Autor |
Wiadomość |
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-06-04, 19:04
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | FOSS, coś dla Ciebie :-D |
Słowo daję, że jeszcze kiedyś zrobię sobie takie RS8 na D2-ce.....
wciąż robi to na mnie wrażenie https://www.youtube.com/watch?v=IMu5-gUgCQM :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-04, 19:06
|
|
|
Kusicie mnie panowie kusicie :-P |
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-06-04, 22:12
|
|
|
Ja też wiem, że zrobię w końcu u siebie coś pomiędzy 450 a 500KM. Tylko kwestia czasu. Tak więc guzior robotę będziesz miał ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-04, 22:24
|
|
|
Mucholejkolator, Rób i opisuj bo musze sie (jak do LPG) przekonać Mnie zadowoli 400KM |
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-06-06, 10:32
|
|
|
Jak jeździłem RS6 C5 to po 15 minutach jazdy wiedziałem, że po miesiącu jazdy z tą mocą (450KM) już by mi jej brakowało... Nie kończąca się opowieść ;-) Człowiek do wszystkiego się przyzwyczaja. Ale i tak mieć taki zapas mocy w starej limuzynie to było by coś :-> |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2013-06-06, 11:31
|
|
|
Są takie chwile kiedy masz wrażenie że mocy pod pedałem brakuje, ale kiedy wyprzedzam inne auta "dla ludu" i widzę jak oni się męczą to szybo mija mi pomysł inwestowania w moc w D2 ;-)
Oczywiście, całe stado 600 KM pod maską pozytywnie nastraja, jednak ja bym raczej kupił ori RS6 C5 jakąś wymuskaną na weekendy, a D2 zostawił na co dzień. Kasa włożona w D2 nigdy się nie zwróci, zawsze będą większe czy mniejsze problemy z serwisowaniem tego a i odsprzedaż za sensowne pieniądze za kilka lat jest wątpliwa.
Mój tok rozumowania nie jest jedyny i właściwy, po prostu ja bym tak zrobił ponieważ szanuję swoje ciężko zarobione pieniądze ;-) gdybym kasę wygrał/dostał pewnie patrzyłbym na to w inny sposób. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-06, 12:34
|
|
|
Co prawda to prawda że do każdej cywilnej mocy sie przyzwyczajamy ale jak przedmowca wspomniał widząc meczące sie dupowoziki szczegolnie pod gorke to przypominam sobie że una tam jednak jest Inna alternatywą jest pojeździć troche autem co ma max 100KM i sie potem przesiąść Ostatnio jechałem nowiutkim Hyundaiem i20 i jak na autobanie pod górke pedal w podłodze a un 90 to się zdziwiłem bo w A8 nie ma takiego czegoś |
|
|
|
|
|
|
|
AdasKaziu
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8,D2
Dołączył: 27 Cze 2013 Posty: 6 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 2013-07-03, 21:57
|
|
|
guzior napisz mi jakie całkowite były by koszta aby zarobić z mojej esy z silnikiem AQH w automacie 600km.
Chodzi mi o komplet kosztów razem z hamulcami, skrzynią, silnikiem itd. |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-28, 14:53
|
|
|
No i co z tym uturbieniem w D3? Guzior działasz już coś masz jakiś efekt aby to zareklamować, bo czekamy na działanie w kolejce? |
|
|
|
|
|
|
|
PitBullRedNos
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 48 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2013-11-02, 18:01
|
|
|
Kolego Guzior jak tam prace idą na warsztacie... Modyfikowałeś w jakiś sposób ostatnio jakąś A8 lub S8 4.2 ??
I ciekaw jestem czy gwarancje roczną którą dajesz można by przedłużyć np. za dopłatą, jeżeli tak to jaki koszt i jaki czas/przebieg wchodzi w grę maksymalny... ??
Zastanawia mnie czy jeżeli ktoś założyłby po modyfikacjach u Ciebie nową instalację LPG to uwzględniałbyś nadal gwarancje... ??
No i czy rozmawiałeś już z mechanikiem od ASB... ??
Pozdrawiam |
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-02, 18:28
|
|
|
PitBullRedNos napisał/a: | Kolego Guzior jak tam prace idą na warsztacie... |
myślę, że po prostu z D3 i jej elektroniką nie dał sobie rady:) |
|
|
|
|
|
|
|
pawell31
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: G35s
Skrzynia: --
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: infiniti g35
Wiek: 35 Dołączył: 04 Sty 2010 Posty: 1 Skąd: Modlin Twierdza
|
Wysłany: 2013-12-02, 22:04
|
|
|
guzior napisał/a: | Od razu pisze:
D3 - na miekko bedzie chodzic na ori ecu, i zadnych bledow srac nie bedzie.
LPG - po mydikacjach instalacji da sie to zrobic - ale potrzebne sa mocne parwniki, wielkie wtryski, gruba linia zasilajaca parowniki itp. Stroic LPG tez mozemy |
przecież już o tym było |
|
|
|
|
sokolasty
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2, omega b tzw gratowóz
Wiek: 38 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 88 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-12-04, 14:16
|
|
|
a jak wyglądała by taka sprawa gdyby chcieć przełożyć całe biturbo z 2.7 |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-04, 14:20
|
|
|
było już porównanie 4.2 biT do W12? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|