Autor |
Wiadomość |
guzior
Moje A8
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2016-03-12, 00:39
|
|
|
Aaaa to do Twojego auta Krzysiek do mnie dzwonil od czego ma wsadzić kolo zamachowe bo nie wiedzial? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-12, 00:59
|
|
|
na poczatku bo miał cos jeszcze ale ja abzta na złom i dałem mu nowszy silnik żeby wlazł zamach z rs4 |
|
|
|
|
|
|
|
guzior
Moje A8
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2016-03-12, 01:24
|
|
|
No wlasnie nie do konca!! Dziwnym trafem dzwonil wlasnie tez o zamach na 8 śrub a nie na 10. I to JA mu powiedziałem zeby Se zalozyl od 2.7BiTa. I to ja powiedzialem mu rowniez co od czego ma kupic zeby zrobic manuala Pewnie uslyszales ile biore za kolo zamachowe do 10 bolta i tańszy byl 3,7 40v. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-12, 08:34
|
|
|
Kolego koszt ustalił na tym samym poziomie zanim oddałem auto
Że do ciebie zadzwonił celem uzyskania informacji to przecie nic dziwnego,w listopadzie jeszcze.
Wiem jakie TY ceny bierzesz bo i do ciebie w tej sprawie dzwoniłem wcześniej-no oni sa nieco tańsi a wynikało to chyba z kosztów skrzyni bo ja nie widziałem sensu pchac krótkiej Skowej.
Dzwonił też do Krakowa i tam tez nawet korzystałem a ich wiedzy zamawiając pedały ale niestety przysłali to samo co wymodził Krzyś a nawet nieco gorszej jakości.
Jak wspomniałem AKC w zasadzie dostałem jak w prezencie 32tys mil nalotu to jakiz sens jest pchać 20letniego "pancernego" zdychającego ABZta? Owszem ABZ miał by sie jeszcze dobrze tylko krwawił z kazdej strony |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-03-12, 20:10
|
|
|
Będzie ta bestia na zlocie ?! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-03-12, 20:13
|
|
|
No Przemek sie deklarowal ze bedzie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-03-12, 20:23
|
|
|
No i super, aż mi już pięty nosi by te cudeńko oblukać |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-03-12, 20:36
|
|
|
Oblukac, nie oblukac, tym sie trzeba przejechac |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-03-12, 22:03
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Oblukac, nie oblukac, tym sie trzeba przejechac | martin_rs4 napisał/a: | Oblukac, nie oblukac, tym sie trzeba przejechac | No właśnie Dlatego chyba sie nie wybiorę na zlocik Obserwuję temat od początku i jestem pełen obaw że mnie również by poniosło na mody , a swoją i tak w sumie nie jeżdżę Wiele razy miałem sprzedać, ale jak wsiądę i zrobię parę km szybko zmieniam zdanie I zostaje mi tylko tłumaczenie swojej połówce po co ci auto, skoro stoi, i tak praktycznie nim nie jeździsz, itp Ósemkowy ,,Bolid" w wydaniu Przemka raczej zostałby już do mojego końca Zawsze mnie denerwowało że nie umiałem traktować auta jak ,,kawałek blachy" tylko ten głupi sentyment Nie tylko do kobiet człowiek w moim wieku się przyzwyczaja PS. Guzior Odwaliłeś kawałek dobrej roboty |
|
|
|
|
|
|
|
RA__________ [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-12, 23:08
|
|
|
BCY ma 560nm w seri dostepne od 2000obr tu mamy mniej jak połowe tego-jaki bedzie to miało wpływ na prace skrzyni przy zwykłym użytkowaniu?
Ktoś o tym wspomniał ale ..
Przemku jak chodziło o auto do wyścigów to wsio ok bedzie robiło robote ale jakoś myslałem że bedzie bardziej uniwersalne.
Oceniam kreski na żywo nie widziałem może jest inaczej
Problem by wg mnie rozwiazało twinturbo gdzie jedna mała dmucha na dole inna ładuje u góry i zabawa bedzie
Albo no zestaw z BCY który ładuje od dołu do gory. |
|
|
|
|
guzior
Moje A8
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2016-03-13, 00:15
|
|
|
I zestaw z BCY puchnie powyżej 6000, robi z bida 510. A tu ograniczają nas wtryski bo byloby ponad 600. Które jest do 7000 dostępne.
A co skrzynia na to - nigdy sie nie zepsuje bo moment wysoko umieszczony jest dużo bezpieczniejszy niz cios z dolu. |
|
|
|
|
|
|
|
RA__________ [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-13, 00:22
|
|
|
Zestaw czy silnik?? Bo ja widziałem niejedne dłubnięte BCY co zamiatało nieziemsko.
A co do skrzyni to nie miałem na mysli że ma kopa od dołu(ma go na górze więc tak czy siak bedzie zdychać)tylko że jak ona bedzie sobie radziła bez momentu do jakiego została przystosowana?
W padniętym silniku automat głupieje jak nie ma mocy |
|
|
|
|
guzior
Moje A8
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36 Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 59 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 2016-03-13, 09:52
|
|
|
Silnik BCY jak i turbiny z BCY zdychają powyżej 6000rpm. Poza tym nie widziałem BCY który przy 2000 miałby 560Nm. To jest pobożne życzenie producenta i chwyt marketingowy. Popatrz na wykresy.
Wlasnie od kopa na górze nie będzie zdychać. Wystarczy zapoznać sie co sie psuje w tych automatach. I pogadać z ludźmi co te automaty wzmacniają.
A od czego jest komputer skrzyni? Od tego zeby przeliczać m.in. Moment obrotowy. Przema fura jakos bez żadnego strojenia, na mapie z palca dojechala do Rzeszowa, wyprzedzając przy okazji dużo samochodow po drodze
Masz taki filmik poglądowy jak jeździła na mapie z palca, z niewielkim boostem przed strojeniem. Przepinki robiłem tiptronickiem, bo głupiała przepustnica i skrzynia jak nie odpuszczałem gazu przy przepince.
https://m.youtube.com/watch?v=CKd1x0sKIcw |
|
|
|
|
|
|
|
RA__________ [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-14, 00:05
|
|
|
BCY robiła fabryka,zawirusujesz i zabije tego twora opartego na starym kapciu bo inaczej nie mozna tego nazwać. No chyba że miał kapitalke to wtedy sens ekonomiczny wg mnie nie istnieje(BCY fabrycznie przygotowane a ABZ nie)
Biturbo,zmienna geometria,twinturbo-to sa zaawansowane sprawy i może nie masz do tego mocy przerobowej
guzior napisał/a: | A od czego jest komputer skrzyni? |
Przestroiłeś go jakoś? Komp ASB w audi głupieje jak ma silnik kilka baboli a o takiej ingerencji to wole nie mysleć
Filmik pokazuje tragedie ale to jak piszesz mapa z palca. Może nagrajcie kilka minut zwyczajnej jazdy,bez kilowania i deptania tylko po prostu niech jedzie do 3 tyś
Pytanie do własciciela bo nie doszukałem się tego-jakie było założenie na to auto? ma byc na codzień czy na rajdy czy to na zloty jakieś?
Pytanie do ciebie guzior-dlaczego nie ma tam silnika z S8 FL tylko jakiś kapeć? Ori padł czy co? |
|
|
|
|
|