Autor |
Wiadomość |
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-12-04, 08:28
|
|
|
Na forum jest manual odnośnie wymiany pompy, jeśli już do niej dojdzie to patrząc po forum bierz ori VDO, wymień filtr i uszczelnienia. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-12-04, 09:45
|
|
|
Nie ma tragedii, ale problemem są uszczelnienia, tylko ori w aso za ponad 400zlociszy lub rzeźbienie.
warto tez zamiast slawnej uszczelki krocca wylotowego kosza zupelnie pominąć ten wylot i zastąpić go wężem do paliwa. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-04, 17:55
|
|
|
pompa zmora a 8 :-D |
|
|
|
|
dono
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-04, 20:14
|
|
|
Mam ten sam problem co Ty tylko nie pisałem czekałem aż mechanik dojdzie z tym do ładu i Ci podpowiem. Auto jest już 2 tydzień w warsztacie najpierw ciężko paliło za 2 razem i szarpało po odpaleniu aż do rozgrzania, im temperatura niższa tym gorzej. Najpierw komp pokazał czujnik położenia wału wymieniliśmy dalej to samo okazało się że jest tam jakaś zębatka i ona ma uszkodzony żąbek - no ale ogarnięte! później przepływka to samo - ogarnięte - nie pali. Dziś dostałem tel że możliwe że to pompa nie daje dostatecznego ciśnienia czyli 4 bary. No i potwierdził wyjąć pompę to worek soli zjeść no ale pompa zamówiona razem z filtrem jutro rano odbiór jak będę po przeszczepie pompy napiszę (pewnie w piątek rano bo jutro w nocy pracuje). |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-12-04, 20:23
|
|
|
Dono spytaj się tego mechanika czy kiedykolwiek wymieniał pompę w a8 . |
|
|
|
|
dono
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Sty 2013 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-04, 21:05
|
|
|
pompa już wyjęta, więc raczej wymieniał bo dość szybko ją wyjął, sam ma u siebie w stajni d2 lift i d3. Tak to konkretny gość ale głównie specjalizuje się w bmw... zobaczymy jutro :?: :!: |
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-04, 21:20
|
|
|
Ja najpierw musze byc pewny ze to pompa. Dzisiaj dalem sobie spokoj (i tak dopiero jutro przyjdzie manometrdo paliwa) wtedy zmierze przed listwa a pozniej bede sie cofal zeby wykluczyc jakis zator po drodze. Jakos mi sie nie usmiecha wywalic 1000 zlotych i zeby to nie pomoglo.
Jutro dam znac czy potwierdzi sie przypuszczenie czy nie. |
_________________
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-12-04, 22:31
|
|
|
Zmierz na kroccu w bagażniku. Ma byc minimalnie 8bar. Regulator zbija do 4bar na listwie. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-12-04, 22:35
|
|
|
Na tym jednym wychodzacym z kosza zaraz pod ta metalowa plytka? I co dokladnie miales na mysli piszac o przerobce (jakies foto gdzies?) |
_________________
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2013-12-05, 13:42
|
|
|
jakie powinien mieć obroty na ssaniu ?u mnie jest 1050 po cięzkim kręceniu i spada zaraz na 1000 ,wg mnie nie dostaje wiekszej dawki paliwa jakby czujnik temp. zielony ... |
|
|
|
|
|
|
|
marcin1122333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Wiek: 48 Dołączył: 17 Lip 2013 Posty: 67 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2013-12-05, 14:52
|
|
|
u mnie tez jest ok 1050 później po nagrzaniu spada do 750-800 |
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-05, 15:09
|
|
|
masz za wysokie obroty :-D |
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2013-12-05, 15:40
|
|
|
uszkodzony czujnik temp daje takie objawy jak pompka uszkodzona czyli trzesie silnikiem cięzko pali strzela po dodaniu gazu albo przygasa ale to u mnie przez 2 min pózniej ok |
|
|
|
|
|