Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-20, 18:32
panton napisał/a:
drago_o, widzę, że nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem ja czy VanDam..... żadna ale to żadna firma nie zmienia softu, nie dotyka tego obszaru - zawsze ingeruje w dane, sygnały swoimi zewnętrznymi urządzeniami dlatego nie masz aktualizacji softu do sterownika zawieszenia tylko "moduł", który oszukuje ori sterownik (na ori sofcie) by zglebić auto
Zrozumialem lub nie, nie wysuwaj pochopnych wnioskow... po prostu pytam bo sie na tym nie znam a mnie to i teresuje. To w sumie slabo w moich oczach taki modul mtm wypada bo cena kosmos za rzeczy, ktore mozna dostac taniej. Rozumiem, ze bez specyfikacji prodcenta i kodu zrodlowego nikt tam nie grzebie bo jest to mega zlozony kod.
Pisanie że bóg stworzył kody źródłowe i człowiek ich nie ruszy jest dalece pozbawione sensu.
Jesli Inzynier/owie x zrobił/li taki ECU i oprogramowanie to inny znający się na rzeczy człowiek bez problemu zmieni to bądź doda do tego potrzebne zmiany.
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-20, 18:51
Nie tak bez problemu. Ma sporo racji w kwestii zlozonosci takiego kogu. Jesli jest bardzo zlozony to trzeba wiele czasu i zdolnosci aby go w pelni zrozumiec.
Bo nie tylko kod ale tez i analiza plytki elektroniki, znajomosc instrukji procesora...
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-09-20, 18:51
Apoo, Apoo bredzisz czego dowodem jest spolszczenie NAVI w D3......jak ludzie robią PL język? podmieniają pliki w ori języku rosyjskim a później w navi ustawiają język rosyjski
jak myślisz dlaczego nie powstanie soft gdzie jest w menu opcja języka PL dodana i tam masz wszystko tak jak powinno być pod nasz język z fonetyką, gramatyką włącznie
kolejny temat to skrzynia - widziałeś w skrzyni 6HPXX Launch Control? znasz na tym świecie firmę, która jest w stanie "dorobić" Launch Control w ASB 6HPXX która występuje między innymi w A4, A6, A8? w D3 nikt lusterek nie ogarnia by składać automatycznie po zamknięciu a Ty piszesz o przeszczepie silnika, który różni się generacją (?)
pisałem również na czym polega "chiptuning" silnika...nikt tam softu nie pisze tylko bawi się mapami/limiterami - logiki softu (jego sposobu działania) nie dotyka
podpowiem Ci, że soft to nie blacha.... temat troszeczkę bardziej złożony dlatego ktokolwiek cokolwiek programował czytając cały wątek śmieje się na leżąco
Ile razy mozna pisac że nie twierdze że to jest proste bo nie jest ale jest wykonalne i jak ktos twierdzi inaczej to jest w błedzie i o ile nie znający się na rzeczy drago może nie wiedziec o tyle Ty panton osmieszasz się zwyczajnie. No ale mnie to gwizda. Ze spolszczeniem miałem racje bo jak pisałem D3 nie sa identyczne i spolszczenia także. k44761 mający o wiele więcej wiedzy w temacie od ciebie to przerabiał sam i dopóki nie zrobił własnego spolszczenia nie bawił się w te brednie. Ja swoja wiedze szczątkowa czerpie bezposrednio od ludzi co siedza w danym temacie i maja efekty swojej pracy wieloktornie potwierdzone. Gadanie o sianie że to trudne i sie nie da ale x pojazdów tak przerobionych jexdzi po ulicach to strata czasu. Rok temu w Koninie był nawet taki projekt namacalny rzeczywisty istniejący
I możesz ty czy inni pisac niezrozumiałe dla 99% ludzi terminologie udając "mondrego" ale niestety Kowalski zerknie se na drodze poswapowana furke pójdzie do banku wexmie kase i odda swoje do majstra kory to ogarnia i bedzie hasał. A ty se pisz dalej terminy z kosmosu że się nie da bo x nie wydyma y
Dziś jeden znany nam napisał że cewki FSI w FL nie mają prawa zyć-zyją? u wielu z nas i w DE no ale on twierdzi że tak byc nie może
Ech te fora
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-20, 21:13
Ja jeszcze raz powtarzam - daję 2000zł za godzinę mentoringu temu fachurze, który grzebie w ROMie ECU i kastruje go z funkcji. Chcę zobaczyć jak wycina np komunikację CAN. Przekaż mu moja propozycję
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2016-09-20, 21:22
panton napisał/a:
już się nie kopię z koniem
Wyjąłes mi to z ust.
VanDyke napisał/a:
Przekaż mu moja propozycję
Szczerze w pupce to mam-odpal se neta i dzwoń po wszystkich znanych majstrach co sie tym zajmują
A tu takie dwa z brzegu projekciki ktore znam i z nowego sie zrobi pełnoprawnego starego. na technologii fsi
Jak by sie taki jednak znalazl, to ja chętnie się tez do tej kwoty dorzucę, chyba nic zlego nie bedzie w tym ze bedzie nas tam dwoch, najwyzej podwoję kwote i niech zrobi 2 godziny
Aaa - no i z tym wycieciem CANa to grubo przegiales pałe
VanDyke napisał/a:
Ja jeszcze raz powtarzam - daję 2000zł za godzinę mentoringu temu fachurze, który grzebie w ROMie ECU i kastruje go z funkcji. Chcę zobaczyć jak wycina np komunikację CAN. Przekaż mu moja propozycję
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
do BFMa wsadzili kompresor i pięknie to jedzie
problem w tym że kompresor kosztuje dlatego pojawił się kierunek ślimaków
chociaż jakby kolega co modził podliczył całą kasę, czas i nerwy to pewnie kompresorek wyszedłby taniej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum