Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-02-26, 15:17   

Apropos skrzyni w A8 D3... pytałem ze dwa dni temu Mirka z MID-PARTS...
skrzynia w A8 D3 to teoretycznie ten sam model co w RS6 C6 ale w RS6 skrzynia jest jednak wzmocniona i ma jedną tarczkę więcej...
wzmocniona tzn. że wałki czy tarczki są np. grubsze ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-27, 15:31   

Rozmawiałem z Markiem Łobodą i do pewnych granic jest w stanie wzmocnic skrzynie ale wiąże sie to z zamawianiem oryginalnych mocniejszych fabrycznych cześci oraz ze wzmocnieniem konwertera. Nie wdawałem sie w szczegoły ale było cos podobnie co pisał FOSS. O gwarancji na to trudno gdybac przez telefon bo jesli juz bym był zdecydowany to on by mi plan i wszystko przygotował stosownie do tuningu.
Mowa cały czas o skrzyni CML z D2 jaką posiadam lecz 5hp to podobny temat.
Więc stosownie do stanu skrzyni,tuningu silnika koszt bedzie od ok 3000zł do ok 6000zł. Konieczne jest tez zastosowanie na dzieńdobry innego specjalnego oleju i jesli bym to robił to powie mi o jaki chodzi.
Więc moja modyfikacja to ok 20tyś zł+hamulce.
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-09, 08:31   

Ja bym najpierw spróbował na zwykłej 4hp bez jej wzmocnienia. Na pewno szybciej wysiądzie pod zwiększonym momentem ale nikt nie wie ile. Może się okazać, że jeździła by długo i bezawaryjnie. Dopiero jak by się "skończyła" to ją do reperacji na wzmocnienie :-D
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1283
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-09, 12:27   

Jeśli wierzyć internetowym źródłom 4HP24 była projektowana na 450NM, więc wielkiego pola do popisu na serii nie ma..
Ja z kolei mam pytania odnośnie swapa na manual. Co z ori ECU ABZ'ta? Jesteście w stanie wywalić z softu wszystko co związane z automatem żeby błędami nie sypało, czy pozostaje szukanie ECU od S8 manual lub drut ze stałym ustawieniem przełącznika biegów w pozycji D?
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-09, 16:13   

się spytam może i głupio
czy jakby nawet walił błędami
to to wpłynie na auto negatywnie trybem serwisowym itp
czy tylko będzie strona baboli i tyle ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-09, 16:16   

ja jak robiłem przekładki na manual aut które miały tylko automaty to dawało się pierwszy bieg na sztywno
bo na D zmienia biegi komputer
a w audi pewnie by było podobnie ;-)
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-09, 16:33   

Mi wywala jeden błąd, brak komunikacji ze skrzynią biegów. Na razie mam zrobione na instalacji od automatu, za tydzień dwa będzie zmieniana instalacja, sterownik silnika mam od S8 automat!
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1283
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-04-09, 17:40   

pepi napisał/a:
się spytam może i głupio
czy jakby nawet walił błędami
to to wpłynie na auto negatywnie trybem serwisowym itp
czy tylko będzie strona baboli i tyle ?

Kiedyś u brata w Ósemce uszkodziło się ECU i silnik nie chciał się wkręcać powyżej 1,6tys obrotów. Jedynym błędem jaki wywalało był błąd o braku komunikacji ze skrzynią biegów. Tylko właśnie nie wiem czy to było związane stricte z brakiem komunikacji, czy z niefartownym uszkodzeniem kompa.

adrian949 napisał/a:
Mi wywala jeden błąd, brak komunikacji ze skrzynią biegów. Na razie mam zrobione na instalacji od automatu, za tydzień dwa będzie zmieniana instalacja, sterownik silnika mam od S8 automat!

Nie ma żadnych problemów z jazdą? Silnik wkręca się do odcięcia?
Jeśli zastosowanie ori ECU to tylko kwestia wyświetlania się błędu, bez fizycznych negatywnych skutków, to można to przeżyć jeszcze ;-)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-09, 18:25   

Silnik bardzo dobrze chodzi i wkręca się do ponad 7 tys :lol:
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-09, 21:01   

a zapłonem też steruje prawidłowo nie na sztywno ?
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-09, 21:08   

pepi napisał/a:
a zapłonem też steruje prawidłowo nie na sztywno ?


Jak steruje zapłonem?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-10, 07:12   

bo nie kiedy po przekładce na manual auto jechało ok niby
ale komp na sztywno zapłon ustawił bez zmiany wyprzedzenia
ale to są moje tylko przypuszczenia bo nie robiłem audi
tylko raz golfa :-D
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2013-04-14, 13:42   

Nie znam szczegółów ale da się przeprogramować kompa z automatu na manual i nie będzie żadnych błędów. U mnie tak było zrobione, silnik ABZ, sterownik wysyłałem do digitun.
_________________
Narazie czytam
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-04-14, 19:33   

ile ?
 
 
wojus69 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojtek
Jeżdzę: Audi a8 d2
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-09, 21:54   

temat coś przycichł a bardzo ciekawy. Może ktoś się zdecydował ? Jakieś relacje ? :D Jestem bardzo ciekawy jakby latała a8 4.2 biturbo :) I jakie turbiny do takiego setupu trzeba włożyć ? k04 ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.