Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-01, 14:48
|
|
|
Tak,zgadza sie wał rozpołowiony i inaczej złozony juz nie ma wyważenia. Chodzi mi o to że przy skrzyni jak i dyfrze to nie ma znaczenia raczej. Przy podporze już ma. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-01, 15:05
|
|
|
Apophis napisał/a: | Tak,zgadza sie wał rozpołowiony i inaczej złozony juz nie ma wyważenia. Chodzi mi o to że przy skrzyni jak i dyfrze to nie ma znaczenia raczej. |
No niby tak ale ja jestem zboczony i chciałem sobie pomalować żony lakierem |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-01, 15:08
|
|
|
Hehe Erni zboczenia masz zdrowe :p Zaznaczyć nie zaszkodzi |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-01, 16:53
|
|
|
hmm teraz widzę ze wały od PreFL różnią się od FL bo u mnie np. jest praktycznie zerowe dojście płaskim kluczem , a nawet jak się da, to ruch jaki trzeba wykonać aby odkręcić tą śrubę jest bardzo znikomy...
Będę musiał coś pomyśleć o skonstruowaniu własnego klucza
...ot: może chce ktoś wał po kompletnej regeneracji (podpora, przeguby, krzyżak - nowe) ...tylko wyważyć trzeba ...jak coś to pw |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-01, 17:02
|
|
|
Marcin faktycznie teraz zauważyłem że u Ciebie jest zupełnie inny krzyżak porównując fotki te zapodane przez Ciebie i te moje. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-02, 20:11
|
|
|
No widzisz, ojciec kolgi u ktorego majstruje sobie przy audi chciał się tego podjąć no bo mechanik starej daty co w PKSie autobusy naprawiał itp, więc co to dla niego ... ale jak zobaczył jakie jest dojście od razu powiedział że krzyżak do wybicia, bo innej możliwości nie ma, chyba że jest jakiś specjalny klucz (ktory muszę skonstruować ) ... <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-02, 21:30
|
|
|
No i panowie jest problem, nie wiem czy związane z podporą i tą wymianą.
Mianowicie jak ze startu zatrzymanego wcisnę w podłogę czuć drgania po odpuszczenia te drgania ustępują ale, właśnie jest pojawiają się po przekroczeniu 65 km/h nie są to duże ale wyczuwalne i takie dziwne buczenie temu świadczy. Między 65 - 100 km/h
Wydaje mi się że gdyby to była wina wału to by biło niezależnie. A tu wygląda tak jak by coś dostawało po kościach w momencie kiedy jest obciążenie na napęd w momencie startu.
Możliwe że jest coś nie tak z dyfrem ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-02-02, 21:33
|
|
|
Erni, a robiłeś już ten Twój konwerter? Bo znajomy miał ostatnio w e65 takie drgania w przedziale 70-100km/h i to była wina sprzęgła, po wymianie żadnych drgań. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-02, 21:51
|
|
|
Kurde już zgłupiałem. Ale jakiś czas temu porównywałem prace sprzęgła na dwóch innych ósemkach i pracował tak samo. Spina i rozpina prawidłowo, nie ma ślizgania, przeciągania biegami czy ztaczania z wzniesienia
Nie wiem czego się już chwytać. Przed tą naprawą układ pracował ok i nie miał żadnych drgań. Wymieniłem zawias przedni, przegub lewy przedni zewnętrzny i tą podporę.
Najdziwniejsze jest to że podczas startu czuć drgania w tyłku, tak jak by dyfer podskakiwał. Może tam oleju nie ma |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-02, 21:56
|
|
|
Erni przy tym wszystkim co zrobiłes wyciagnięcie i sprawdzenie dyfra to pikuś. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-02, 22:18
|
|
|
Erni a czy jadąc powyżej 100km/h też masz takie drgania i buczenie? Czy zapiąłeś wał z dyfrem zgodnie ze znacznikiem na flanszy dyfra?
U mnie generalnie już od 30km/h było czuć wibracje, ale to przez nie doważony wał |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-02, 22:20
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Czy zapiąłeś wał z dyfrem zgodnie ze znacznikiem na flanszy dyfra?
| Pisał że wysmarował lakier Agnieszki tak więc zapiął jak było. Ja pisałem że olewałem to i nic sie nie dzieje. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-02, 22:21
|
|
|
...a no i jeśli chodzi o budzenie to może łożysko się musi wyrobić, lub psiknij tam jakims smarem. Mialem podobnie w A4 po wymianie podpory i po kilku dniach ucichły, ale nie było drgań |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-02, 22:22
|
|
|
Apophis napisał/a: | martin_rs4 napisał/a: | Czy zapiąłeś wał z dyfrem zgodnie ze znacznikiem na flanszy dyfra?
| Pisał że wysmarował lakier Agnieszki tak więc zapiął jak było. Ja pisałem że olewałem to i nic sie nie dzieje. |
No faktycznie <tjaa> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-02, 22:46
|
|
|
Po rozmowie z kilkoma tylnonapędowymi głowami stwierdzili że cytuje: Pojeździj trochę może się ułoży
Ale co ma sie ułożyć
Marcin czy u ciebie przy mocowaniu podpory były jakieś dwie grube podkładki ?
dafbgsdf.jpg
|
|
Plik ściągnięto 3089 raz(y) 51,67 KB |
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|