Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-20, 18:32   

panton napisał/a:
drago_o, widzę, że nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem ja czy VanDam..... żadna ale to żadna firma nie zmienia softu, nie dotyka tego obszaru - zawsze ingeruje w dane, sygnały swoimi zewnętrznymi urządzeniami dlatego nie masz aktualizacji softu do sterownika zawieszenia tylko "moduł", który oszukuje ori sterownik (na ori sofcie) by zglebić auto


Zrozumialem lub nie, nie wysuwaj pochopnych wnioskow... po prostu pytam bo sie na tym nie znam a mnie to i teresuje. To w sumie slabo w moich oczach taki modul mtm wypada bo cena kosmos za rzeczy, ktore mozna dostac taniej. Rozumiem, ze bez specyfikacji prodcenta i kodu zrodlowego nikt tam nie grzebie bo jest to mega zlozony kod.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-20, 18:38   

Pisanie że bóg stworzył kody źródłowe i człowiek ich nie ruszy jest dalece pozbawione sensu.

Jesli Inzynier/owie x zrobił/li taki ECU i oprogramowanie to inny znający się na rzeczy człowiek bez problemu zmieni to bądź doda do tego potrzebne zmiany.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-20, 18:51   

Nie tak bez problemu. Ma sporo racji w kwestii zlozonosci takiego kogu. Jesli jest bardzo zlozony to trzeba wiele czasu i zdolnosci aby go w pelni zrozumiec.

Bo nie tylko kod ale tez i analiza plytki elektroniki, znajomosc instrukji procesora...

nie jest to proste ale tez nie niemozliwe.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-09-20, 18:51   

Apoo, Apoo bredzisz czego dowodem jest spolszczenie NAVI w D3......jak ludzie robią PL język? podmieniają pliki w ori języku rosyjskim a później w navi ustawiają język rosyjski
jak myślisz dlaczego nie powstanie soft gdzie jest w menu opcja języka PL dodana i tam masz wszystko tak jak powinno być pod nasz język z fonetyką, gramatyką włącznie
kolejny temat to skrzynia - widziałeś w skrzyni 6HPXX Launch Control? znasz na tym świecie firmę, która jest w stanie "dorobić" Launch Control w ASB 6HPXX która występuje między innymi w A4, A6, A8? w D3 nikt lusterek nie ogarnia by składać automatycznie po zamknięciu a Ty piszesz o przeszczepie silnika, który różni się generacją (?)

pisałem również na czym polega "chiptuning" silnika...nikt tam softu nie pisze tylko bawi się mapami/limiterami - logiki softu (jego sposobu działania) nie dotyka

podpowiem Ci, że soft to nie blacha.... temat troszeczkę bardziej złożony dlatego ktokolwiek cokolwiek programował czytając cały wątek śmieje się na leżąco
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-20, 18:55   

Wiesz appo prosty soft do plc jak pisze to potrafi miec kilka tysieczy lini kodu ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-20, 19:02   

Ile razy mozna pisac że nie twierdze że to jest proste bo nie jest ale jest wykonalne i jak ktos twierdzi inaczej to jest w błedzie i o ile nie znający się na rzeczy drago może nie wiedziec o tyle Ty panton osmieszasz się zwyczajnie. No ale mnie to gwizda. Ze spolszczeniem miałem racje bo jak pisałem D3 nie sa identyczne i spolszczenia także. k44761 mający o wiele więcej wiedzy w temacie od ciebie to przerabiał sam i dopóki nie zrobił własnego spolszczenia nie bawił się w te brednie. Ja swoja wiedze szczątkowa czerpie bezposrednio od ludzi co siedza w danym temacie i maja efekty swojej pracy wieloktornie potwierdzone. Gadanie o sianie że to trudne i sie nie da ale x pojazdów tak przerobionych jexdzi po ulicach to strata czasu. Rok temu w Koninie był nawet taki projekt namacalny rzeczywisty istniejący :)
I możesz ty czy inni pisac niezrozumiałe dla 99% ludzi terminologie udając "mondrego" ale niestety Kowalski zerknie se na drodze poswapowana furke pójdzie do banku wexmie kase i odda swoje do majstra kory to ogarnia i bedzie hasał. A ty se pisz dalej terminy z kosmosu że się nie da bo x nie wydyma y :D
Dziś jeden znany nam napisał że cewki FSI w FL nie mają prawa zyć-zyją? u wielu z nas i w DE no ale on twierdzi że tak byc nie może :)
Ech te fora
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-09-20, 20:07   

"świento prawda, tys prawda i gówno praw" - już się nie kopię z koniem ;)
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-20, 21:13   

Ja jeszcze raz powtarzam - daję 2000zł za godzinę mentoringu temu fachurze, który grzebie w ROMie ECU i kastruje go z funkcji. Chcę zobaczyć jak wycina np komunikację CAN. Przekaż mu moja propozycję ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-20, 21:22   

panton napisał/a:
już się nie kopię z koniem


Wyjąłes mi to z ust.

VanDyke napisał/a:
Przekaż mu moja propozycję


Szczerze w pupce to mam-odpal se neta i dzwoń po wszystkich znanych majstrach co sie tym zajmują :)

A tu takie dwa z brzegu projekciki ktore znam i z nowego sie zrobi pełnoprawnego starego. na technologii fsi :)





I słynny projekt genowefy
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-09-21, 07:35   

Jak by sie taki jednak znalazl, to ja chętnie się tez do tej kwoty dorzucę, chyba nic zlego nie bedzie w tym ze bedzie nas tam dwoch, najwyzej podwoję kwote i niech zrobi 2 godziny :)

Aaa - no i z tym wycieciem CANa to grubo przegiales pałe :D

VanDyke napisał/a:
Ja jeszcze raz powtarzam - daję 2000zł za godzinę mentoringu temu fachurze, który grzebie w ROMie ECU i kastruje go z funkcji. Chcę zobaczyć jak wycina np komunikację CAN. Przekaż mu moja propozycję ;)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-21, 19:56   

Ten Golf 2 na niemieckich blachach ...pochodzą z mojego rejonu <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-21, 19:58   

Z mojego ex rejonu Mainz-Kinzig-Kreis
 
 
Plewis 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 96
Skąd: PL
Wysłany: 2016-09-23, 22:37   

dlaczego nikt nie włoży kompresora?
https://www.youtube.com/watch?v=SuLVSnhEHow
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-09-24, 07:46   

było o tym.....nawet wstawiałem ten filmik
https://www.youtube.com/watch?v=ZLpe7QGpAY0

do BFMa wsadzili kompresor i pięknie to jedzie :)
problem w tym że kompresor kosztuje dlatego pojawił się kierunek ślimaków
chociaż jakby kolega co modził podliczył całą kasę, czas i nerwy to pewnie kompresorek wyszedłby taniej ;)
 
 
Plewis 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 41
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 96
Skąd: PL
Wysłany: 2016-09-24, 09:11   

panton, to znaczy ile kosztuje kompresor i graty by go podłaczyc i wystroic..?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.