] |
No to niezły swap. Ale mordka to chyba do sporej przeróbki w kupejce, bo ile V6-ki się mieściły to V8 raczej pod maskę tak łatwo nie wejdzie. Kiedyś w necie widziałem już zdjęcia takich przeróbek. A jak z napędem, jaką masz bazę? Quattro czy ośka? I jak będziesz robił napęd, na przód czy obie osie? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
niki20
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL
Wiek: 36 Dołączył: 05 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: Harta/Rzeszów
|
Wysłany: 2014-10-05, 20:09
|
|
|
pebo, 2.8 quattro to baza Największy problem to jest to że w coupe silnik wisi na podłużnicach a w a8/s8 na sankach ogólnie sporo przeróbek, ale tragedii nie ma
Przód auta zostaje seria, nie trzeba nic tam przerabiać, ba nawet klimę się upchnie |
Ostatnio zmieniony przez niki20 2014-10-13, 15:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-10-09, 21:01
|
|
|
No to nieźle, to dacie radę. Czekam na fotki i jakieś filmiki. I oczywiście trzymam kciuki za powodzenie operacji. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
niki20
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multi
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: Audi A8 D2 FL
Wiek: 36 Dołączył: 05 Paź 2014 Posty: 38 Skąd: Harta/Rzeszów
|
Wysłany: 2014-10-13, 15:28
|
|
|
Sorki z przodu trzeba wentylatory cieńsze o 4 cm założyć, rzeźbić przednią łapę, króciec wodny trzeba modzić i kilka innych pierdół |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-10-13, 21:57
|
|
|
niki20 napisał/a: | Sorki z przodu trzeba wentylatory cieńsze o 4 cm założyć, rzeźbić przednią łapę, króciec wodny trzeba modzić i kilka innych pierdół |
W porównaniu do całości to są drobiazgi. Można nawet LEDy wstawić i nie będzie problemu. Wiatraki to i tak trzeba dobierać do nowego pieca i chłodnicy, a z wężami to jak wyjdzie z miejscem. Trzymam kciuki i czekam na fotostory. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
guzior
Moje A8
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Żyrardów
|
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-08-06, 14:00
|
|
|
I co ktoś z forum zdecydował sie na podniesienie mocy w a/s8? |
_________________ xyz |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-06, 14:42
|
|
|
Tak i jeden poniósł porażkę w D3 a drugi mota wlasnie D2. Oba projekty sa szczegółowo opisane na forum. |
|
|
|
|
|
|
|
guzior
Moje A8
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2015-08-06, 23:42
|
|
|
Porażkę poniósł gazownik. A przez niego właściciel...
Buduje sie D2 automat, D2 Manual (to będzie grube w c**j) i odbudowuje D3 na męskim setupie.
Z ciekawszych wyników ostatnio wyjechał taki oto ABZ:
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-07, 11:41
|
|
|
link nie działa |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-08-07, 16:17
|
|
|
Ten link to był odnośnik do photobuka. |
_________________
|
|
|
|
|
guzior
Moje A8
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2015-08-08, 03:59
|
|
|
Ale widac cos czy nie? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-08-08, 10:14
|
|
|
Widac widać, ładny wykres. |
_________________
|
|
|
|
|
guzior
Moje A8
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2015-08-09, 04:05
|
|
|
Sorry zly wkleiłem. Miało byc to:
|
|
|
|
|
|
|
|
andy79
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 14 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-09-14, 12:26
|
|
|
Mam temat z S6 C5, 4.2 ANK w manualu , chcę go uturbić. Szukałem telefonu w necie do p. Bartka ale jakoś nie znalazłem, podeśle ktoś z wtajemniczonych na PW ?
Właśnie ustaliłem ze ten pan zmienił profesję... trzeba szukać kogoś innego. |
|
|
|
|
|