Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne ] Wymiana uszczelniaczy w ASN 3.0 A4  
Autor Wiadomość
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-09-18, 17:50   

Bugalon napisał/a:
Ten 2.7 to dobry silnik, ale eksploatacyjne części do niego drogie i strasznie upierdliwy serwis jest (do wymiany turbin silnik trzeba wywalac). Najgorsze są sondy EGT w tych silnikach. Pali się moduł sterujący sondą (zintegrowany z sondą na jednym kablu) a taka sonda tylko w ASO dostępna za ileś tam tysięcy (a są dwie). Turbiny sa bezproblemowe, ale przy uzywanym samochodzie to zawsze ryzyko, nie wiadomo czy poprzedni wlasciciel należycie je traktował, czy był kretynem. Jak był kretynem to za dwie turbiny zapłacimy więcej niz za kompletnego ABZ-ta ........

Reasumując - jak bym miał iść w 2.7BiT to tylko z pewnego źródła i od właściciela którego bym znał ......

Swapy z tego samego modelu kompletny setów to nie problem i każdy rozgarnięty mechanik to ogarnie (z naciskiem na ogarniętego w zakresie rozumienia schematów elektrycznych, rozkładu wiązek i biegłego posługiwania się Vagiem)

Swapy silników z innych modeli to w większości przypadków rzeźnia i miliony przeróbek ślusarsko-spawalniczych. Raczej nikt kto sie mechanika na codzień zajmuje nie zrobi Ci czegos takiego, bo prawdopodobnie nie będziesz chciał zapłacić za czas potrzebny na wszystkie "indywidualne" modyfikacje.


Dzięki wielkie, teraz myślimy nad włozeniem tego ABZ z D2, w sumie to już nawet niema znaczenia czy automat czy manual.
Takie pytanko,jeżeli ABZ wejdzie do B6 to z D3 BFM też podejdzie??

Właśnie rozmawiałem z MW Motorline i mówią że lepiej pujść w silnik z
D3 BFM
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-09-18, 19:19   

Bugalon napisał/a:
Ten 2.7 to dobry silnik, ale eksploatacyjne części do niego drogie i strasznie upierdliwy serwis jest. Najgorsze są sondy EGT w tych silnikach. Pali się moduł sterujący sondą (zintegrowany z sondą na jednym kablu) a taka sonda tylko w ASO dostępna za ileś tam tysięcy (a są dwie).


Wymienia sie jej elektronike ktora siada za 250zl

Widac, ze nigdy nie miales takiego silnika. Ja robilem kiedys wlasnie swap w a4 b6 3.0 ASN na 2.7 BiT nikogo nie bede do tego przekonywal bo nic mi to nie da, ale poprostu ten silnik pasuje tam p&p nie dotykasz zadnych lap, skrzyn biegów itp. Wyjmujesz 3.0 wkladasz 2.7 i tyle. Do lekkiej modyfikacji jest jedynie jeden waz od wspomagania i zaslepienie jedngo wyjscia cieczy chlodzacej. Kladziesz wiazke troche przerabiasz i po temacie.

Zeby zamontowac tam BFM czy ABZ do przerobki masz wszystkie lapy uklad chlodzenia, nie wiadomo jak stary sterownik skomunikuje sie z B6 gdzie czesc rzeczy idzie po CAN
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-09-18, 20:00   

miał jedno kupę i wpakuje drugą kupę
może kolega by chciał się przemieszczać niż wiecznie robić ?
pomijam fakt że ja bym zdecydowanie wolał 300 km wolne od turbo niż 300 km z turbo
moim zdaniem 2,7 bi to nie udana jednostka problematyczna z lpg i takie tam
najtaniej by było kupić tanie d2 tylko ja był wolał coś w polifcie jakiś auw aqf
i przepakować wszystko .
Bo przy takiej robocie bywają problemy że czegoś tam nie będzie a tak będzie wszystko :]
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-09-18, 20:29   

Nic nie będzie bo tam nic nie będzie pasowało.

I tak będzie wiecznie robił bo jak zaczną się choroby poswapowe, a do byle pierdole wywala nie silnika .

Żeby to miało ręce i nogi to 20tys zł to mało. Nie wiem jak bardzo brat chce takiego swap, czy nie woli sprzedać i kupić coś innego...
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-09-19, 05:10   

jak będzie miał drugie auto z boku to w czym problem ??
te 20 tys to taka kwota wirtualna
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-09-19, 08:04   

pepi napisał/a:

miał jedno kupę i wpakuje drugą kupę
może kolega by chciał się przemieszczać niż wiecznie robić ?
pomijam fakt że ja bym zdecydowanie wolał 300 km wolne od turbo niż 300 km z turbo
moim zdaniem 2,7 bi to nie udana jednostka problematyczna z lpg i takie tam

2.7BiT nieudane? <faktycznie>

Przyznaję, sam nie miałem ale mam sporo znajomych co śmigają S4/RS4 B5 z tym silnikiem i jakoś ciężko zauważyć aby mieli z tym większe problemy.
Nie wspomnę już o tych co mają tam trochę pomodzone... na 300, 400,500 czy nawet 600KM i jakoś to jeździ.

Może się nie znam ale takiego 2.7BiT można zrobić na 500KM to raczej ciężko nazwać go nieudanym silnikiem <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-09-19, 11:56   

Dzięki panowie za wypowiedzi, teraz to jest dylemat.

Tak patrząc na ceny to typowy z S4 BBK jest w podobneych cenach co BFM,więc lepiej już pujść w stronę BBK z S4 i wszystko też powinno elegancko podejść pod B6.

2.7 Bit nie są drogie,ale jak z późniejszym utrzymaniem?? doewent. regeneracji turbin trzeba silnik wyciagać?
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
pavel44 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 219
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-09-19, 13:55   

Poczytaj trochę o bbk bo koszty jego utrzymania znacznie przewyższają 2.7 i do jego naprawy tez trzeba go wyciągać z auta (rozrząd od strony grodzi).
_________________
xyz
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-09-19, 14:57   

jordan233 napisał/a:
\Tak patrząc na ceny to typowy z S4 BBK jest w podobneych cenach co BFM,więc lepiej już pujść w stronę BBK z S4 i wszystko też powinno elegancko podejść pod B6.

2.7 Bit nie są drogie,ale jak z późniejszym utrzymaniem?? doewent. regeneracji turbin trzeba silnik wyciagać?

Tak jak pavel44 napisał, w BBK rozrząd masz od strony ściany grodziowej na łańcuchach. Poza tym przy BBK masz 3 chłodnice wody i nieźle zakręcony układ chłodzenia ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-09-20, 13:27   

pepi napisał/a:
jak będzie miał drugie auto z boku to w czym problem ??
te 20 tys to taka kwota wirtualna


no w tym, ze z podstawionego obok A8 spasuje* tylko wiązka i silnik.

Jeśli uważasz, że 20tys to kwota aż nadto na takie przedsięwziecie to sorryyy <amasz>

Wiadomo, ze mozna przerzucic silnik jakos to wystrugac i jezdzic, ale to bez sensu.

Trzeba porobic rozrzady uszczelki i inne sprawy gdy wszystko jest na zewnatrz. Do tego w takim B6 hamulce seria 3.0 to 312mm ktorymi strach jezdzic z moca 300+ bo sie pala. Jakikolwiek standardowy set na 300+ to minimum 3000zl ( przod i tyl )

20tysi to kwota na zapiecie ogarnietego 2.7biT , ze starym 4.2 lub BFM bedzie drozej bo nic nie pasuje...








*jak świni siodło
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-09-20, 21:24   

dobra ja wysiadam jak dla kogoś problem jest wpakować z auta a do auta b zawartość
to przepraszam
jeśli będzie wszystko co potrzeba to nie ma problemu problem jest wtedy gdy czegoś nie ma lub trzeba przecierać tory co nie raz już robiłem :] pukali że się nie da na jednym forum było określenie ,bizonowanie.. ;)
Sam teraz się zastanawiam nad wpakowaniem takiego abz do auta i zrobienia napędu na tył na manualu .
Tutaj jest sporo łatwiej bo prawie wszystko idzie kupić .
Co do hebli proszę cię nie pisz głupot serynie a8 ma takie wspaniałe że ... żenada
ja zmieniłem kupiłem zaciski od a6 c6 które też były w a4 i płaciłem za nie po 70 pln sztuka tarcze coś po 90 pln no fakt koszt powala i hamuje tak samo jak seryjnie ale mnie felgi ograniczały <bezradny>
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-09-21, 19:42   

pepi napisał/a:
ja zmieniłem kupiłem zaciski od a6 c6 które też były w a4 i płaciłem za nie po 70 pln sztuka tarcze coś po 90 pln no fakt koszt powala i hamuje tak samo jak seryjnie ale mnie felgi ograniczały <bezradny>


No kupiłeś 320mm co dalej nie hamuje i nie nadaje się do mocy 300+ w a4.

pepi napisał/a:
dobra ja wysiadam jak dla kogoś problem jest wpakować z auta a do auta b zawartość
to przepraszam
jeśli będzie wszystko co potrzeba to nie ma problemu problem jest wtedy gdy czegoś nie ma lub trzeba przecierać tory co nie raz już robiłem :] pukali że się nie da na jednym forum było określenie ,bizonowanie.. ;)


Mechanika to w tym przypadku najmniejszy problem...

Poogarniaj elektronike, abs, esp , klimatyzacje , wentylatory
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-09-21, 20:13   

mam tylko o 1 mm mniejsze od fabrycznych :]
oj tam straszysz i tyle
esp jest nikomu nie potrzebne
 
 
maciek323 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 5,0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Maciek
Jeżdzę: BMW e39
Dołączył: 23 Paź 2015
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-04, 15:11   

aro51 napisał/a:


Mechanika to w tym przypadku najmniejszy problem...

Poogarniaj elektronike, abs, esp , klimatyzacje , wentylatory


To prawda, ogarnąć całą elektronikę, szczególnie w warunkach garazowych, przy swapie 4.2 do b6, tak zeby wszystko działało, to nie lada wyzwanie.

Miałem 2 swapowane auta, A4b5 z ABZ i 80 coupe z AEC na pokladzie, z obu byłem zadowolony, oba silniki godne polecenia.

2.7 biturbo ma bardzo dobre opinie, a czy wolimy wrzucac 2,7 czy 4.2 to już zalezy od naszej wyobrazni, portfela i czy chcemy dalej auto dlubac, czy starcza nam te plus/minus 300 koni. Sporo b6 jezdzi z tymi 2.7 biturbo, ale fakt ze do tak mocnego auta potrzebne są zupełnie inne hamulce.

Ja "80" na nowych dobrych ale seryjnych hamulcach balem sie szybko jezdzic, bo nijak to nie przystaje do osiągów auta. Co ciekawe w "80" z AEC na pokladzie miałem powtarzalny wynik 5,1 do setki - identycznie jak M5 e39 (zdrowy).

Wkładanie silnika BBK moim zdaniem kompletnie mija sie z celem. Dużo lepiej włozyc jakis starszy 4.2 na pasku. Co do kosztów, to rozne warsztaty ogarniaja to w róznej cenie.

Zawsze sie tez bałem ze ciezko sprzedac swapowane auto, ale to jakis mit. Ja oba swoje swapowane Audi sprzedałem w pare dni od ogłoszenia. Inna sprawa, że był to dobre sztuki i w rozsądnej cenie (w granicach 15 tys zł).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.