Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(  
Autor Wiadomość
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-12-04, 08:28   

Na forum jest manual odnośnie wymiany pompy, jeśli już do niej dojdzie to patrząc po forum bierz ori VDO, wymień filtr i uszczelnienia.
_________________
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-12-04, 09:45   

Nie ma tragedii, ale problemem są uszczelnienia, tylko ori w aso za ponad 400zlociszy lub rzeźbienie.
warto tez zamiast slawnej uszczelki krocca wylotowego kosza zupelnie pominąć ten wylot i zastąpić go wężem do paliwa.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-04, 17:55   

pompa zmora a 8 :-D
 
 
dono 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-04, 20:14   

Mam ten sam problem co Ty tylko nie pisałem czekałem aż mechanik dojdzie z tym do ładu i Ci podpowiem. Auto jest już 2 tydzień w warsztacie najpierw ciężko paliło za 2 razem i szarpało po odpaleniu aż do rozgrzania, im temperatura niższa tym gorzej. Najpierw komp pokazał czujnik położenia wału wymieniliśmy dalej to samo okazało się że jest tam jakaś zębatka i ona ma uszkodzony żąbek - no ale ogarnięte! później przepływka to samo - ogarnięte - nie pali. Dziś dostałem tel że możliwe że to pompa nie daje dostatecznego ciśnienia czyli 4 bary. No i potwierdził wyjąć pompę to worek soli zjeść :D no ale pompa zamówiona razem z filtrem jutro rano odbiór jak będę po przeszczepie pompy napiszę (pewnie w piątek rano bo jutro w nocy pracuje).
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-12-04, 20:23   

Dono spytaj się tego mechanika czy kiedykolwiek wymieniał pompę w a8 .
 
 
dono 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-04, 21:05   

pompa już wyjęta, więc raczej wymieniał bo dość szybko ją wyjął, sam ma u siebie w stajni d2 lift i d3. Tak to konkretny gość ale głównie specjalizuje się w bmw... zobaczymy jutro :?: :!:
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-04, 21:20   

Ja najpierw musze byc pewny ze to pompa. Dzisiaj dalem sobie spokoj (i tak dopiero jutro przyjdzie manometrdo paliwa) wtedy zmierze przed listwa a pozniej bede sie cofal zeby wykluczyc jakis zator po drodze. Jakos mi sie nie usmiecha wywalic 1000 zlotych i zeby to nie pomoglo.

Jutro dam znac czy potwierdzi sie przypuszczenie czy nie.
_________________

 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-12-04, 22:31   

Zmierz na kroccu w bagażniku. Ma byc minimalnie 8bar. Regulator zbija do 4bar na listwie.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-04, 22:35   

Na tym jednym wychodzacym z kosza zaraz pod ta metalowa plytka? I co dokladnie miales na mysli piszac o przerobce (jakies foto gdzies?)
_________________

 
 
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2013-12-05, 13:42   

jakie powinien mieć obroty na ssaniu ?u mnie jest 1050 po cięzkim kręceniu i spada zaraz na 1000 ,wg mnie nie dostaje wiekszej dawki paliwa jakby czujnik temp. zielony ...
 
 
marcin1122333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Wiek: 48
Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 67
Skąd: radomsko
Wysłany: 2013-12-05, 14:52   

u mnie tez jest ok 1050 później po nagrzaniu spada do 750-800
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-12-05, 15:02   

tomek808 napisał/a:

jakie powinien mieć obroty na ssaniu ?

1100obr/min ssanie i 900obr/min po rozgrzaniu na N
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-05, 15:09   

masz za wysokie obroty :-D
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-12-05, 15:11   

pepi napisał/a:
masz za wysokie obroty :-D

Że niby ja?Na ssaniu mi chodzi kilka chwil a potem spada.
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2013-12-05, 15:40   

uszkodzony czujnik temp daje takie objawy jak pompka uszkodzona czyli trzesie silnikiem cięzko pali strzela po dodaniu gazu albo przygasa ale to u mnie przez 2 min pózniej ok
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.