Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 LPG ] Zrobiło się zimno i odpala na 20 razy :(  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-12-07, 10:16   

pepi zasugerował by gazonik przeprogramował instalacje lpg by przełączała sie przy 85 st :-)

A tak na poważnie to to jak byś zmniejszył mu przeskok na 20 st to wcześniej się będzie przełączał na gaz i więcej paliwa będzie Ci zostawało w zbiorniku. Bo robiąc dystans powiedzmy 10km to połowe jedziesz na petrolu i połowe na gazie.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
tomek808 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 176
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2013-12-07, 11:06   

aż tak mi na tym nie zależy ile spali ,pozatym szybko się nagrzewa ten silnik więc 3 min z 55 do 85 nie robi wielkiego znaczenia .
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-12-07, 12:09   

Dlatego ma ustawioną wysoką temp przełączania, bo sterownik Pb przy ok 60st nie wydłuża już czasów wtrysku. Ustawiając na niższą temperaturę przełączania sterownik LPG który ma złe korekty po temp albo wg ich nie bierze pod uwagę (czy też nie posiada) po przełączeniu na LPG zalewa silnik gazem przez co dławi się silnik i rozjeżdża mapy.

Wystarczy poczytać troszkę na temat ,,ZIMNY VAG" Sam u siebie mam zastosowany podobny emulator czujnika temperatury jaki stosuje prins.
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-12-07, 12:17   

karol208, Ja od 3 lat śmigam na LPG , temperatura przełączenia to 35*C i żadne mapy mi się nie rozjeżdzają , wystarczy raz na miesiąc przejechać sobie ze 100KM na PB i bez problemu .
Po co kupować jakieś emulatory i ustawiać temperaturę przełączenia na LPG na 60*C ??

ernesto napisał/a:
A tak na poważnie to to jak byś zmniejszył mu przeskok na 20 st to wcześniej się będzie przełączał na gaz i

I dalej mogą być jakieś cyrki z mapami , Każdy gazownik mówi że minimum to 35* przy jakiej powinien się przełączać z PB na LPG .

A co zrobisz jak przy -20*C przełączy się tobie na LPG i zamrozi reduktory ???
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-07, 13:39   

to ja mam 20 nawet niżej :-D
mi normalnie śmiać się chce z takim podejściem ma być dobrze korekty temperaturowe są po to aby zniwelować właściwości gazu ale po nagrzaniu bo czym jest cieplejszy to jest jego mniej :mrgreen:

tylko przy takich temperaturach jakich ja mam trzeba mieć dobre zabawki
jedynie co w tyłek dostaje to gumy w parowniku bo szybciej padnie ale o ile szybciej to nie wiem te 50 tys wytrzyma bo tyle zrobiłem max bo potem auta się pozbyłem
to nie wiem co dalej
\
więc nadal uważam że 90 % gazowników to kowale na dodatek nie douczeni
lato 25 -zima 30-35 max i auto ma śmigać
z syndromem zimny vag walczyłem w moim byłym audi a6 mojej byłej żony i powiem tak po zgraniu tego i przejście coś na 18 było ustawione na wolnych obrotach nie szło wyłapać kiedy lpg zapieło było ustawione na 600 obr
więc można tylko trzeba się pobawić

teraz w mym a8 mam lpgtech i mam to nie poustawiane bo jeden parownik nie obrabiał mi auta i drugi dodałem
potem motor zmieniłem i dalej nic nie ustawiłem bo nie mam kiedy sporo pracy i problemy życiowe
I nie ustawione to śmiga bardzo fajnie pali około 13-15 litrów
przepina się nie wiem kiedy to znaczy wiem bo piszczy ale nie czuć
i pewnie troszkę jeszcze pośmigam tak bo mi się nie chce tego ustawiać jak jest w miarę ok sporo lepiej i tak już nie będzie .
i mamp mi nie rozwala a kompletnie nic nie ustawione :-D
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-07, 15:19   

Dobra, wywaliłem pompę i raczej to jej wina :) Wywaliło dekiel z jednej strony :/

Tylko teraz mam pytanie - ten pływak który jest w koszu u mnie nosi ślady profesjonalnego grzebania (porysowany, coś połamane i jakby czegoś brakowało) ktoś może wrzucić foty jak to powinno wyglądać?

Poniżej zdjęcia mojego dziadostwa.







Przy wyciągania tego kosza z pływankiem całośc mi sie rozwarstwiła/rozpieła :/

No i jak z tymi uszczelkami? Wszystkie mam tak rozwleczone że na nie tego nie poskładam. o ile oringi idzie dobrać to ta duza na samej górze raczej wątpię. Da się to od czegoś dopasować? Czy niestety zestaw za 400+ PLN?

Co do napięcia to na zapłonie pokazuje 6v na rozruszniku 10,5v (auto cały czas do prostownika bo mi przecież mechaniki akumulator urżneli)
_________________

 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-12-07, 15:38   

pływak jest ok.ktoś go kombinerkami za ostro wyciągał .uszczelki dopasujesz bez problemu ,gorzej z tą aluminiową ale dałem rade .
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-07, 15:46   

A ta górna taka duża uszczelniająca kosz w baku to od czego podejdzie?
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-12-07, 15:50   

BzQ napisał/a:
A ta górna taka duża uszczelniająca kosz w baku to od czego podejdzie?

Mam chyba taką..... to mogę sprzedać..... tylko nie wiem za ile :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-07, 15:52   

wymień aku bo uwalisz połowę auta
zasilanie to bardzo istotna sprawa
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-07, 15:59   

FOSS dawaj ile bo potrzebuje to na przyszły tydzień zgarnąć wszystko żeby poskładać.

Pepi wiem, musze jechać do macherów po kasę (mają oddać za szkody) bo jestem teraz przed wypłatą i trzeba jakoś przyorganizować cała resztę :( a fundusze kwiczą :/
_________________

 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-12-07, 16:28   

BzQ dlaczego tylko 6V?


mdamian napisał/a:
karol208, Ja od 3 lat śmigam na LPG , temperatura przełączenia to 35*C i żadne mapy mi się nie rozjeżdzają , wystarczy raz na miesiąc przejechać sobie ze 100KM na PB i bez problemu .
Po co kupować jakieś emulatory i ustawiać temperaturę przełączenia na LPG na 60*C ??


Ja nie kupowałem emulatora sam sobie zrobiłem za 10zł.
Temp przełączania mam ustawioną na 32st. Dlaczego mam emulator, a dlatego że mam sterownik ,,ala stag" o nazwie VECTOR. Mam hanki zielone i nie ma ich w obsłudzę sterownika więc mam ustawione na KEIHIN a to jednak nie to samo inne korekty.
Emulator gdy zawory LPG się otwierają wysyła do ecu informację że silnik ma 80-90st przez co nie wzbogaca już czasów. po osiągnięciu temp na reduktorze ok 70st wszystko wraca na oryginalny czujnik temperatury silnika.

Może trochę druciarstwo ale na razie nie zamierzam wymieniać sterownika LPG, w poprzednich autach miałem nowsze sterowniki z możliwościa aktualizacji więc problemu takiego nie miałem.
_________________

 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 245
Skąd: WLKP
Wysłany: 2013-12-07, 16:51   

BzQ widzę ze potwierdza sie moja diagnoza odnośnie pompy ze umarła;-)na krótko chodźi czy nic???Jeśli chodźi o uszczelki Ja u siebie jak wymieniałem pompę to wymieniłem tylko Ta mała Uszczelke co jest na tym króćcu co zasysa paliwo z drugiej komory:)zdemontuj stara i dopasujesz w każdym sklepie motoryzacyjnym.tylko powiedz ze będzie to montowane w baku.koszt aż 1zł.A nie 400 :-P
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-12-07, 16:57   

Nie da rady tak - wszystkie oringi są tak porozwlekane że masakra - nawet sie na swoich miejscach nie trzymają a gdzieniegdzie nie da się ich nawet włożyć (pokrywa pływaka, miejsce łączenia kosza, tam nad pompą) tak samo ta górna wielka co uszczelnia kosz w baku ma średnicę o dobre kilka centymetrów eiększą że powinna mieć i nie da sie tego wsadzić z powrotem - muszę wymienić. O ile oringi jeszcze dorwę to tej górnej ni cholery chyba że FOSS mi wyśle ;)

No i zastanawiam się co zrobić z tą metalowo/gumową czy tam da radę coś dopasować bo nie chce mi się później tego znowu wywlekać (chociaż sam demontaż i wyjęcie kosza zajął mi jakieś 15 minut więc chyba nieźle jak na pierwszy raz) boję się tylko jak będzie z włożeniem tego - najpierw i tak muszę paliwo przepompować bo bak mam pełny :D
_________________

 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-12-07, 17:08   

mam oryginał pompę vdo mogę Ci za 2 stówy oplić
Ostatnio zmieniony przez Marcin1981 2013-12-07, 17:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.