Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 02 LPG ] stag-300 premium przełączanie na PB  
Autor Wiadomość
Domowy 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 81
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-09-09, 10:31   

Prawdopodobnie będę musiał wymienić reduktor.
Sprawdzałem polecany TWIN, ma on wejście na CU 6mm, aktualnie mam 8mm.
Czy da się jakoś przerobić TWIN na 8mm?
Czy niema to żadnego znaczenia i dać jakąś przejściówkę z 8 na 6 mm?
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-09, 10:33   

Dajesz rozdzielacz z 8mm na 2x6mm. Twin ma dwa wejścia 6mm.
 
 
Domowy 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 81
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-09-09, 14:39   

ale ja już mam 2x8 mm.

bo z butli mam CU 8mm, potem rozdzielacz, 2 elektrozawory i z każdego faro 8mm do reduktorów silver fz8.
teraz jak zamienię to na twin 6mm to pytanie czy na końcu dać tylko przejściówkę z 8 na 6?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-09-09, 19:40   

tak
 
 
Domowy 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 81
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-26, 12:27   

Reduktor w końcu wymieniony.

Niestety mam problem z temperaturą gazu. Albo padł PS02 albo coś jest nie teges.
Dziś rano po zapaleniu auta temperatura reduktora - 17 , gazu - 15; po przejechaniu ok 7km, temperatura silnika 90, reduktora - 82, gazu 26. Wydaje mi się, że bardzo powoli rośnie temp LPG. Czy jest to normalne?

Czy ktoś mógłby rzucić okiem na plik osc?
Jak sprawdzić czy PS02 działa poprawnie?

link do pliku z oscyloskopu stag:
twin rano
 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2016-10-26, 13:41   

Domowy napisał/a:
Reduktor w końcu wymieniony.

Niestety mam problem z temperaturą gazu. Albo padł PS02 albo coś jest nie teges.
Dziś rano po zapaleniu auta temperatura reduktora - 17 , gazu - 15; po przejechaniu ok 7km, temperatura silnika 90, reduktora - 82, gazu 26. Wydaje mi się, że bardzo powoli rośnie temp LPG. Czy jest to normalne?

Czy ktoś mógłby rzucić okiem na plik osc?
Jak sprawdzić czy PS02 działa poprawnie?

link do pliku z oscyloskopu stag:
twin rano


W programie ac gas synchro wejdź w zakładkę: ustawienia sterownika gazu i Czujniki i tam masz Cz. temp. reduktora. Ustaw tak aby było lub CT-LE-4K7 lub CT-04-2K bo do twina zazwyczaj te 2 czujniki podchodzą, a jeśli nie będzie ok to spróbuj na jeszcze innych.
Do PS-02 na bank ustaw jak pisałem CT-02-2K
 
 
Domowy 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 81
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-26, 13:54   

lesdud napisał/a:
Domowy napisał/a:
Reduktor w końcu wymieniony.

Niestety mam problem z temperaturą gazu. Albo padł PS02 albo coś jest nie teges.
Dziś rano po zapaleniu auta temperatura reduktora - 17 , gazu - 15; po przejechaniu ok 7km, temperatura silnika 90, reduktora - 82, gazu 26. Wydaje mi się, że bardzo powoli rośnie temp LPG. Czy jest to normalne?

Czy ktoś mógłby rzucić okiem na plik osc?
Jak sprawdzić czy PS02 działa poprawnie?

link do pliku z oscyloskopu stag:
twin rano



Temperaturę gazu masz ok, natomiast po zmianie reduktorów zmieniłeś napewno też czujnik temperatury- zmień w ustawieniach ac gas synchro na inny rodzaj czujnika temperatury reduktora


Kiedyś dużo szybciej przełączało się na gaz, teraz przełączyło dopiero jak parkowałem pod pracą. Gaz całą drogę poniżej progu przełączania 25'C

czujnik temperatury wkręciłem stary.
zakupiłem razem z reduktorem czujnik temp stag gdyby stary się ukręcił, mogę podmienić:
http://enerma.pl/pl/czujn...m-oryginal.html
 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2016-10-26, 13:58   

A jak robiłeś na nowo ustawienia to na bank zmieniłeś w ustawieniach czujniki, bo niemożliwe jest by oba czujniki na raz padły i źle wskazywały. Zrób jak pisałem i zobaczysz będzie ok
 
 
Domowy 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 81
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-26, 14:05   

lesdud napisał/a:
Domowy napisał/a:
Reduktor w końcu wymieniony.

Niestety mam problem z temperaturą gazu. Albo padł PS02 albo coś jest nie teges.
Dziś rano po zapaleniu auta temperatura reduktora - 17 , gazu - 15; po przejechaniu ok 7km, temperatura silnika 90, reduktora - 82, gazu 26. Wydaje mi się, że bardzo powoli rośnie temp LPG. Czy jest to normalne?

Czy ktoś mógłby rzucić okiem na plik osc?
Jak sprawdzić czy PS02 działa poprawnie?

link do pliku z oscyloskopu stag:
twin rano


W programie ac gas synchro wejdź w zakładkę: ustawienia sterownika gazu i Czujniki i tam masz Cz. temp. reduktora. Ustaw tak aby było lub CT-LE-4K7 lub CT-04-2K bo do twina zazwyczaj te 2 czujniki podchodzą, a jeśli nie będzie ok to spróbuj na jeszcze innych.
Do PS-02 na bank ustaw jak pisałem CT-02-2K



zapomniałem wkleić link do ustawień:
twin ustawienia

mam ustawione dokładnie tak jak mówisz.
reduktor - CT-04-2k
gaz - CT-02-2k

PS02 jest przeniesiony za filtr FL02. czyli reduktor -> FL02 -> PS02 -> listwy z kompensacją

edit.1:

czujnik temp reduktora jest wkręcony zamiast śrubki trzymającej blachę od króćców wody w reduktorze.

edit.2
chyba znalazłem w czym może być problem:
temp przełączania na LPG = 40'C (mierzona na reduktorze)
temp przełączania na PB = 25'C (min temp LPG po której następuje przełączenie na PB)
 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2016-10-26, 14:36   

pisałeś: " temperatura reduktora - 17 , gazu - 15" to są temperatury na plusie czy minusie co ci wskazuje? bo ja myślałem że na minusie i dlatego mówiłem, że źle ustawione czujniki. W każdym razie czujniki rano powinny wskazywać temperaturę zbliżoną do temp. otoczenia.

A co do ustawień to temperatura przełączenia zmień na 35 (a nawet na 30 bo hanki ładnie se radzą w tej temp.)
W parametrach ciśnienie kalibracji ustaw minimalne na 0,8 bo powypala ci głowice
 
 
Domowy 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 81
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-26, 14:41   

lesdud napisał/a:
pisałeś: " temperatura reduktora - 17 , gazu - 15" to są temperatury na plusie czy minusie co ci wskazuje? bo ja myślałem że na minusie i dlatego mówiłem, że źle ustawione czujniki. W każdym razie czujniki rano powinny wskazywać temperaturę zbliżoną do temp. otoczenia.

A co do ustawień to temperatura przełączenia zmień na 35 (a nawet na 30 bo hanki ładnie se radzą w tej temp.)
W parametrach ciśnienie kalibracji ustaw minimalne na 0,8 bo powypala ci głowice


temperatury były dodatnie. sorki za głupi sposób zapisu.

ustawienie temperatury:


chyba znalazłem w czym może być problem:
temp przełączania na LPG = 40'C (mierzona na reduktorze)
temp przełączania na PB = 25'C (min temp LPG po której następuje przełączenie na PB)
 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2016-10-26, 14:47   

Domowy napisał/a:
lesdud napisał/a:
pisałeś: " temperatura reduktora - 17 , gazu - 15" to są temperatury na plusie czy minusie co ci wskazuje? bo ja myślałem że na minusie i dlatego mówiłem, że źle ustawione czujniki. W każdym razie czujniki rano powinny wskazywać temperaturę zbliżoną do temp. otoczenia.

A co do ustawień to temperatura przełączenia zmień na 35 (a nawet na 30 bo hanki ładnie se radzą w tej temp.)
W parametrach ciśnienie kalibracji ustaw minimalne na 0,8 bo powypala ci głowice


temperatury były dodatnie. sorki za głupi sposób zapisu.

ustawienie temperatury:
Obrazek

chyba znalazłem w czym może być problem:
temp przełączania na LPG = 40'C (mierzona na reduktorze)
temp przełączania na PB = 25'C (min temp LPG po której następuje przełączenie na PB)



No też napisałem Ci że temp. przełączenia na gaz. 30 - max 35
a temperaturę przełączenia na PB mam na 10 i nic się nie dzieje złego

Tobie przerzuca na benzynę bo temperatura gazu na pewno spada poniżej bo jak masz włączone ogrzewania a mały obieg zasila również reduktor to grzejąc w kabinie obniżasz też temperaturę reduktora i gazu
 
 
Domowy 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 81
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-26, 14:51   

lesdud napisał/a:
Domowy napisał/a:
lesdud napisał/a:
pisałeś: " temperatura reduktora - 17 , gazu - 15" to są temperatury na plusie czy minusie co ci wskazuje? bo ja myślałem że na minusie i dlatego mówiłem, że źle ustawione czujniki. W każdym razie czujniki rano powinny wskazywać temperaturę zbliżoną do temp. otoczenia.

A co do ustawień to temperatura przełączenia zmień na 35 (a nawet na 30 bo hanki ładnie se radzą w tej temp.)
W parametrach ciśnienie kalibracji ustaw minimalne na 0,8 bo powypala ci głowice


temperatury były dodatnie. sorki za głupi sposób zapisu.

ustawienie temperatury:
Obrazek

chyba znalazłem w czym może być problem:
temp przełączania na LPG = 40'C (mierzona na reduktorze)
temp przełączania na PB = 25'C (min temp LPG po której następuje przełączenie na PB)



No też napisałem Ci że 30 - max 35
a temperaturę przełączenia na PB mam na 10 i nic się nie dzieje złego


ok, zmienię parametry i zobaczymy czy wracając z roboty zdąży się przepiąć :)

odnośnie:
lesdud napisał/a:
W parametrach ciśnienie kalibracji ustaw minimalne na 0,8 bo powypala ci głowice

mam tak nisko bo przy full bucie spada ciśnienie do 0,64 ... temu też będę musiał się bliżej przyjrzeć.
 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2016-10-26, 14:54   

to ustaw na sztywno że minimum 0,8 to będzie Ci się przełączać na PB przy ful bucie ale oszczędzisz głowice

Warto też zaznaczyć na zimę: podgrzewanie wtryskiwaczy
 
 
Domowy 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ja
Jeżdzę: S8
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 81
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-10-26, 18:06   

wygląda na to, że zmiana temp przełączania na PB = 15'C oraz przełączania na LPG = 38'C załatwiły sprawę.

Teraz zostało tylko odnaleźć przyczynę dlaczego są takie duże spadki ciśnienia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.