Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne ] Wymiana uszczelniaczy w ASN 3.0 A4  
Autor Wiadomość
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-03-01, 11:59   [inne ] Wymiana uszczelniaczy w ASN 3.0 A4

Witam

Czy da się wymienić uszczelniacze bez ścągania głowicy w A4 3.0

Dodam, iż na zimnym silniku kopci na niebiesko....
Co 100km zapala się kontrolka oleju....

W mieście zrobione 1400km i nai grama oleju, a na trasie 1200km wziął 3 litry oleju...

Zero wycieków....
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-01, 12:14   

Wymiana samych uszczelniaczy zaworowych to pewnie będzie za mało , obstawiam pierścienie tłokowe bardziej .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-03-01, 12:15   

Da sie, ale rozrzad jest do rozpiecia i trzeba bedzie krecic walem tak zeby miec zawsze tlok w gornym punkcie dla gara w ktorym bedziesz wymieniac uszczelniacze (podparcie dla zaworow musi byc). Troche zachodu jest ale czapek zwalac nie trzeba.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-03-01, 13:19   

Bugalon napisał/a:
Da sie, ale rozrzad jest do rozpiecia i trzeba bedzie krecic walem tak zeby miec zawsze tlok w gornym punkcie dla gara w ktorym bedziesz wymieniac uszczelniacze (podparcie dla zaworow musi byc). Troche zachodu jest ale czapek zwalac nie trzeba.

Można podpierać ciśnieniem zamiast świecy wkręcić adapter na wąź do sprężarki.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-01, 15:15   

ale w tym przypadku to nie one :)
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-03-01, 19:33   

Wymienianie samych uszczelniaczy jest bez sensu w uzywanych silnikach to raz
Dwa jak pisza koledzy wyzej to nie uszczelniacze tylko motor przytarty.

Sama wymiana uszczelniaczy jest o tyle słaba, ze w motorze z przebiegiem 200+ 300+ do roboty sa takze prowadnice zaworowe i reszta. Co z tego ze damy nowy uszczelniacz na powypieprzane gniazda <niewiem> patent dobry na gielde :D
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-03-01, 19:56   

Dzięki koledzy, bracki robił remont silnika -ale jak wychodzi mechanik spi....ł robotę.

Kupe kasy włożył w silnik i dupa....
Trzeba znowu wszystko zwalać :(
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-01, 20:56   

Witam!

Nie wydawaj pieniedzy pochopnie. "Kluczmeni" zawsze beda eksperymentowali za Twoje pieniadze.Postaraj sie jeszcze raz obejrzec wszystko chlodnym okiem i zwroc szczegolna uwage na kolektor ssacy.

Stefan.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4798
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-01, 21:27   

obacz odmę i czy ci dmucha czy przysysa
bo może być olej spalany w kolektorze bo separator odmy egzekutor be

Silników się nie naprawia tylko wymienia na inne sprawne :)
dlatego że podzespoły naprawiane to już nie to niektóre fizycznie są nie możliwe do naprawienia .
Pomijam jakość gratów bo to temat rzeka :)
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-03-03, 20:10   

tak wygląda odma w tym 3.0 ASN :


a tak wydech :)




Teraz panowie jest takie pytanie,bracki nie zamierza iść w kolejną naprawę - myśli o przekładce
Jaki silnik 4.2 najlepiej szukać i jaką skrzynię do tej A4 B6? jak to wyjdzie z kosztami?

Z góry dzięki za podpowiedzi
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-03-03, 20:16   

Po 3.0 asn najlepiej zapina sie 2.7 biturbo. Przerabialem swojego asna na 2.7 i rewelacja. Niestety koszty obojetnie jakiego swapa czy 2.7 4.2 czy 5.1 2x przekrocza kupno asna i jego montazu, ale warto.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
gibon 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 81
Skąd: Tczew
Wysłany: 2015-03-04, 22:30   

Sulejówek Ul.kombatantów 74 , TEL.503803636 - Piotrek
Jedź tam ogarną ci ASN'a. Masz blisko ok 100 km. Sprawny 3.0 jest całkiem przyjemny.
_________________

 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-03-06, 10:32   

No ok panowie a jeżeli ciśnienie na tlokach będzie odpowiednie?? Co warto sprawdzić ??
W VCDS mozna sprawdzic jakies wazne dane?
acha co sibędzie sie działo z uszkodzonym czujnikiem G62 od temp. wody bodajże


DODANO:
Ciśnienie na tłokach po 11 bar,na dwóch było po 10.5 bara
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-07-19, 20:56   

ktoś z kolegów mi może pwoiedzieć coś natemat kanałów 90 i 93 z tego ASN, dodam że jest po wymianie rozrządu - przejechane 6000 km.


_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-07-21, 23:36   

Niechlubny ASN i niechlubne kopcenie, nierówna praca, jaranie oleju i płynu chłodzącego <boisie>

Z obiegowych opinni słyszałem, że silnik ten ma problemy z pękającymi blokami i głowicami i jak się psuje to w ogóle do du..y jest.
Był u mnie jeden kolega takim A6C5 z tym motorem i historia remontów tego silnika była już dosyć spora a wciąż nie jeździło to tak jak jeździć powinno :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.