Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 02 LPG ] RS8 czas na D2  
Autor Wiadomość
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-03-14, 12:38   

drago_o napisał/a:
jordan233 napisał/a:
Każdy taki projekt to ryzyko,i zapewne Przemek się z tym liczył.
Dla mnie fura BOMBA i z milą chęcią chciałbym mieć coś takiego w D3.
Pozdro.


Mnie dla odmiany zaciekawił temat pozbycia się D3 dla podobnej maszyny D2 :)



Pozbywać nieeeeee,ewentualnie drugi zbudować; )
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-03-14, 12:49   

I tak mnie już dłuższy czas nurtuje dźwięk tego auta i chcę PB. A w D3 to raczej nie dam rady z kosztami na razie aby zrobić taki projekt. W D2 mógłbym podołać :D Chodzi pięknie, brzmi kozacko, teraz wrzucać pneumatykę i D2 na wypasie ta od Przemka :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-03-14, 14:38   

A propos tego sporu o charakterystykę silnika... Że niby auto tylko na tor itp...
A może spojrzeć na temat z innej strony. Duża moc i moment nie są za darmo.
Jeśli w jakimś punkcie na charakterystyce jest duży moment i moc to zawsze w parze idzie spalanie.
Oznacza to, że jeśli auto ma od początku duży moment i moc to od początku dużo pali, i ciężko nim ekonomicznie jechać.
A tak jak zabawa się zaczyna powyżej 3000rpm to można jechać ekonomicznie oraz pałować :)
I ostatecznie to właśnie takie auto będzie bardziej uniwersalne niż takie co od 1000rpm ma 700KM i 7000nm... bo nawet jeżdżąc do 3000rpm spalimy dużo benzynki :) Taka dygresja :)
Dla przykładu: https://www.youtube.com/watch?v=Sj9blViwgP4
Od 3:32 opis ruszania autem co ma moment od razu...
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-14, 21:06   

SENTENZA, mała moc i moment=spalanie duże,jak masz u dołu dużo momentu to masz mniej spalania nic analogicznie na górze(silniki wymagające krecenia dlatego własnie pala więcej)
Dowodem na to jest chocby moje auto bo jak sie turlam na momencie to nigdy nie przekracza 12 jak se pokręce idzie spalanie w góre-to normalne.
Tu taki przykładzik dobrego wykorzystania potencjału :)
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=916532981775407&id=100002561423697

drago_o, Z Diesla się tez da wyciągnąć dzwięk i to całkiem całkiem :)
Dawno temu pokazał mi jeszcze w szkole to pszendza
A dziś np: (no ale co benzynka to benzynka)

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-03-14, 22:05   

Apophis, za tą a4 b5 to jeden wielki smród i brud się ciągnie.. Takie auto powinno zostać skonfiskowane i zezłomowane jako przestroga dla reszty.
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-14, 23:21   

krzychu22.p1i napisał/a:
Apophis, za tą a4 b5 to jeden wielki smród i brud się ciągnie.. Takie auto powinno zostać skonfiskowane i zezłomowane jako przestroga dla reszty.


Kazdy diesel bez eco filtów dokładnie robi tak samo,robiły tak tez moje ex diesle bo to były silniki oodychające pełna parą.

Przynajmniej jest to smród widoczny a nie silentsmrody które sadze maja odfiltrowaną a capi na 5km za nim :)

Jednakże nie o tym dyskutujemy-a o dzwięku diesla :)Gonias to widział na zlocikach lokalnych i mówił że na zywo o wiele lepiej.
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-03-15, 21:56   


 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2016-03-15, 22:53   

Co to za silniki?
_________________
Narazie czytam
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-03-15, 23:36   

Każdy jeden 32v i pierwszy wypust 40v (aka "maly dzwon") BCY/BFM w tej chwili nie mam na wierzchu.
Ciekawe jest to ze Phaeton 40v ma maly dzwon bo ma 6hp19, a a8 D3 mpi duży dzwon bo ma 6hp26. Duzy dzwon ma tez Touareg 40v. Touareg 40v jest tez 10boltem. A d3 40v i phaeton 8boltem.
Pojebane to jest zdrowo....
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-16, 00:38   

Czyli BCY nie skrecisz ze skrzynia manualna z S8 ? Tzn nie bez przerobek?
 
 
WOY 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 19 Lut 2016
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-16, 00:59   

Przemek21 Bardzo fajny temat :D Trzymam kciuki za dalesze mody ;)
Przesledzielm dzisiaj caly temat i poza jakimis zbednymi wywodami po co bo mozna nowsze lepsze itp pelen szacun dla inwestora mechanika i stroiciela ;)
Moje pytanie, bo mnie to dosc mocno interere czy takie wyniki na sofcie idzie ogarnac na OEM gratach i odprezeniu czy trzeba cos jednak zakuwac ?
Jesli tylko odprezenie to jakie bo "gorszych" tlokow chyba nie ma ?
Jedyne co dalem rade ogarnac jak narazie z 4.2 to lepsze tloki doprezajace zeby zyskac w N/A troche KM i Nm.
Ps. dlaczego z tak duzej pojemnosci tak male przyrosty mocy i Nm ??
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-03-16, 07:45   

Apo - tak trzeba delikatnie pokombinować. Chyba ze bierzesz skrzynie manualna 0Bx z nowych audi (c7, b8 itp) to skrecisz bez czegokolwiek.

Narazie najmocniejszy Stock w Polsce (czyli nasze b6) ma 680hp i pod 900Nm na vervie 98. Bez kucia, na serii.

Maly? Abz jak zdrowy to wypluje 290hp/390nm (i to po strojeniu - seria seria 270 hp maks. Tu masz boost 1,3 spadające na 1,1 bo wtryskow nie ma i masz 2x tyle - czyli kreski sa takie jak byc powinny.
 
 
WOY 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 19 Lut 2016
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-16, 10:40   

Moze zle to ujalem ze "mały" :)
jak na serie to wynik jest bdb <brawo>
Trzeba bedzie w takim razie pomyslec nad dmuchnieciem jakiegos staruszka ABZ :D
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 36
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-03-16, 12:18   

Byloby spokojnie 600+hp na 800+nm gdyby:
- wtryski byly większe
- nie balibyśmy z Przemkiem o skrzynie
PS. Zawsze czeka w zanadrzu 6hp32
 
 
WOY 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 19 Lut 2016
Posty: 20
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-16, 13:33   

Mysle ze 450-500KM i sporo wiekszy niuton to juz swiat i ludzie a jak da sie w miare bezpiecznie podciagnac pod 550-600 to juz bajka ;)
A jak inne podzespoly przeniesienia napedu poza skrzynia , oski , mosty itd daja rade czy tez lepiej szukac cos z nowszych mocniejszych sztuk ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.